Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
Ze zijn benieuwd naar je verklaring achter " pp beurs zorgt juist voor minder spelersdaling".
Jij geeft dan een verklaring met data die wij niet mogen zien en zegt dan dat de discussie zinloos is omdat wij de data toch niet kunnen zien o_O
Zo is het natuurlijk wel makkelijk om de discussie te winnen :p

Nee, zinloos omdat de discussie gister al gevoerd was en ik mezelf aan het herhalen was.

die uitging van een constante procentuele daling???

Nee, het zette de daling voort van hoe hij in de jaren ervoor was.

Verder vraag ik me af wat hier zo geheimzinnig aan is, het is niet alsof je financieeen oid met ons deelt. Iedereen kan tw stats checken en zelf nagaan hoe veel dorpen elke wereld had.

Ik weet het ook niet precies, er zullen (goede) redenen voor zijn, maar die weet ik niet.

Maar als ik het goed begrijp zou je dus tegen nu werelden met nog minder dorpen(actieve spelers is een andere kwestie) verwachten dan we op dit moment zien als deze updates nooit waren uitgevoerd?

Juist, volgens die statistieken wel.
 
Reactiescore
2.508
Dat er eerder mensen stoppen door de invoer van de beurs is onzin. Als dit het geval was, waren deze spelers al gestopt na de invoer.

Juist na de invoer van de beurs is het aantal stoppende spelers (gebaseerd op starters op een wereld) procentueel iets afgenomen en dus 'stabieler' geworden.

Het zal vast lastig te bevatten zijn voor een aantal spelers, maar iedereen(vooruit 95%) die hier nu klaagt speelt toch nog. Ondanks dat de beurs, ook op deze wereld, actief is.
 

DeletedUser78389

Guest
Spurious-Correlations-101.jpg


Je kan alleen niet zeggen dat het een door het ander komt. Er zou inderdaad ook een onderliggend verband kunnen zijn zoals eerder gezegd. Door de invoering van de beurs blijven meer mensen starten om pp te sparen. Of dat de mensen die echt wilde stoppen ervoor al gestopt zijn en de rest een beetje blijft hangen en je stabiele kern is.
 

DeletedUser79481

Guest
wanneer jullie "meme-plots" een betere correlatie vertonen dan de theoretische en practische waarden van mijn natuurkundige practica ;(
 
Reactiescore
735
Volgende bekende slaafjes van Dejavu, de stam Ghostbusters, welke blijkbaar allen def uit hebben staan bij Abuser. Ga het toch eens leuk spelen joh Deja, word wakker en verpest de wereld niet zo.. Een MB stam en een def stam voor 1 account met dit kwantiteitsverschil, bizar.
 
Reactiescore
1.367
Volgende bekende slaafjes van Dejavu, de stam Ghostbusters, welke blijkbaar allen def uit hebben staan bij Abuser. Ga het toch eens leuk spelen joh Deja, word wakker en verpest de wereld niet zo.. Een MB stam en een def stam voor 1 account met dit kwantiteitsverschil, bizar.


Dude waar heb jij het over. Het is Deja tegen de wereld en op het moment staan die dik voor
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Lekker hoor. Ik wil ook wel een MBstam en een defstam voor mezelf.
 
Reactiescore
1.367
Hou op joh met je Deja tegen de wereld :') als je dat echt gelooft, wat een grap..

Jammer, had er toch /s achter moeten zetten :p

Ik speel deze wereld niet eens ;)
 
Reactiescore
1.367
Haha dat ging een moment door me heen, maar je kon nieuw zijn :D

alsof ik in dejavu ga spelen, 1 mb word ik al geirriteerd door. Laat staan 2 hele MB/Def stammen voor mezelf :#
 

DeletedUser69389

Guest
Spijtig dat een stam die blij was dat ze erop geattendeerd werden dat ze over een lek te beschikten zelf niet het fatsoen hebben om van zulke spelmanieren af te blijven. Hypocrisie tot de max.
 

DeletedUser78021

Guest
Spijtig dat een stam die blij was dat ze erop geattendeerd werden dat ze over een lek te beschikten zelf niet het fatsoen hebben om van zulke spelmanieren af te blijven. Hypocrisie tot de max.

Bedankt weer voor deze ongegronde beschuldiging Martijn. Wordt een beetje irritant als je het mij vraagt.
Jij attendeerde ons op een lek, waarvoor dank. Vervolgens maakte jullie stam er wel gebruik van dus...
Ik weet nu niet wie hier hypocriet is?

Kap maar met het proberen zwart te maken van een stam zonder dat je met fatsoenlijke feiten boven tafel komt. Iets wat een 'oldgen' zou moeten weten hoe je dit aanpakt.

- Yvo
 
Reactiescore
3.457
Bedankt weer voor deze ongegronde beschuldiging Martijn. Wordt een beetje irritant als je het mij vraagt.
Jij attendeerde ons op een lek, waarvoor dank. Vervolgens maakte jullie stam er wel gebruik van dus...
Ik weet nu niet wie hier hypocriet is?

Kap maar met het proberen zwart te maken van een stam zonder dat je met fatsoenlijke feiten boven tafel komt. Iets wat een 'oldgen' zou moeten weten hoe je dit aanpakt.

- Yvo
Hoe staat het met de stab van Runner? :oops:
 
Bovenaan