Top/Flop stammen

DeletedUser77798

Guest
Hey Jannes , hierboven werd al gezegd dat deze speler de MB is van sick minds.
 

DeletedUser77798

Guest
Blijkbaar stond daar def een blijkbaar is dat weggetrokken???

Ik heb letterlijk geen flauw benul
 
Reactiescore
3.457
D1B38EFA-DDC7-4C16-AC17-CA8B161010B7.jpegIk geloof dat het verhaal nu wel duidelijk is ;-)
 
Reactiescore
3.457
17287356-9342-40A8-BF7F-8E15CF97A2EB.jpeg

Aldus Ivo , het moge overduidelijk zijn dat de leider van Dejavu achter deze actie zat.
 

DeletedUser77798

Guest
In ieder geval was het echt niet mijn bedoeling om een CF te maken, ik dacht trouwens dat terwijl mijn edels liepen Sick minds het al overgenomen zou hebben.

Ik wil gerust een voorstel doen op een front dorp te ruilen voor deze CF...

Maar ik vind deze beschuldiging echt niet grappig.
 
Reactiescore
1.367
In ieder geval was het echt niet mijn bedoeling om een CF te maken, ik dacht trouwens dat terwijl mijn edels liepen Sick minds het al overgenomen zou hebben.

Ik wil gerust een voorstel doen op een front dorp te ruilen voor deze CF...

Maar ik vind deze beschuldiging echt niet grappig.

Precies dit soort spel zorgt er voor dat dejavu een slechte naam heeft ;)
 

DeletedUser77798

Guest
Yvo vind het leuk dat je genaaid bent hierdoor, hij vind dat je het verdiend hebt.

Dit heeft niets te maken met dat dit bewust is gebeurd of niet
 

DeletedUser77798

Guest
Nu is het een CF , maar hij is niet gecreëerd met opzet! Wat hebben jullie toch?
 

DeletedUser77798

Guest
Weet je , laat dat voorstel maar vallen. We hebben toch al een slechte naam , iedereen maakt ons zwart en we zijn stabbers.

Eigenlijk kan ik gewoon echt vuil spelen. Wat heb ik te verliezen?
 
Reactiescore
3.457
In ieder geval was het echt niet mijn bedoeling om een CF te maken, ik dacht trouwens dat terwijl mijn edels liepen Sick minds het al overgenomen zou hebben.

Ik wil gerust een voorstel doen op een front dorp te ruilen voor deze CF...

Maar ik vind deze beschuldiging echt niet grappig.

Yvo vind het leuk dat je genaaid bent hierdoor, hij vind dat je het verdiend hebt.

Dit heeft niets te maken met dat dit bewust is gebeurd of niet

En waarom hebben wij dat verdiend ?
Ivo beschuldigd ons in het wilde weg van het edelen van bb’s via een vv waarvan wij graag zouden weten hoe hij bij dit belachelijke verhaal komt?
Daarom naait hij Gods nu?
 
Reactiescore
1.367
Weet je , laat dat voorstel maar vallen. We hebben toch al een slechte naam , iedereen maakt ons zwart en we zijn stabbers.

Eigenlijk kan ik gewoon echt vuil spelen. Wat heb ik te verliezen?

Een stam met een slechte naam zal minder snel goede spelers trekken via het AF, zo had ik van unique een aanbod gekregen om erbij te komen en dat had ik ook met plezier gedaan als hij niet in dejavu zat.
Mede door de hoeveelheid aanbiedingen die ik vanuit dejavu kreeg denk ik dat jullie beter een beetje aan je imago werken ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Weet je , laat dat voorstel maar vallen. We hebben toch al een slechte naam , iedereen maakt ons zwart en we zijn stabbers.

Eigenlijk kan ik gewoon echt vuil spelen. Wat heb ik te verliezen?

Omdat het er ook daadwerkelijk niet fris uit ziet?
Misschien heb jij er niet veel mee te maken, maar het feit dat iemand van je team het whatsapp nummer van de MB heeft zegt eigenlijk al heel wat?

Btw maak je posts wat beter ipv 3 losse posts achter elkaar, is iets overzichtelijker.
 

DeletedUser79481

Guest
Is goed, ik kom 40 barbs in je cluster edelen. Als je gaat klagen op het af dan ga ik er niet eens op in.
DOE HET
ik gooi ze persoonlijk vol met def
(tenzij m'n co's me op komen zoeken om me in elkaar te slaan)
 

DeletedUser77896

Guest
Haha, Dejavu beschuldigen van de vele mbs, en dan heeft sick minds zelf een mb stam plus een mb van 250k punten.

Gg Gods ga zo door,
 
Reactiescore
1.367
Omdat het er ook daadwerkelijk niet fris uit ziet?
Misschien heb jij er niet veel mee te maken, maar het feit dat iemand van je team het whatsapp nummer van de MB heeft zegt eigenlijk al heel wat?

Btw maak je posts wat beter ipv 3 losse posts achter elkaar, is iets overzichtelijker.

Mwah, ik heb van kwart actief TW nummer en van de rest wel skype oid
 
Reactiescore
310
Omdat het er ook daadwerkelijk niet fris uit ziet?
Misschien heb jij er niet veel mee te maken, maar het feit dat iemand van je team het whatsapp nummer van de MB heeft zegt eigenlijk al heel wat?

Btw maak je posts wat beter ipv 3 losse posts achter elkaar, is iets overzichtelijker.

Ik heb aardig wat nummers van Tw spelers joa ook die van jou dus dat is alles niet raar
 
Bovenaan