Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
**Update situatie Jamie** (15/2 09:23)

Jamie gaat een revalidatie moeten ondergaan en zal genoeg moeten rusten (dus straks meer TW tijd :p).

Momenteel bevind hij zich in het ziekenhuis waar hij zo meteen zoals het eruit ziet een operatie moet ondergaan.

Wij hebben dit vannacht vernomen en sindsdien niks meer gehoord dus weten niet wat exacte toestand nu is.

Vanwege de vele bedankjes en persoonlijke berichten zal ik jullie op de hoogte houden



**Update** (12:20)

Na een hele nacht wakker te liggen en zich echt slecht te hebben gevoeld heeft hij net de eerste uurtjes slaap gehad.Hij heeft te horen gekregen dat hij vanavond onder het mes gaat. Inwendig is er een stukje rib op plaatsen gaan zitten waar die niet thuishoorde.

Voelt zich rotellendig en enorm duizelig met permanent braak gevoel. Maar voor de rest is alles gelukkig oké. Wil iedereen bedanken voor de lieve berichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
205
Dan doel ik niet op zon kaartje:
1001004010224323.jpg



Maar op zo een:
upload_2019-2-15_15-48-40.png

:oops::rolleyes:
 
Reactiescore
57
Wanneer komt de eerste massa tussen Qua en Modus? Iedere stam voor zich lijkt me een mooie ontwikkeling in de wereld.
 
Reactiescore
853
Wanneer komt de eerste massa tussen Qua en Modus? Iedere stam voor zich lijkt me een mooie ontwikkeling in de wereld.
Er is vrijwel geen raakvlak nog? Een massa vanuit een van beiden is op dit moment hoogst onwaarschijnlijk, simpelweg omdat het niets oplevert buiten extra front.
 

DeletedUser77389

Guest
Wat is de status van Vetus? Ondertussen al een aantal dagen geleden dat die onder het mes zo gaan. Hoop dat zijn revalidatie voorspoedig loopt en hij van het permanent braak gevoel af is.

En over het idee modus vs QUA. zie ik ook niet echt het nut van in. Zou eerder een leuke grote massa van Revoc en Nova op een van de stammen willen zien. Kunnen we even kwaliteitjes testen van stamgenoten.
 
Reactiescore
853
Wat is de status van Vetus? Ondertussen al een aantal dagen geleden dat die onder het mes zo gaan. Hoop dat zijn revalidatie voorspoedig loopt en hij van het permanent braak gevoel af is.

En over het idee modus vs QUA. zie ik ook niet echt het nut van in. Zou eerder een leuke grote massa van Revoc en Nova op een van de stammen willen zien. Kunnen we even kwaliteitjes testen van stamgenoten.
Er is een "massa" van Nova geweest, was echter bedroevend slecht en dus is er weinig over gezegd :p
 
Reactiescore
1.468
Gebeurt er nog iets? Heb m'n meldingen nog aan staan van het acc dat nu van Hannes is (novalicious) heet het nu.
Krijg meldingen van 400 incs op 1 dorp ofzo rofl
 
Reactiescore
1.278
Gebeurt er nog iets? Heb m'n meldingen nog aan staan van het acc dat nu van Hannes is (novalicious) heet het nu.
Krijg meldingen van 400 incs op 1 dorp ofzo rofl

Fakes fakes fakes en fakes.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Gebeurt er nog iets? Heb m'n meldingen nog aan staan van het acc dat nu van Hannes is (novalicious) heet het nu.
Krijg meldingen van 400 incs op 1 dorp ofzo rofl
ge moet u meldingen keer uitzetten he :p
 
Reactiescore
743
Beste AF,

Ik wil eerst en vooral een grote dankuwel geven aan Modus. Nadat ik afgelopen week (donderdag 14 februari) een zwaar verkeersongeval gehad heb, hebben enkele spelers vanuit de stam Modus uit eigen initiatief een NAP aangeboden aan mij (Vetus bellator.). Ik vind het daarom ook meer als juist om hier even een bedankje achter te laten.
Ik had deze reactie nooit verwacht waardoor ik nu echt kan zeggen dat ik wel enorm veel respect heb voor desbetreffende spelers! Dit is dus de community zoals het hoort.

Een dikke duim omhoog guys!
De status van mezelf is stabiel, ik zit nu al enkele dagen thuis en moet goed rusten. ik neem momenteel ietwat zware medicatie tegen de pijn.

But fear not, i'm back :) let's play this game!!!!

MVG,
Vetus Bellator.
 
Bovenaan