Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
Lees eens even terug, ipv blijven blaten ;)

Word al duidelijk gezegd dat laksheid was, met een wave verzonden die allemaal zijn aangekomen. Of ken jij trucje of cheat om katapult target te veranderen terwijl ze lopen :eek:

Zijn al omgezet dus niet zo huilen ;) Dorpen zijn toch niet meer van jullie dus enige die RP ermee heeft is zichzelf.

Moet je zelf ook even leren lezen want niet elk dorp dat gekata'ed is , is overgenomen.
 

DeletedUser79997

Guest
Meneer dragonite snapt het verschil niet tussen een speler en een stam. Snapt daarnaast niet dat als je logisch nadenkt, dat kata's op hq nergens op slaan (zeker als je edels aan het gooien bent op de dorpen in kwestie). Volgens mij had je kata's op boer of smed gekregen als er serieuze intenties waren. ADHD lijkt een stam vol met huilbaby's te zijn, enkel uit op drama.
 

DeletedUser77704

Guest
Meneer dragonite snapt het verschil niet tussen een speler en een stam. Snapt daarnaast niet dat als je logisch nadenkt, dat kata's op hq nergens op slaan (zeker als je edels aan het gooien bent op de dorpen in kwestie). Volgens mij had je kata's op boer of smed gekregen als er serieuze intenties waren. ADHD lijkt een stam vol met huilbaby's te zijn, enkel uit op drama.

Sommige mensen snappen dat kenbaar niet :eek: Al word het al 10X gezegd.
 
Reactiescore
1.075
Meneer dragonite snapt het verschil niet tussen een speler en een stam. Snapt daarnaast niet dat als je logisch nadenkt, dat kata's op hq nergens op slaan (zeker als je edels aan het gooien bent op de dorpen in kwestie). Volgens mij had je kata's op boer of smed gekregen als er serieuze intenties waren. ADHD lijkt een stam vol met huilbaby's te zijn, enkel uit op drama.

Meneer morning wood snapt blijkbaar niet dat als meerdere spelers uit 1 stam iets goeds proberen te praten je wel degelijk over een stam mag praten.
Het feit blijft dat er gekataed is en er gedaan word alsof het gewoon maar aanvaard moet worden.
De volgende x zelfde excuus?
Kataen is een terugkomend fenomeen bij fix en dat is ook alweer een feit.
 
Reactiescore
1.075
Ik kan opzich Qua. wel prijzen. Hebben een massa gedaan op wuttie324 en was een goed georganiseerde massa, strakke timings en slim troepen verstuurd. Qua. heeft 1 dorp kunnen pakken en heel wat offence troepen verloren, waarbij er natuurlijk ook verliezen waren aan de kant van wuttie324. Kan denk ik niet 1,2,3 zeggen dat er een winnaar of verliezer is uitgekomen. Zonder dat ene dorpje had Qua. de massa 'verloren'. Maarja, stuk of 20 clears verliezen voor 1 dorp: ben je dan winnaar of verliezer?

Mwha ik denk dat Qua deze massa als gewonnen mag aanzien, anders zou Fix niet aan spelers als Abuser die helemaal niet met fix heeft, aanbieden om het gehele acc wuttie te internen en fix te joinen .
 

DeletedUser77704

Guest
Meneer morning wood snapt blijkbaar niet dat als meerdere spelers uit 1 stam iets goeds proberen te praten je wel degelijk over een stam mag praten.
Het feit blijft dat er gekataed is en er gedaan word alsof het gewoon maar aanvaard moet worden.
De volgende x zelfde excuus?
Kataen is een terugkomend fenomeen bij fix en dat is ook alweer een feit.

Dus er blijf worden gekatapulteerd op AH/Smederij etc op.moment? 1 speler doet per ongeluk HQ niks meer of minder. Daarbij worden paar spelers dagelijks plat gekatapulteerd en tot op heden nog niks tegenover gesteld omdat niet onze wens is zo te spelen. Dus blijf je lekker druk maken en dingen vanuit een vertekend perspectief zien. Kom je vast nog ver mee ;)
 

DeletedUser65345

Guest
Mwha ik denk dat Qua deze massa als gewonnen mag aanzien, anders zou Fix niet aan spelers als Abuser die helemaal niet met fix heeft, aanbieden om het gehele acc wuttie te internen en fix te joinen .

Wuttie internen door Abuser is nieuw voor mij. En ja, als Fix. zijn we soms opzoek naar goede rekruuts zoals mogelijk Abuser.
 
Reactiescore
1.075
u55e01a7u.jpg
en als we toch bezig zijn, leer je leedjes even stoppen met dreigen!, word een beetje zielig als iemand met 4 mbs gaat dreigen omdat een random rim speler os zou sturen
 

DeletedUser77704

Guest
u55e01a7u.jpg
en als we toch bezig zijn, leer je leedjes even stoppen met dreigen!, word een beetje zielig als iemand met 4 mbs gaat dreigen omdat een random rim speler os zou sturen

Dat hij dit doorstuurt is wel heel toevallig zeker terwijl hij geen os stuurt?

Sinds wanneer hebben jullie moeite met druk zetten xD Jullie proberen hier niet anders, niet dat het bepaald werkt of zo...
 
Reactiescore
1.075
Dat hij dit doorstuurt is wel heel toevallig zeker terwijl hij geen os stuurt?

Sinds wanneer hebben jullie moeite met druk zetten xD Jullie proberen hier niet anders, niet dat het bepaald werkt of zo...

Je misloopt het punt weer dat rage parrot een speler van 12k bedreigd omdat die os zou sturen naar zijn buurspeler, en ex stamgenoot ;)
 

DeletedUser71240

Guest
When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse
When the tears come streaming down your face
'Cause you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
What could it be worse?
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Fix flop. Rage parrot golden award voor triestste speler ooit. Kleine spelers bedreigen met consequenties als ze OS niet terugtrekken terwijl ze niks bij ons hebben staan. Wauw!
 
Reactiescore
1.075
inshallah beuyyyyy
 

DeletedUser77704

Guest
Leuk dat privé dingen uit een Whatsapp gesprek op AF worden gegooid, chapeau!

Zoals je ziet staat nergens dat hij heel wuttie mag internen zoals je net beweerd, ook doen we een concreet voorstel aan een eventuele recruit. Snap niet wat je hier mis aan vind? Als ik iemand wil recruiteren kom ik met compleet voorstel en plan, zo recruiteer je volgens mij? Geef aan wat het idee is qua edellijn en groeirichting en wat we voor gedachte er achter hebben.

Misschien eens beter nadenken voor je iets zegt ;)

En dan aan @burningflame misschien eens leren hoe je zwarte lijntjes trek, is verboden nummers etc de delen op AF, chapeau!
 
Bovenaan