Top/Flop Stammen

Reactiescore
3.457
Mhua zal vast een redelijk team op zitten. Ik speel w60 op the alcoholic dream, het beleid daar heeft mn mening gecreeerd dat ik het een noob account vind. Kwa actieviteit ect zal het vast wel in orde zijn.

Maar als ze maar niet met de eer gaan strijken van w60 winst als die binnen is ;)
Op w56 zat er een prima team,snap niet dat je het woord noob aanhaalt tbh.
 

DeletedUser76269

Guest
Op w56 zat er een prima team,snap niet dat je het woord noob aanhaalt tbh.

Ik zeg een noob account.. ik zeg niet dat iedereen die er ooit op gespeeld heeft een noob is. Het ging me puur om het beleid. Maar dit is al uitgesproken nu, al hoewel mn mening niet veel veranderd is.
 
Reactiescore
489
Ik zeg een noob account.. ik zeg niet dat iedereen die er ooit op gespeeld heeft een noob is. Het ging me puur om het beleid. Maar dit is al uitgesproken nu, al hoewel mn mening niet veel veranderd is.

Jorn en ik hebben w60 verlaten omdat heel het team op Johan na gestopt was, daarna heb ik nog wat gespeeld tot jullie erop kwamen. Veel is er ook niet meer gebeurd lijkt me na dat ik gestopt ben en de winst daar is vgm ook niet moeilijk verkregen :p

Maar je mag ons noob vinden, no prob
 

DeletedUser79644

Guest

Zeer leuke naam en als een grote fan van die serie ben ik jaloers dat ik niet eerder met het idee kwam als stamnaam, maar voor de rest moeten ze hun nog bewijzen net zoals iedereen op deze wereld. Aan PP is er duidelijk geen gebrek bij sommigen van hun leden maar het is nog niet zo erg als bij andere stammen, ik noem geen namen of course. Normaal is het nog te vroeg om zoiets te zeggen maar ik betwijfel of er nog veel gaat veranderen op deze ongelofelijke saaie wereld, dus ik zie ze wel nog kans maken eens we de end-game bereiken.
 

DeletedUser76269

Guest
Zeer leuke naam en als een grote fan van die serie ben ik jaloers dat ik niet eerder met het idee kwam als stamnaam, maar voor de rest moeten ze hun nog bewijzen net zoals iedereen op deze wereld. Aan PP is er duidelijk geen gebrek bij sommigen van hun leden maar het is nog niet zo erg als bij andere stammen, ik noem geen namen of course. Normaal is het nog te vroeg om zoiets te zeggen maar ik betwijfel of er nog veel gaat veranderen op deze ongelofelijke saaie wereld, dus ik zie ze wel nog kans maken eens we de end-game bereiken.

Ze hebben de beste MB van die wereld :eek:. (Joke)

Maar klopt. Iedereen moet zich nog bewijzen, wou alleen leven erin blazen. En kan zeker aux d. Niet noemen :$
 

DeletedUser73657

Guest
Rene doet aan spionage in aux d? Kan niet door de beugel dit
 
Bovenaan