Top & Flop stammen

Reactiescore
853
Nice Ult Amumu waar je met de spelers ruzie had? The Rainbowchicks waar je tegen Calamity. en Tragedy under Grace dorpen verloor en toen stopte. Zijn gewoon feiten, je zal er misschien een goede reden voor hebben. De stam waar we toen in speelde was ook gewoon te inactief en niet goed genoeg. zheQ93 heb je ook nog op gespeeld, en ben je ook op gestopt.

Maar rustig aan, het is geen aanval.
Je had het over weggestuurd, ik ben nooit weggestuurd maar ben vrijwillig weggegaan, is dan ook mijn account. Ruben heeft me zelfs nog gevraagd terug te komen.. Zit je dus al verkeerd.

The rainbowchicks zou ik een pauze nemen, gezien de inactiviteit kon die niet gevvd worden en heb ik dus doorgespeeld tot er een nieuw team was. Die hebben het helaas zodanig verneukt dat er weinig was om naar terug te gaan. Zit je dus ook fout.

Zheq was niet eens eigen keuze, RBC was onbemand en had een hogere prioriteit dan zheq, dat was simpelweg een defbunker.

Als ik op al deze accounts was gaan rennen of weggestuurd was, zouden accounts als DBA/shake/NUA/Saphira denk ik ook niet vragen of ik daar nog wilde komen spelen nadat Bram (die op w62 Unique zo genaaid heeft) RBC verkloot had.

Voor je iemand beschuldigd wellicht checken of je argumenten kloppen.
 
Reactiescore
853
Je geeft aan dat je een pauze zou nemen op TRB, dit was in de drukste fase van het account?
Dit was net na een massa, toen zouden nieuwe spelers het overnemen, dat er binnen 24u weer een massa kwam kon ik niet weten :p. Heb ook gewoon 4weken lang solo rbc gedeft want had toen wel de tijd ervoor. Toen ik een pauze nam had het acc 0 inc en was het enkel de dorpen kwijt die het was verloren na die actie op cala. Ik zou eigenlijk al eerder stoppen maar er was niemand om het op te pakken dus ben ik gebleven tot er nieuwe spelers waren.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
Chrissie geloof het of niet, maar chicago blackhawks van AF speelt op ingame account chicago blackhawks. Het gaat hier over vv.

:O,
Maar ik pest fronk graag :c.
En het is w64, niet 65 :p
 

DeletedUser79694

Guest
vaseline potjes en sta stoelen zijn in de aanbieding na het geweld van gentle :p

884016a577a84e77dafbe1aa9a682e2a.png
 
Reactiescore
1.278
Zoveelste acc uit Fix dat gelijk eerste wave veel dorpen verliest, de aanvallen op ThijmenV2 waren niet meer of minder dan een simpele blitz... alleen al wordt hierop dan 10+ uur niet gedeft dan wordt het wel erg makkelijk gemaakt. Vooral van een account met zo'n front, die dan ook nog extra front gezocht heeft verwacht je eerlijk gezegd wel meer.
 

DeletedUser77704

Guest
Topstam : Modus

Na horen van privé omstandigheden van een belangrijk front account (Vetus) hebben de spelers van Prophecy / Schedel / Gentleman uit zichzelf een NAP aangeboden voor de tijd dat Jamie in ziekenhuis ligt. Deze persoon heeft vanmorgen auto ongeluk gehad en daarna met spoed naar ziekenhuis gebracht, dachten dat orde was en mocht eind middag naar huis maar net weer opgenomen vanwege het braken van bloed. Als stam zijn we goed geschrokken en wensen onze lieve leider sterkte toe.

Bedankt voor begrip zoals dit eigenlijk normaal zou moeten zijn, helaas is dit niet het geval en daarom van mij een dikke top. RL > TW
 
Reactiescore
1.075
idd, veel respect naar Modus toe!

ook veel sterkte naar Jamie gewenst vanuit team Saesee Tiin. uiteraard!

we believe in a good outcome.
 
Bovenaan