Top/Flop Stammen

DeletedUser79644

Guest

Zal vast wel even grappig zijn als dat tekstje in je profielfoto. Aangezien je toch te tam bent om die pic te croppen, kan je de joke hier dan even copy pasten? Lijkt me echt wel lachen tbh.
 

DeletedUser79722

Guest
Even goed lachen als wanneer jij een enorm irritant debiele post plaatst !!
 

DeletedUser79644

Guest
Even goed lachen als wanneer jij een enorm irritant debiele post plaatst !!

Nog niet veel gelachen dan. Ik wel hoor, vooral met die tekst op je profielfoto hahahaha #kapotgaan, hoe kom je erop zeg.

ENTION TO M
VICTIM

ULD CHANGE YOUR LIFE TO CA
TIONAL INSTABILITIES BEGA
FFENDED BY EVERTHI

Je hebt echt wel IQ van 1000 nodig om die tekst te verzinnen!!!
 

DeletedUser79670

Guest
pay-attention-to-jqu3jj.jpg


en nu stoppen met janken over die profielfoto René Jacques
 

DeletedUser79670

Guest


ik kan dat verklaren ja maar dat hoef ik echt niet te doen aan zo'n verzuurde mensen hier opt forum.
Wordt eens tijd dat jullie stoppen met citroenen te eten want begint echt irritant te worden.
tribalwars is wat het nu is met PP gebruik en als je er niet tegen kunt dat mensen PP gebruiken op deze werelden ga dan patience spelen ofzo en stop met melken erover.
Precies een bende kleuters hier opt forum.
 
Reactiescore
831
ik kan dat verklaren ja maar dat hoef ik echt niet te doen aan zo'n verzuurde mensen hier opt forum.
Wordt eens tijd dat jullie stoppen met citroenen te eten want begint echt irritant te worden.
tribalwars is wat het nu is met PP gebruik en als je er niet tegen kunt dat mensen PP gebruiken op deze werelden ga dan patience spelen ofzo en stop met melken erover.
Precies een bende kleuters hier opt forum.

Typische newgen/noob verklaring. Je weet net zo goed als ik dat je laten internen terwijl je frontpage staat echt niet normaal is en waarschijnlijk niet vrijwillig gedaan word. Een echte man zegt daar gewoon nee tegen.
 

DeletedUser73657

Guest
ik kan dat verklaren ja maar dat hoef ik echt niet te doen aan zo'n verzuurde mensen hier opt forum.
Wordt eens tijd dat jullie stoppen met citroenen te eten want begint echt irritant te worden.
tribalwars is wat het nu is met PP gebruik en als je er niet tegen kunt dat mensen PP gebruiken op deze werelden ga dan patience spelen ofzo en stop met melken erover.
Precies een bende kleuters hier opt forum.

Dikke noobs die pp abusen en non stop internen / fuseren om toch maar een hoger rang vast te houden moeten hier maar lekker oprotten. Wij zijn vrij om hier commentaar te geven op jullie belachelijke manier van spelen.

giphy.gif
 
Bovenaan