Top & Flop stammen

DeletedUser79906

Guest
Beste AF,

Ik wil eerst en vooral een grote dankuwel geven aan Modus. Nadat ik afgelopen week (donderdag 14 februari) een zwaar verkeersongeval gehad heb, hebben enkele spelers vanuit de stam Modus uit eigen initiatief een NAP aangeboden aan mij (Vetus bellator.). Ik vind het daarom ook meer als juist om hier even een bedankje achter te laten.
Ik had deze reactie nooit verwacht waardoor ik nu echt kan zeggen dat ik wel enorm veel respect heb voor desbetreffende spelers! Dit is dus de community zoals het hoort.

Een dikke duim omhoog guys!
De status van mezelf is stabiel, ik zit nu al enkele dagen thuis en moet goed rusten. ik neem momenteel ietwat zware medicatie tegen de pijn.

But fear not, i'm back :) let's play this game!!!!

MVG,
Vetus Bellator.

Oeeeh Aaanvulleeuuh die man die gaat per ongeluk op Aanvallen drukken in plaats van ondersteunen :D
Maar mooi om te horen dat het weer goed gaat met je:)
 
Reactiescore
180
Beste AF,

Ik wil eerst en vooral een grote dankuwel geven aan Modus. Nadat ik afgelopen week (donderdag 14 februari) een zwaar verkeersongeval gehad heb, hebben enkele spelers vanuit de stam Modus uit eigen initiatief een NAP aangeboden aan mij (Vetus bellator.). Ik vind het daarom ook meer als juist om hier even een bedankje achter te laten.
Ik had deze reactie nooit verwacht waardoor ik nu echt kan zeggen dat ik wel enorm veel respect heb voor desbetreffende spelers! Dit is dus de community zoals het hoort.

Een dikke duim omhoog guys!
De status van mezelf is stabiel, ik zit nu al enkele dagen thuis en moet goed rusten. ik neem momenteel ietwat zware medicatie tegen de pijn.

But fear not, i'm back :) let's play this game!!!!

MVG,
Vetus Bellator.
Sorry beetje laat misschien. Lees het nu pas :p. Vanuit de leiding van Qua wensen we je sterkte en beterschap!
 
Reactiescore
1.278
Nova 2 leden kwijt?

a55354676ddb18015a3da520042bf58f.png
 

DeletedUser80441

Guest
Hoe was de aanval van Modus VS TFA gisteren?
Wel euhhh:confused::confused::confused::confused:

clipart-money-person-1.jpg


Nee serieus, was een mooie aanval Modus ;)
Ik vermoed dat iedereen deelnam bij jullie die op de planning stond? Teller kwam op zijn hoogtepunt op 1002 terrecht ;)
Mooi werk ;)

Mvg Bryan
Team TFA
 

DeletedUser73358

Guest
Welke recaps stonden op oke dan, het waren namelijk allemaal recaps die achteraf verzonden waren. (Geen snipe ok/recap ok)
Daarnaast is de ratio off/def verhouding deze keer een stuk beter dan afgelopen maandag, veel kwam door en er is ook veel gebashed.

TFA leunt veel op stacks van andere front accounts zoals Panda/Korjak en ik heb geen idee hoe die zichzelf kunnen leegzetten gegeven het front met Pigzor/Lucky en Ayvamos.

My 2 cents, maar naar mijn optiek wankelt TFA al behoorlijk en dat is ondanks veel huidige positieve aspecten voor Nova die er niet beter op gaan worden.

Verder is er prima gedeffed hoor, er zijn geen dorpjes verloren dus chapeau. Het benadrukt imo dat aanvallend het toch allemaal nog iets beter moet :engel:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80441

Guest
Welke recaps stonden op oke dan, het waren namelijk allemaal recaps die achteraf verzonden waren. (Geen snipe ok/recap ok)
Daarnaast is de ratio off/def verhouding deze keer een stuk beter dan afgelopen maandag, veel kwam door en er is ook veel gebashed.

TFA leunt veel op stacks van andere front accounts zoals Panda/Korjak en ik heb geen idee hoe die zichzelf kunnen leegzetten gegeven het front met Pigzor/Lucky en Ayvamos.

My 2 cents, maar naar mijn optiek wankelt TFA al behoorlijk en dat is ondanks veel huidige positieve aspecten voor Nova die er niet beter op gaan worden.

Verder is er prima gedeffed hoor, er zijn geen dorpjes verloren dus chapeau. Het benadrukt imo dat aanvallend het toch allemaal nog iets beter moet :engel:


Geen snipe ok? Tsjeeen. Daarmee dat er op 166 edels 9 dorpen konden gepakt worden waarvan 2 recaps al om 7 uur verzonden waren? Dan lijkt mij dat eerlijk gezegd op een Recap OK? De andere dorpen waren de snipes niet genoeg en werden die om direct naar recap ok gezet. Kwamen uiteraard terug recaps van op van SJ (de enige die tenslotte moeite deed om de dorpen te behouden) binnen maar terug konden we er recap OK van maken.

En wankel? Is voor jullie een vraag voor mij een weet. Aan jullie om dit uit te vissen maar ik geef je al een hint (je vergist je)

En dat het account kan genieten van de vele ondersteuningen van zijn stamgenoten klopt. Lekker toch?:cool::cool: geen schande lijkt me, part of the fame.

Er is ook prima aanvallend werk geleverd, kan ik zonder veel moeite toegeven en de ratio aanvallend/verdedigend ligt inderdaad voor Modus pakje mooier. (Mocht ook wel??:engel:) :D:D:D

Alleen heeft Modus momenteel slechts 1 dorp op 2 vrij grote massa's kunnen pakken en sorry om het te zeggen maar dit is wel even heerlijk genieten. Hoe lang deze zege nog zal duren kan nieman

Mvg Bryan
team TFA
 

DeletedUser73358

Guest
Alleen heeft Modus momenteel slechts 1 dorp op 2 vrij grote massa's kunnen pakken en sorry om het te zeggen maar dit is wel even heerlijk genieten. Hoe lang deze zege nog zal duren kan nieman

Tijdens die ''twee'' massas die binnen een week plaatsvonden is een speler van Nova compleet weggespeeld door Nova/Naze en waren clears verspreid tussen meerdere target en meerdere tijden.
Binnen dat bestek praten we toch over meer dan 35 dorpen winst, best goed lijkt me.

Verder zie ik 11 dorpjes tijdelijk kwijt, als dat 166 edels zijn dan was 44/166 niet op snipe OK en ging dat mis. Bijna alle recaps kwamen pas na 2+ uur aan, dus dat noem ik ook niet recap OK.
Verder heb je ongetwijfeld een enorm groot deel simpelweg op stack OK kunnen zetten. Dus ik vermoed dat je slechts een deel moest snipen, waarvan heel veel niet genoeg was.

Het is uiteraard de rol van de stam om OS te sturen en je kunt enkel speculeren waarom front accounts geen dreiging ervaren van Qua en Noobs. Op z'n minst is de hoeveelheid os die bij TFA staat opmerkelijk hoog. Ter voorbeeld: een front account zoals Panda zou geen miljoenen aan OS kunnen uitzetten als een dreiging van Qua aanwezig is, lijkt mij althans.

Normaal met fake OS, werkelijke OS, snipekillers en dergelijk zou je dus vrij veel dorpen kwijt zijn. Nu is dit te weinig gebeurd, maar dat heeft wel ook z'n eigen redenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80441

Guest
Tijdens die ''twee'' massas die binnen een week plaatsvonden is een speler van Nova compleet weggespeeld door Nova/Naze en waren clears verspreid tussen meerdere target en meerdere tijden.
Binnen dat bestek praten we toch over meer dan 35 dorpen winst, best goed lijkt me.

Verder zie ik 11 dorpjes tijdelijk kwijt, als dat 166 edels zijn dan was 44/166 niet op snipe OK en ging dat mis. Bijna alle recaps kwamen pas na 2+ uur aan, dus dat noem ik ook niet recap OK.
Verder heb je ongetwijfeld een enorm groot deel simpelweg op stack OK kunnen zetten. Dus ik vermoed dat je slechts een deel moest snipen, waarvan heel veel niet genoeg was.

Het is uiteraard de rol van de stam om OS te sturen en je kunt enkel speculeren waarom front accounts geen dreiging ervaren van Qua en Noobs. Op z'n minst is de hoeveelheid os die bij TFA staat opmerkelijk hoog. Ter voorbeeld: een front account zoals Panda zou geen miljoenen aan OS kunnen uitzetten als een dreiging van Qua aanwezig is, lijkt mij althans.

Normaal met fake OS, werkelijke OS, snipekillers en dergelijk zou je dus vrij veel dorpen kwijt zijn. Nu is dit te weinig gebeurd, maar dat heeft wel ook z'n eigen redenen.


Ooh? Waren het er 11? Nog meer Recap ok dan. Hahaha misschien omdat er dan 2 dorpen 2 keer zijn overgenomen door SJ en 2 keer verloren?

Dus voor jou is een Recap ok enkel geldig om 8.00 en niet later in de voormiddag? Wat de kans op Recap enkel moeilijker maakt voor het verdedigend account? Edeltjes liepen langer dan verwacht JWZ .

Hoe en wat we op Stack ok konden zetten is voor jullie de vraag voor ons een weet.
Grappig hoe jij je hierover drukt maakt.

Maar we kunnen hierover blijven discussiëren. De feiten zijn eigenlijk duidelijk. Modus heeft tot nu toe na 2 vrij grote massa's 1dorp van TFA kunnen behouden dankzij onze overige stamleden maar ook door eigen kracht lijkt me.
Niet mee eens? Jammer
 
Reactiescore
1.278
Ik moet Twan hierin wel gelijk geven. Er is prima verdedigd vanaf het account Fallen, maar hoge bomen vallen veel wind.

Het pronken hier kan ook de wind van voren opleveren. Al zou Fallen van een "Nee serieus, was een mooie aanval Modus" alles op Snipe OK, recap OK en Block OK hebben kunnen zetten dan was het natuurlijk geweldig gedeft. Helaas in praktijk liep het anders en zijn er in defensief opzicht ook inschattingsfouten gemaakt, je geeft een vertekend beeld. Dat deze fouten niet zijn afgestraft is puur te wijten aan laksheid vanuit Modus, geen OS timen en geen anticipatie met recap(op enkele gevallen na).

Ik durf te zeggen dat er op offensief en defensief gebied voldoende fouten zijn gemaakt, dus laten we elkaar er ook niet over ophemelen maar realistisch blijven. Het pronken is overigens volledig terecht, maar de manier waarop stoort mij.

Met Twan deel ik overigens de bewondering dat alle front accounts van onze GAP-partner blijkbaar zo makkelijk zoveel OS konden sturen. Mocht hier meer achter spelen is dit natuurlijk ook relevant.
 
Bovenaan