Top/Flop stammen

DeletedUser73358

Guest
Zoals we nu kunnen zien rekruteert Gods zich weer naar de top. Tot op heden heeft die stam vrijwel niets laten zien met absoluut minimale weerstand.

Andere werelden zoals bijvoorbeeld w61, waren tegen die tijd kwa puntenaantallen allang beslist.
 

Deleted User - 487931640

Guest
Zoals we nu kunnen zien rekruteert Gods zich weer naar de top. Tot op heden heeft die stam vrijwel niets laten zien met absoluut minimale weerstand.

Andere werelden zoals bijvoorbeeld w61, waren tegen die tijd kwa puntenaantallen allang beslist.

Gods heeft tenminste de ballen om te rekruteren, jullie werken met Doske en KeesAchter om ze vervolgens als een gebruikt servet in de prullenbak te smijten. Wees dan een man en invite ze in de stam.
 
Reactiescore
735
Komen we mooi overeen, allebei nog niks laten zien, mooi!;)

GK toon toch eens de ballen om objectief naar de situatie te kijken, dan verdien je je respect, dit is gewoon om te janken. Al schets ik maar een deel dan komen we al tot de conclusie dat we minder collectief hebben dan jullie.
Gods heeft ervoor gekozen 2 MBs in de stam op te nemen, welke tot de dag van vandaag minder punten vertegenwoordigen met z'n tweeën dan jullie kleinste lid.
Goed, tellen we ze samen mee voor één. Tellen we bij jullie de overduidelijke sloofjes NP op, waar staan we dan? Juist, lul toch niet zo uit je nek.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73358

Guest
Gods heeft tenminste de ballen om te rekruteren, jullie werken met Doske en KeesAchter om ze vervolgens als een gebruikt servet in de prullenbak te smijten. Wees dan een man en invite ze in de stam.

Ja dat het van jou moet komen, he Sem. Kan me herinneren dat jullie Doske destijds gebruikt hebben tegen Kurt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.414
En dat cube hem vervolgens weer ging gebruiken tegen unique, hebben we bevestigd gekregen.

En daarbij zoveel verschil is er niet.

Ice en GK meenden dat cube niet werkte dus zochten ze ergens anders hun heil, apog en chuchu zagen dat door de leave van GK en Ice en met als direct gevolg daarvan het op del gaan van KU dat cube dood was en zochten ergens anders hun heil.
 

DeletedUser73358

Guest
Ja je vergeet Zlatan die ff volledig intern is. Maar zoals wij reeds aangehaald hadden we altijd hoop dat er een oplossing voor oud-cube leden gevonden kon worden en dit is vrij goed. Niet dat we deze extreme reactie verwacht hadden, dat men met jumps moet gaan werken om nog front te realiseren en dat Beil zichzelf aardig vastlegd voor een paar rekruuts.

Maar doet geen verschil aan de situatie, Gods die hun #1 positie niet verkregen heeft aan de hand van acties of groei voelt zich schijnbaar genoodzaakt om blijven te rekruteren om die positie maar te behouden.

Hopelijk kan MP. de toon zetten en de kop-positie claimen aan de hand van groei en acties.
 
Reactiescore
735
Dan tellen we Zlatan erbij, is het nog steeds minder. Laten we jullie barbzee niet vergeten chef;) Echt wat een waanzinnige oogkleppen heb jij op, denk niet dat je jezelf nog serieus neemt, hoop ik dan maar.
 

DeletedUser73358

Guest
Wel grappig dat als ik het zeg jullie het oppeens niet serieus nemen, ik kopieer enkel statements zoals jullie die maandenlang gehanteerd hebben.
 
Reactiescore
735
Ik zeg jezelf serieus nemen, is toch een wezenlijk verschil he. Prima, doe maar lekker waar je gelukkig van wordt :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.414
Nou ja noodzaak niet perse, maar speelden wel meerdere factoren mee.

GK en ice naar MP met nidabbs als sort of clintern en apog en chuchu naar gods met zlatan als intern.

En inderdaad gelukkig voor ze dat ze een plek hebben kunnen vinden ipv aan hun lot overgelaten achterbleven of als een soort van hond aan een lijntje gehouden zouden worden door MP of Gods zoals bijvoorbeeld een doske of keesachter.
 

DeletedUser73358

Guest
Nou ja noodzaak niet perse, maar speelden wel meerdere factoren mee.

GK en ice naar MP met nidabbs als sort of clintern en apog en chuchu naar gods met zlatan als intern.

En inderdaad gelukkig voor ze dat ze een plek hebben kunnen vinden ipv aan hun lot overgelaten achterbleven of als een soort van hond aan een lijntje gehouden zouden worden door MP of Gods zoals bijvoorbeeld een doske of keesachter.

Onzin, Nida is relatief eerlijk verdeeld met Chuchu en van Kurt is ook een groot deel verloren gegaan. Maargoed, vooralsnog ben ik persoonlijk best tevreden, zoals ik aangaf had ik niet verwacht dat Gods accounts zoals APOG binnen de stam zou betrekken i.v.m. de lijnen en ik had ook geen 2 accounts als toevoeging verwacht maar more the merrier.

Doet trouwens niet zoveel aan het feit dat Gods zichzelf door deze actie naar de top heeft gerekruteerd met een intern/rekrutering van 6m, wat feitelijk meer was dan de 4.5m van MP. (Dat terwijl ze al een overmacht hadden)
 

Deleted User - 487931640

Guest
Onzin, Nida is relatief eerlijk verdeeld met Chuchu en van Kurt is ook een groot deel verloren gegaan. Maargoed, vooralsnog ben ik persoonlijk best tevreden, zoals ik aangaf had ik niet verwacht dat Gods accounts zoals APOG binnen de stam zou betrekken i.v.m. de lijnen en ik had ook geen 2 accounts als toevoeging verwacht maar more the merrier.

Doet trouwens niet zoveel aan het feit dat Gods zichzelf door deze actie naar de top heeft gerekruteerd met een intern/rekrutering van 6m, wat feitelijk meer was dan de 4.5m van MP. (Dat terwijl ze al een overmacht hadden)

Niet vergeten dat Get High ook inmiddels al 125 dorpen van de gestopte accs / barbzee heeft gepakt, Savethewhale 100 dorpen, gele kanarie 80 (abuser bewust niet meegerekend omdat dat ook zonder de delete wel ging). Dat zijn al ruim 300 dorpen (3m punten) die al binnen zijn, en er komen nog vele meer barbs aan. Is niet jullie schuld natuurlijk, maar moet je wel rekening mee houden.
 

Deleted User - 487931640

Guest
Als je barbs edelt heb je wel echt wat laten zien Sem!

125 barbs edelen ipv front maken is misschien wel de meest saaie beslissing die je kunt nemen, ga dan TribalWars singleplayer met enkel barbs op de kaart spelen.
 

DeletedUser73926

Guest
En inderdaad gelukkig voor ze dat ze een plek hebben kunnen vinden ipv aan hun lot overgelaten achterbleven of als een soort van hond aan een lijntje gehouden zouden worden door MP of Gods zoals bijvoorbeeld een doske of keesachter.

Gelukkig weet jij hoe het zit en hebben wij ze ook echt zelf benaderd :D Of wacht of vroegen ze ons zelf om te helpen?
 
Bovenaan