Top/Flop Stammen

Deleted User - 487920325

Guest
Ben benieuwd hoelang de leider zelf het nog gaat volhouden in de stam. Hij begeeft zich al in de gevaarlijke onderste regionen van de stam.
 

DeletedUser79722

Guest
Neen, maar volgens mij is en blijft de leider ook nog steeds degene die de leiding heeft? Of heb ik nu een andere mening? @zenj007
 

DeletedUser71723

Guest
Neen, maar volgens mij is en blijft de leider ook nog steeds degene die de leiding heeft? Of heb ik nu een andere mening? @zenj007

Laten we zeggen dat de leider is zoals Trump (niet qua karakter), tis niet omdat Trump iets wilt dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Maar ze aanzien hem wel als leider
 

DeletedUser79722

Guest
Laten we zeggen dat de leider is zoals Trump (niet qua karakter), tis niet omdat Trump iets wilt dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Maar ze aanzien hem wel als leider
Deze vergelijking is nu niet bepaald verhelderend ofzo, moest je dat denken.
 

DeletedUser73657

Guest
Aux d in a nutshell

Stap 1: Rekruteer pp abusers die niks van het spel kunnen.
Stap 2: Intern elkaar voor giga accounts te hebben.
Stap 3: Opeens heb je je nog maar 5 leden dus onder het excuus " We hebben maar 5 leden" rekruut je nieuwe leden. Maar eigenlijk zijn die 5 leden afkomstig van 10 accounts of meer.
Stap 4: herhaal stap 2 & stap 3
Stap 5: Bij de eerste tegenstand valt de stam in elkaar, als je hun dan op het AF om uitleg vraagt zullen ze nergens meer te bespeuren zijn. Net zoals al hun geld want daar hebben ze pp mee gekocht :D
 

DeletedUser79722

Guest
Aux d in a nutshell

Stap 1: Rekruteer pp abusers die niks van het spel kunnen.
Stap 2: Intern elkaar voor giga accounts te hebben.
Stap 3: Opeens heb je je nog maar 5 leden dus onder het excuus " We hebben maar 5 leden" rekruut je nieuwe leden. Maar eigenlijk zijn die 5 leden afkomstig van 10 accounts of meer.
Stap 4: herhaal stap 2 & stap 3
Stap 5: Bij de eerste tegenstand valt de stam in elkaar, als je hun dan op het AF om uitleg vraagt zullen ze nergens meer te bespeuren zijn. Net zoals al hun geld want daar hebben ze pp mee gekocht :D
Tut tut, das jouw mening
 
Bovenaan