Top/Flop stammen

DeletedUser77896

Guest
Bij Gods denken ze heel wat te zijn, maar dat zijn ze niet.

Sick heeft meer mbs dan bepaalde dejavu spelers, en dan roepen dat wij veel mbs hebben, wees trots.
 
Reactiescore
331
Smijt alle MB's van Dejavu in 1 stam en je hebt direct de 3de grootste stam :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Bij Gods denken ze heel wat te zijn, maar dat zijn ze niet.

Sick heeft meer mbs dan bepaalde dejavu spelers, en dan roepen dat wij veel mbs hebben, wees trots.
Laten we de zaken even niet verdraaien en veranderen. Gods werkt niet met spionnen, Gods werkt niet met stabs, Gods werkt niet met hacks, Gods werkt niet met accounts die stamgenoten naaien. En jullie? Ja dus smoeltje toe.
 

DeletedUser79707

Guest
831cc4838a4d3fd956950a06a9ea3c37.png


6c88ea41cc8fb8e98cab0f8483a17652.png


921b1333c0ebee6859ea08a02a79cef0.png


Doei.
 

DeletedUser77896

Guest
Laten we de zaken even niet verdraaien en veranderen. Gods werkt niet met spionnen, Gods werkt niet met stabs, Gods werkt niet met hacks, Gods werkt niet met accounts die stamgenoten naaien. En jullie? Ja dus smoeltje toe.

Gelukkig dejavu ook niet of ben je al het slaafje van Gods geworden Martijn.

Smijt alle MB's van Dejavu in 1 stam en je hebt direct de 3de grootste stam :rolleyes:

Smijt alle mbs van Gods bij elkaar en je hebt t zelfde effect ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Als buitenstaander vat ik het op als een heel naar scenario. Een MB die zogenaamd geholpen zou worden door hun MH en vol hoop de vv afgeeft. Waarna hij/zij er de dag erna achterkomt dat al z'n dorpen zijn overgenomen. Voelt zich relatief genaaid en geeft z'n laatste dorp af aan de vijandige stam?
Of het dorp wel of niet overgenomen had mogen worden door Dejavu of in dit geval GH laat ik even in het midden.
Wel verbaast het me niet dat de speler pissed is geworden en wss TW nooit meer aanraakt. Zonde, want de TW-werelden werden al zo klein.

Natuurlijk heb ik enkel 1 kant van het verhaal pas gezien m.b.t. screens over skype-gesprekken dus wacht even af op de aanvulling van Gods kant.
 
Reactiescore
735
Ruben je toon kan wel even iets anders met reacties op mij denk ik? Dez3 betreffende mb speelt de kampen fantastisch uit tegen elkaar, er zijn nog meer screens, echter zit ik op mn werk dus kan ze niet delen mobiel. Verder post ik als Savior maar staat Savior zelf volledig buiten deze kwestie. Er is gewoon in overleg besloten tot internen door de betreffende spelers, maar we missen hier het punt volledig. Als iemand intern ontevreden is over stam A, of dat nu dejavu of Gods is en deze stam B benaderd om stam A te naaien dan dient dit ten allen tijde te worden afgeslagen door stam B, wat de omstandigheden ook zijn. Althans, als je een eerlijke strijd wil imo. Nu kiest Dejavu er met het volle verstand voor om de kans te grijpen, de os 3 minuut voor aankomst vd trein te laten terugsturen en daarmee een cf te pakken, jammer, erg jammer.

Ps: 4 dagen later beginnen met edelen kan toch prima, wat wil je er mee zeggen dat er 4 dagen tussen zitten want ik snap je argument voor geen meter. Wij hadden het liefst het acc als defbunker er tussen laten liggen, vandaar dat er niet gelijk over is gegaan op edelen, later is de conclusie getrokken dat het zinloos was wat mij toch prima lijkt?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
310
Ruben je toon kan wel even iets anders met reacties op mij denk ik? Dez3 betreffende mb speelt de kampen fantastisch uit tegen elkaar, er zijn nog meer screens, echter zit ik op mn werk dus kan ze niet delen mobiel. Verder post ik als Savior maar staat Savior zelf volledig buiten deze kwestie. Er is gewoon in overleg besloten tot internen door de betreffende spelers, maar we missen hier het punt volledig. Als iemand intern ontevreden over stam A, of dat nu dejavu of Gods is en deze stam B benaderd om stam A te naaien dan dient dit ten allen tijde te worden afgeslagen door stam B, wat de omstandigheden ook zijn. Althans, als je een eerlijke strijd wil imo. Nu kust Dejavu er met het volle verstand voor om de kans te grijpen, de os 3 minuut voor aankomst vd trein te laten terugsturen en daarmee een cf te pakken, jammer, erg jammer.

is geen aanval naar jou toe faabje, maar na al die berichten telezen op forum zonder dat ze der iets van weten.
verder kunnen wij er weinig aan doen als de trein al 10 uur loopt en de speler zelf alles weg loopt tehalen. verder is der geen spreken geweest van onze kan qua naaien als het een actie is van de speler zelf die bij sick als mb staat dus is nu een cf door een mb van sick wat volgens mij gewoon mag aangezien het erkende mb is?
aan de reactie van de speler tezien in me vorige post kan ik dat wel begrijpen ook
 
Reactiescore
310
Ps: 4 dagen later beginnen met edelen kan toch prima, wat wil je er mee zeggen dat er 4 dagen tussen zitten want ik snap je argument voor geen meter. Wij hadden het liefst het acc als defbunker er tussen laten liggen, vandaar dat er niet gelijk over is gegaan op edelen, later is de conclusie getrokken dat het zinloos was wat mij toch prima lijkt?


4 dagen later waren ze zeker ineens onverdedigbaar?
#justasking
 
Reactiescore
735
Oke mooi:) Er is door Get High met die mb afgesproken dat het dorp vlak voor de trein leeg gezet zou worden, vandaar de hoeveelheid os erachter omdat het een zekerheidje was. Als dit vanuit Gods was gebeurd, wat de omstandigheden ook zijn, zou ik het gelijk recht gezet hebben, precies om wat ik in mijn vorige post uitleg in het stuk stam A stam B. Hoop dat jullie dat ook in gaan zien.

Nu weer aan het werk, ciao!
 
Reactiescore
735
4 dagen later waren ze zeker ineens onverdedigbaar?
#justasking
De speler geeft gewoon duidelijk een akkoord. Er gaat vervolgens wat tijd overheen met discussies wat het beste te doen plus dat er op dat moment munten geslagen werden en er geen edels stonden om gelijk over te gaan op snel edelen, dusja, daar ging wat tijd in zitten.
 
Reactiescore
310
Oke mooi:) Er is door Get High met die mb afgesproken dat het dorp vlak voor de trein leeg gezet zou worden, vandaar de hoeveelheid os erachter omdat het een zekerheidje was. Als dit vanuit Gods was gebeurd, wat de omstandigheden ook zijn, zou ik het gelijk recht gezet hebben, precies om wat ik in mijn vorige post uitleg in het stuk stam A stam B. Hoop dat jullie dat ook in gaan zien.

Nu weer aan het werk, ciao!

def wat 23 uur moet lopen achter je aanval time op een inactief account? vind ik niet gek ook hadden jullie vv gister ook nog heledag, dus hoe kan hij dit weten of wij ?:eek:
hoeveelheid os? weetje hoeveel er in onze os zat dan ?o_O
ben wel beetje klaar met dik stukje schieten niks op.
#fakeos?

De speler geeft gewoon duidelijk een akkoord. Er gaat vervolgens wat tijd overheen met discussies wat het beste te doen plus dat er op dat moment munten geslagen werden en er geen edels stonden om gelijk over te gaan op snel edelen, dusja, daar ging wat tijd in zitten.

als ik zie hoe de speler reageerd op mijn vragen is dit zeker niet goed geregeld.
 
Reactiescore
3.457
als ik zie hoe de speler reageerd op mijn vragen is dit zeker niet goed geregeld.
Maar toch dropt hij keer op keer zijn vv weer?zonder maar 1 keer te hebben gepraat met iemand op Savior
Mag jij je afvragen of hij dat zou doen als hij zich zo genaaid voelt.
 
Reactiescore
735
Het is geen discussie meer of dit voor opgezet was Ruben, Yvo heeft het al toegegeven dus ik snap je punt niet zo goed :p
 

DeletedUser79707

Guest
is geen aanval naar jou toe faabje, maar na al die berichten telezen op forum zonder dat ze der iets van weten.
verder kunnen wij er weinig aan doen als de trein al 10 uur loopt en de speler zelf alles weg loopt tehalen. verder is der geen spreken geweest van onze kan qua naaien als het een actie is van de speler zelf die bij sick als mb staat dus is nu een cf door een mb van sick wat volgens mij gewoon mag aangezien het erkende mb is?
aan de reactie van de speler tezien in me vorige post kan ik dat wel begrijpen ook

Hoe kom je hierbij?
 
Bovenaan