Top/Flop stammen

Deleted User - 487871837

Guest
Welke bron hanteer je? Ik weet niet precies wanneer de premium beurs is geïntroduceerd maar begreep dat dit omstreeks w40 lag. Als je TW stats hanteert kun je eenvoudig het aantal spelers achterhalen en daar zie je toch echt een keiharde daling. In "mijn" tijd, tot ca. wereld 30 was de playerbase behoorlijk stabiel.

De officiële statistieken van Inno waar spelers geen inzage inhebben ;)

Er is zeker wel een daling in het aantal spelers, dat ziet iedereen en daar is geen discussie over mogelijk, de beurs heeft daar minder invloed op gehad dan mensen beweren.
 

DeletedUser76430

Guest
Wordt er dan gekeken naar een x periode dat een speler actief is of geregistreerde spelers op een wereld?
Er kunnen bijvoorbeeld ook veel spelers na registratie afhaken omdat de buren allemaal sneller groeien o.i.d.
Dat kan echter wel een vertekend beeld geven v.w.b. aantallen in totaal.
 

DeletedUser78389

Guest
Het leuke aan w49 is dat de early game toppers (The Muppet Show bijvoorbeeld) die de overmacht hadden zoals Dejavu deze nu heeft het uiteindelijk niet hebben kunnen waarmaken, wat een enigszins leuke mid game met Mono/Met Ui vs Fide als gevolg had. De redding van Holsappeltje door Fide heeft daar de wereld bepaald, Hols stond regelmatig op omvallen en heeft door Fide de eindstreep gehaald.

Helemaal mee oneens. Ik weet niet wie jij bent, maar wat je zegt slaat gewoon echt nergens op.
 

DeletedUser74404

Guest
Het leuke aan w49 is dat de early game toppers (The Muppet Show bijvoorbeeld) die de overmacht hadden zoals Dejavu deze nu heeft het uiteindelijk niet hebben kunnen waarmaken, wat een enigszins leuke mid game met Mono/Met Ui vs Fide als gevolg had. De redding van Holsappeltje door Fide heeft daar de wereld bepaald, Hols stond regelmatig op omvallen en heeft door Fide de eindstreep gehaald.

Dit slaat echt nergens op.. Wat is dit voor een slechte vergelijking, komop man..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Hier moet ik je helaas tegenspreken though. Sinds de invoering van de beurs is de daling in spelers juist afgenomen en heeft het spelersaantal zelfs steigingen gekend.

In the long run daalt het spelersaantal inderdaad (wat logisch is als een spel verouderd), maar de beurs heeft daar niet bij geholpen. Het heeft het zelfs minder gemaakt.

Het is dan ook vrij logisch dat er bij 50.000 actieve spelers een grotere daling is dan wanneer er 5.000 mensen spelen, right?

Jij besteedt echt teveel tijd aan tw. Kijk hoe snel je antwoord geeft.

Je moest eens weten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is dan ook vrij logisch dat er bij 50.000 actieve spelers een grotere daling is dan wanneer er 5.000 mensen spelen, right?

Sinds de invoering van de beurs ging de daling minder snel.
Exacte cijfers heb ik niet, maar goed.

Ik bedoel niet dat er minder spelers stopten tussen 60 en 62 dan tussen 30 en 32, want dat is logisch.
De grafiek van het aantal actieve spelers daalde minder snel.

Dus wat je zegt slaat eigenlijk best nergens op, sorry.
 

DeletedUser78389

Guest
Waarom is dat precies onzin? Kan jij nadenken?

Heb jij ooit wel eens iemand gezien die niet kon nadenken en wel kon typen?
Sinds de invoering van de beurs ging de daling minder snel.
Exacte cijfers heb ik niet, maar goed.

Ik bedoel niet dat er minder spelers stopten tussen 60 en 62 dan tussen 30 en 32, want dat is logisch.
De grafiek van het aantal actieve spelers daalde minder snel.

Dus wat je zegt slaat eigenlijk best nergens op, sorry.

Hopeful is t met hem eens.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Sinds de invoering van de beurs ging de daling minder snel.
Exacte cijfers heb ik niet, maar goed.

Ik bedoel niet dat er minder spelers stopten tussen 60 en 62 dan tussen 30 en 32, want dat is logisch.
De grafiek van het aantal actieve spelers daalde minder snel.

Dus wat je zegt slaat eigenlijk best nergens op, sorry.

Dan moet je jezelf verduidelijk of je praat over procentuele daling of over het algemeen aantal mensen dat stopt. Want het is volkomen logisch dat er meer mensen stoppen tussen 30 en 32, dan tussen 60 en 62. Omdat er tijdens 30 veel meer mensen waren die konden stoppen. En tot dus ver praat jij over het aantal spelers dus dan is mijn conclusie kloppend.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dan moet je jezelf verduidelijk of je praat over procentuele daling of over het algemeen aantal mensen dat stopt. Want het is volkomen logisch dat er meer mensen stoppen tussen 30 en 32, dan tussen 60 en 62. Omdat er tijdens 30 veel meer mensen waren die konden stoppen. En tot dus ver praat jij over het aantal spelers dus dan is mijn conclusie kloppend.

Laat ik het anders verwoorden:

Als de beurs niet was ingevoerd, speelden er minder mensen dan dat er nu spelen.

Hopeful is t met hem eens.

Huh?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Laat ik het anders verwoorden:

Als de beurs niet was ingevoerd, speelden er minder mensen dan dat er nu spelen.

Dus je praat over de procentuele daling in het aantal spelers van .nl. Dan heb je gelijk, want net als jij. Ken ik die cijfers ook. Echter is dit niet wat je verwoorde in je eerste post en is het dus terecht dat ik je daarop corrigeer. Desalniettemin ben ik het niet eens met deze stelling. Maar dat is een andere discussie.

Je profielfoto is Logic, je berichten tellen niet eens meer.

Het zegt al genoeg dat jij niet instaat bent inhoudelijk te reageren.
 
Bovenaan