Top/Flop stammen

Reactiescore
3.584
Mooie inhoudelijke reactie op het feit ABOR naar APOG toe kwam om SAMEN een speler weg te werken. #WijWillenMetNiemandSamenWerken

En dan nog al die spelers en stammen die zeiden (waar ik contact mee had) ABOR 'subtiel' liet verstaan jullie ze niet gingen aanvallen. Zo kan ik ook overal gaan roepen ik geen NAPjes neem. Theoretisch klopt dat maar toch beetje veel misleidend.

Niet wegnemend ABOR de aller makkelijkste ligging ooit op TW gehad heeft. Zou maar erg zijn je met 0 concurrentie in de start nog slechte farmstats zou halen. Wat in alle andere omgevingen vooral bij Dejavu volledig anders was. Dejavu die de volle laag kreeg van ABOR dat ze slechte farms stats hadden. Er is ook een verschil tussen 20 acc's die nolife farmen in een gebied en een acc dat 0 concurrentie heeft.

Die misplaatste arrogantie van ABOR deze hele wereld lang al doet pijn aan mijn ogen. Vooralsnog NIETS gepresteerd dus vanwaar dat opgehemel vandaan komt zal mij een vraag zijn.

Uiteraard zal kamp ABOR het daar volmondig mee oneens zijn. Echter zeg ik altijd wat ik vind, ik sta hier op deze wereld aan niemand zijn kant, volledig onpartijdig.

Begin al maar eens met uitleggen hoe je met niemand een samenwerking bent aangegaan als je mijzelf dergelijk voorstel hebt aangeboden. Ik hoor het graag :) Ook screens waar jullie Cube 4x hebben afgewezen voor een BG verzoek zijn nog altijd welkom.

Dit is PIM:

c46346739ccd181f2528c2626397d610.png


Pim heeft 4 BG aanvragen gekregen van Apog.

Pim heeft daar 4 ijzersterke argumenten en bewijzen van:

fb511fb45c35dd49158704d4173f4635.png

fb511fb45c35dd49158704d4173f4635.png

fb511fb45c35dd49158704d4173f4635.png

fb511fb45c35dd49158704d4173f4635.png

Pim verkoopt ook gebakken lucht.

BE LIKE PIM!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
We hebben dit allemaal al besproken en dit ga ik niet nog een keer herhalen. De conclusie van onze discussie was dat jij met feiten ging komen over wat jij net allemaal alweer geclaimd hebt. Jij reageerde hierop dat je een post ging maken over het hele wereld verloop van ABOR. Tot die komt ga ik niet nogmaals me zelf herhalen.
 
Reactiescore
3.584
We hebben dit allemaal al besproken en dit ga ik niet nog een keer herhalen. De conclusie van onze discussie was dat jij met feiten ging komen over wat jij net allemaal alweer geclaimd hebt. Jij reageerde hierop dat je een post ging maken over het hele wereld verloop van ABOR. Tot die komt ga ik niet nogmaals me zelf herhalen.

Dus je ontkend dat ABOR naar APOG toekwam met een voorstel tot samenwerking tegen een speler? Want je verdediging atm is maar magertjes :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dus je ontkend dat ABOR naar APOG toekwam met een voorstel tot samenwerking tegen een speler? Want je verdediging atm is maar magertjes :)

Nee dat ontken ik niet, echter weet ik daar het fijne niet precies was en wat daar de reden achter was. Volgens mij was het iets met dat wij gratis dorpen kregen waar wij dat niet eerlijk vonden. Wij jullie een aanbod deden om die dorpen te pakken en in ruil samen op een speler te gaan ofzo. Waarna jij probeerde deze dingen te misbruiken in je voordeel. Je liet de dorpen aan onze kant van die speler stacken door je stamgenoten en wilde dan zelf alles pakken zoiets. Lijkt me geen discussie waar je in detail op in wilt gaan, maar dat klopt inderdaad. We hebben daar een keer iets van een afspraak gemaakt ja.
 
Reactiescore
3.584
Nee dat ontken ik niet

Dankuwel, is dat punt alvast ook van tafel jullie met 'niemand een samenwerking aangingen' :) Ik wil best dieper ingaan op je foute uitleg daarna maar het resultaat zal daarin hetzelfde zijn als nu (wat een verassing) en dat is dat ik in mijn gelijk zal zijn.

Maar dat zal dan weer voor een andere avond zijn!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dit is wel een complete misvatting. ABOR heeft mezelf (speler van APOG) nog een deal gesloten samen een speler te gaan wegwerken. Niet te vergeten de 1-5 onofficiële napjes en samenwerkingen met spelers en stammen :)

Jeetje Jannes.. Als je nog altijd niet inziet dat iemand een PM sturen -welke barbjes in je cluster edelt- met daarin "als je nog één barbje pakt krijg je de volle laag, anders laten we je met rust" geen (on)officiële NAP is, ben je echt te dom om te poepen.
 

Deleted User - 487931640

Guest
Wie had dat ooit gedacht, callis een flop account? Ik ben geschokt, verbijsterd en verdrietig.
 

DeletedUser73358

Guest
Hoe bevalt de nieuwe stam, Gele Kanarie?
Een fantastische stam inwisselen voor een nog grotere flopstam om puin te gaan ruimen. Klinkt wel tof
:rolleyes:

Ga nou niet beweren dat Cube een fantastische stam was, alhoewel wij het er wel heel fijn gehad hebben hoor.
Je neemt altijd een risico en wat er nu gaande is kan ik ook niet verdedigen, not good at all om zoveel dorpjes in de 1e wave te verliezen.
 

DeletedUser78434

Guest
:rolleyes:

Ga nou niet beweren dat Cube een fantastische stam was, alhoewel wij het er wel heel fijn gehad hebben hoor.
Je neemt altijd een risico en wat er nu gaande is kan ik ook niet verdedigen, not good at all om zoveel dorpjes in de 1e wave te verliezen.

Cube > MP?
 
Bovenaan