Top/Flop stammen

Reactiescore
735
Maar praat dan ook geen onzin, want de procentuele voorsprong die Gods na de val van Dejavu had waren jullie aan het verliezen.

Het klopt dat Gods destijds sneller groeide dan Dejavu, maar vooralsnog waren die stammen kwa punten heel erg dicht op elkaar, aanzienlijk dichter dan huidig MP/GODS.
Ja aanzienlijk dichter omdat Mp er nu punten bij gerekruteerd heeft, dat heb je goed gezien :p
 

DeletedUser73358

Guest
Nee jullie maken weer aannames, we praten over internet delen. In sommige huishoudens zijn meerdere tw-spelers.
 
Reactiescore
735
Nee jullie maken weer aannames, we praten over internet delen. In sommige huishoudens zijn meerdere tw-spelers.
Aannames? De co van het betreffende account speelt bij ons chef, ga nu niet beweren dat wij aannames doen ;) Of wil je nu beweren dat Lasse niet is overgestapt naar Ice terwijl Nothingisreal nog bestaat? :')
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Zelfs al is die mogelijkheid er is het alsnog stom om met verbinding delen op dezelfde wereld op een ander account te gaan spelen. Als alles goed gaat beperk je de mogelijkheden van beide accounts, kijk naar w63 waar 1 account een hele stam niet kon aanvallen omdat het andere account sneaky 1aanval/os stuurde naar zijn stam. En als het dan fout gaat zit je met de rapen zoals nu.

Kan je beter een voorbeeld nemen aan rens en flex, die zorgen dat ze nooit dezelfde wereld spelen tenzij ze allebei op hetzelfde account zitten.
 

DeletedUser73358

Guest
Ja, Lasse had voortijdig toch een support gemaakt en die wisten te vertellen dat het geen probleem zou zijn. Maar gezien jullie de case bevestigen, wie weet fair-play en ff een supportje maken dat ze fout zaten? Het zal de situatie niet doen veranderen enkel zodat support niet nogmaals zo gemakkelijk fouten maakt. De huidige beschuldiging van de support is dat het een en dezelfde persoon is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Voor mij op zoch geen probleem, met het volle supportlog zou ik even kunnen kijken waar ze fout zaten om zo de feedback te kunnen geven aan de support.

Gezien dit niet openbaar mag, daan (slizz) weet me wel te vinden.
 
Reactiescore
1.278
Het niveau van het AF ligt vandaag weer hoog, de aannamen winnen de strijd weer. Zullen we met zijn allen is proberen om bewijs te leveren of tenminste een onderbouwing achter een argumentatie. Dit lukraak roepen in de hoop dat mensen het na de 100ste keer beginnen te geloven is wel wat zwakjes.
 
Reactiescore
1.278
Of reageren op alle posts met inhoud van gister die genegeerd worden?

Al quote je posts dan zal ik reageren, doordat alles zo enorm door elkaar loopt valt dat namelijk niet mee.

Trouwens ik zou wel graag bewijs zien dat we APOG zouden willen meenemen naar MP. Kijk Pim ik wil best op alles reageren, alleen momenteel worden er zoveel verwijten gespuwd zonder enige vorm van onderbouwing dat door de bomen het bos niet meer te zien is. Er wordt beroep bedaan op roddels en daarop moeten wij als account maar verantwoorden. De omgekeerde wereld lijkt mij dit.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Al quote je posts dan zal ik reageren, doordat alles zo enorm door elkaar loopt valt dat namelijk niet mee.

Trouwens ik zou wel graag bewijs zien dat we APOG zouden willen meenemen naar MP. Kijk Pim ik wil best op alles reageren, alleen momenteel worden er zoveel verwijten gespuwd zonder enige vorm van onderbouwing dat door de bomen het bos niet meer te zien is. Er wordt beroep bedaan op roddels en daarop moeten wij als account maar verantwoorden. De omgekeerde wereld lijkt mij dit.

Die lange post waar jullie meerdere malen om vroegen, verklaring voor Cube situatie, waar jij twee maal over hebt gezegd dat je er op ging reageren.
 
Reactiescore
1.278
Die lange post waar jullie meerdere malen om vroegen, verklaring voor Cube situatie, waar jij twee maal over hebt gezegd dat je er op ging reageren.

Kan je een quoten? Ik zeg wel vaker dat ik op iets reageer, maar als dan in de tussentijd een co van mij eigelijk hetzelfde al gezegd heeft dan laat ik dit vaak rusten om niet in herhaling te vallen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mag ik om te beginnen een verzoek indienen om na te denken voor je een post online zet. Dat maakt een discussie namelijk van te voren al een heel stuk makkelijker, goed. Het was voor iedereen duidelijk dat Mp. een toekomstige vijand zou worden van Cube. Als het in die samenstelling van destijds was door gegaan was er een 3 strijd gekomen met op papier gelijke kansen, dat dit daadwerkelijk niet gelijk zou zijn begrijp ik overigens wel. Je bent momenteel ook niet instaat om te dit te ontkennen omdat je dan in feite zou zeggen dat er een BG tussen Mp en Cube zou komen of dat de stammen zouden fuseren, dit zou je eigen gemaakte statements totaal kantelen dus ik neem aan dat jullie Mp gewoon als vijand zagen. Is leuk dat het niet direct is maar pas over een paar maanden, dit verandert niet het feit dat je een vijand joint nu.



Wederom vraag ik me af hoe goed jij op de hoogte bent van het verloop van de wereld. Je zou namelijk dit soort stukken niet schrijven als je dit wel bent. Gods is deze wereld nog geen enkele keer de initiatief nemer geweest in het veranderen van de verhoudingen in de wereld. Zo zijn wij dat deze keer ook wederom totaal niet. Gods is begonnen met een stam van 4 personen, dit met het doel om de wereld met een kleine groep te spelen zolang andere stammen op de wereld een zelfde filosofie kunnen aannemen. Hierdoor zouden er mogelijkheden ontstaan voor een strijd met meer dan 2 stammen. Gods is pas begonnen met uitbreiden toen het bleek dat Dejavu niet van plan was deze filosofie te hanteren (Dejavu is de stam die nu Mp heet als je daar ook nog niet van op de hoogte was). Laat ik er ook even bij zeggen welke keuzes wij daarin hebben gemaakt, in die tijd hebben wij 2 safe rekruuts gedaan. Dit puur om wat meer kwantiteit te krijgen en niet de verhoudingen in de wereld te veranderen. Zoals je misschien ook niet weet heb wij 4 maal een samenwerking tegen Mp met Cube afgewezen omdat wij - wederom - geen interesse hadden in het creëren van een 1 vs 1.

Zo had Gods 0.0 plannen om nog verder te rekruten deze wereld, of om een alliantie aan te gaan met welke andere groep dan ook. Logisch zou zijn geweest als wij Cactus hadden geholpen om zo de verhoudingen te veranderen op de wereld, nooit gebeurd. Laat ik terug gaan naar de huidige situatie en uitleggen waarom Gods - alweer - niet de initiatief nemer is. Denk je echt dat wij ooit iemand van Cube zouden rekruten, of een samenwerking met hun zouden aangaan als jullie dat niet eerder hadden gedaan? Natuurlijk niet. Dus houd alsjeblieft op met dat wij niet kunnen leven met 3 miljoen achterstand. Of ben je hier ook niet van op de hoogte? Mp. heeft altijd een kwalitatieve voorsprong gehad op Gods als je alle hulpjes erbij gaat tellen.

Wat Mp doet door deze rekruuts te begaan is de verhouding volledig veranderen op de wereld. Van een strijd tussen drie kampen een strijd tussen twee maken. En ja, wat had je verwacht? Dat Gods hier niet op zou reageren? Had je wat beter verdiept in de geschiedenis van de wereld en je zou weten dat wij heel de wereld al reageren op het trieste spel niveau van Dejavu. Dejavu heeft deze hele wereld 0 indicatie gegeven om er een spannende wereld van te maken die anders is dan normaal. Je kan niet verwachten dat Gods achter de feite gaan aanlopen met de onzekerheid van wat jullie allemaal nog meer gaan rekruten, want ja. Die kans is heel groot.

-
 
Reactiescore
1.278
Thanks Pim bikkel, daar kan ik wel wat mee. Overigens reageerde je met deze post op posts van Twan.. maar goed.

Mag ik om te beginnen een verzoek indienen om na te denken voor je een post online zet. Dat maakt een discussie namelijk van te voren al een heel stuk makkelijker, goed. Het was voor iedereen duidelijk dat Mp. een toekomstige vijand zou worden van Cube. Als het in die samenstelling van destijds was door gegaan was er een 3 strijd gekomen met op papier gelijke kansen, dat dit daadwerkelijk niet gelijk zou zijn begrijp ik overigens wel. Je bent momenteel ook niet instaat om te dit te ontkennen omdat je dan in feite zou zeggen dat er een BG tussen Mp en Cube zou komen of dat de stammen zouden fuseren, dit zou je eigen gemaakte statements totaal kantelen dus ik neem aan dat jullie Mp gewoon als vijand zagen. Is leuk dat het niet direct is maar pas over een paar maanden, dit verandert niet het feit dat je een vijand joint nu.

Ik wil het verzoek dan graag terug doen, samen komen we dan een heel stuk. Je brengt naar voren dat een BG of een fusie de enige mogelijkheden zijn om geen vijand te zijn van een stam in deze vergeet je de mogelijkheid tot het sluiten van een NAP. Met een zelfde soort maatregel is bijvoorbeeld Zlatan een tijd geen vijand geweest van ABOR, dus je zou deze mogelijkheid moeten verstaan. Cube en MP hadden nog geen IG strijd gehad, heel CACTUS/barbzee lag er nog tussen. In de tijd dat de stammen richting elkaar hadden moeten edelen had er veel kunnen gebeuren, jij weet vast ook wel dat diplomatiek nooit stilstaat. Mocht Gods een te sterke groei hebben vertoond zou het namelijk niet ondenkbaar zijn geweest dat cube en MP een tijdelijke NAP zouden aangaan om de verhoudingen weer gelijk te proberen te krijgen. Een soortgelijk iets is misschien dat jullie Cube als vijand bestempelde en nu met ze aan het samenwerken zijn of dit uit jullie eigen beweging is of dat externe factoren jullie ertoe lieten dwingen doet er in dezen niet toe. Mijn punt is diplomatiek veranderd en past zich aan aan de vorming van de wereld, dus om op voorgrond te bestempelen dat iemand een vijand is is toch echt te vroegtijdig. Overigens vind ik nu dat Cube wel aan jouw omschrijving voldoet en de vijand joint/ermee samenwerkt, dit omdat er al aanval uitwisseling is geweest tussen Gods en Cube.

Wederom vraag ik me af hoe goed jij op de hoogte bent van het verloop van de wereld. Je zou namelijk dit soort stukken niet schrijven als je dit wel bent. Gods is deze wereld nog geen enkele keer de initiatief nemer geweest in het veranderen van de verhoudingen in de wereld. Zo zijn wij dat deze keer ook wederom totaal niet. Gods is begonnen met een stam van 4 personen, dit met het doel om de wereld met een kleine groep te spelen zolang andere stammen op de wereld een zelfde filosofie kunnen aannemen. Hierdoor zouden er mogelijkheden ontstaan voor een strijd met meer dan 2 stammen. Gods is pas begonnen met uitbreiden toen het bleek dat Dejavu niet van plan was deze filosofie te hanteren (Dejavu is de stam die nu Mp heet als je daar ook nog niet van op de hoogte was). Laat ik er ook even bij zeggen welke keuzes wij daarin hebben gemaakt, in die tijd hebben wij 2 safe rekruuts gedaan. Dit puur om wat meer kwantiteit te krijgen en niet de verhoudingen in de wereld te veranderen. Zoals je misschien ook niet weet heb wij 4 maal een samenwerking tegen Mp met Cube afgewezen omdat wij - wederom - geen interesse hadden in het creëren van een 1 vs 1.

Zo had Gods 0.0 plannen om nog verder te rekruten deze wereld, of om een alliantie aan te gaan met welke andere groep dan ook. Logisch zou zijn geweest als wij Cactus hadden geholpen om zo de verhoudingen te veranderen op de wereld, nooit gebeurd. Laat ik terug gaan naar de huidige situatie en uitleggen waarom Gods - alweer - niet de initiatief nemer is. Denk je echt dat wij ooit iemand van Cube zouden rekruten, of een samenwerking met hun zouden aangaan als jullie dat niet eerder hadden gedaan? Natuurlijk niet. Dus houd alsjeblieft op met dat wij niet kunnen leven met 3 miljoen achterstand. Of ben je hier ook niet van op de hoogte? Mp. heeft altijd een kwalitatieve voorsprong gehad op Gods als je alle hulpjes erbij gaat tellen.

Ik denk dat je hier een denkfout aan het maken ben, want is nu echt rekruteren het enige mogelijke antwoord op rekruteren? Ik ben van mening dat er meer opties mogelijk zijn, bijvoorbeeld een NAP aangaan met een stam als Cube om de fors rekruterende stam te kunnen slopen zonder je eigen idealen te verloochenen. Gods reikt momenteel de hele wereld al naar de makkelijke oplossing, ik durf zelfs te beweren dat de grootmachten uit oud Gods dus ALW, Savoir en ABOR, gedurende het wereldverloop de uitdaging voortdurend geprobeerd te hebben te ontwijken. In de start deden Savoir en ABOR dit bijvoorbeeld al door buitenproportionele hoeveelheden PP er in te gooien zodat de kans van slagen ongeveer 100% was. Later heeft Gods front accounts opgenomen waardoor de lijn van Savoir ontzettend verlicht werd en tot op de dag van vandaag hebben die het nog eenvoudig. Een soortgelijke actie vind nu plaatst, ABOR en ALW gaan op een uitdagend front af en plotseling word er door een hoop omstandigheden de lijn van beide accounts enorm verlicht.

Ter illustratie hieronder een afbeelding om echt goed duidelijk de effecten te zien van de gebeurtenissen die de afgelopen dagen hebben plaatsgevonden.
nl62

0eaf56210302804f395624edc2aed20a.png

De zwarte dorpen zijn van Cube., en deze worden betrokken bij het spel van Gods.
Het team van GK en Ice is richting MP gegaan en deze overstap boodt op korte termijn niks meer en minder dan een vergroot front en meer uitdaging. De keuze die jullie gemaakt hebben is om samen te spannen met een compleet blok die op jullie front ligt, waardoor jullie een flinke safe zone creëren. En daarnaast blijkbaar de voorkeur geven aan het internen en het hebben van een smalle edellijn terwijl alle ingrediënten aanwezig waren voor een lijn vol met uitdaging en spanning.
Ik zou graag van jou willen weten of het klopt of daadwerkelijk volledig Cube. met Gods gaat samenwerken of dit enkel een paar accounts bedragen. Gods heeft in dezen namelijk de mogelijkheid hoe erg ze de wereld balans willen ontwrichten en dan praat ik niet eens over de complete wereld of de wereldranking. Want iedereen weet dat gebied dominantie minstens net zo belangrijk is. Als je op een zuiderlijk account binnen Gods speelt en voor zo'n drastisch plan bent, dan vind ik niet dat je kan zeggen dat je voor een uitdagend front bent. Laten we ook eerlijk zijn, al zou een ABOR of een ALW ice of GK omver geknald hebben had de wereld toch ook weer gebalanceerd geweest? Waarom sluiten jullie deze mogelijkheid uit, een wereld is niet allen maar te balanceren door rekruteren met diplomatie en wilskracht kom je er ook.


Wat Mp doet door deze rekruuts te begaan is de verhouding volledig veranderen op de wereld. Van een strijd tussen drie kampen een strijd tussen twee maken. En ja, wat had je verwacht? Dat Gods hier niet op zou reageren? Had je wat beter verdiept in de geschiedenis van de wereld en je zou weten dat wij heel de wereld al reageren op het trieste spel niveau van Dejavu. Dejavu heeft deze hele wereld 0 indicatie gegeven om er een spannende wereld van te maken die anders is dan normaal. Je kan niet verwachten dat Gods achter de feite gaan aanlopen met de onzekerheid van wat jullie allemaal nog meer gaan rekruten, want ja. Die kans is heel groot.

Ik hoor veel argumenten die de rekruten moeten goedpraten, op veel ben ik zojuist al ingegaan. Toch wil ik even benoemen dat er in een wereld over afspraken over te maken zijn, over CF's over kata's, maar ook zeker over rekrutering. Een soortgelijk voorbeeld zou zijn dat jullie er maar op los CF'en omdat het onzekerheid bestaat dat de vijand dit misschien ook nog wel gaat doen. Om zulke dingen op te lossen is er ooit communicatie uitgevonden, dit gaat zelfs zo ver dat er zelfs mogelijkheid is binnen communicatie om tot een compromis te komen. :D
Maar ik zou toch graag aan jou willen vragen wat jij een spannende wereld vind?, zoals de fronten zouden vormen zouden we op iets als(met lichtblauw door 2e gedeeld dan):
nl62

Ik zie hier twee stammen die prima op zouden gaan, met een account met lastig te verdedigen front van MP in het noorden en twee grootmachten(ABOR, ALW) afstormend op twee relatief kleine accounts(GK en Ice). Ik zie eerlijk gezegd niet de noodzaak voor deze rekruten omdat ze de sterke positie van Gods in het zuiden alleen maar sterker maken. Ik zie veel Gods posters komen met argumenten over kwantiteit, maar houden jullie ook rekening met clustervorming in dezen? en safe/front verhoudingen.
 
Reactiescore
735
Wat jij nu voorstelt is kort gezegd Cube als schroothondje gebruiken tot de strijd gestreden is om ze vervolgens alsnog op te edelen, je snapt zelf ook wel dat dat geen nette optie is, zo'n NAP. Daarnaast zou dat dus volgens je eigen redenering nog steeds het ontlopen van een uitdagend front zijn dus zouden we het alsnog niet goed doen in jouw ogen, wordt wel lastig om dan wel iets goeds te doen he :s Daarnaast spreek je over locatie en dominantie. Mp heeft op dit moment het hele westelijke halfrond op haar hand, waar dit bij Gods nog niet het geval is, dus dat argument gaat ook niet helemaal op ;) .

Verder vind ik je aanname van buiten proportionele hoeveelheden PP gebruiken zodat de kans van slagen praktisch 100% was errug kinderachtig. Allereerst, als je je een beetje in de geschiedenis van Savior verdiept zul je tot de conclusie komen dat wij helemaal niet veel PP spenden, deze wereld hebben wij ook allesbehalve veel PP gebruikt tijdens de start, wat ook verklaart dat we ons hebben moeten opwerken ipv gelijk in de top 10 mee te draaien. Daarnaast kan je simpelweg niet ontkennen dat Abor en Savior de rest van de accounts gewoon qua activiteit en motivatie om hard te groeien ver achter zich laten. Jammer dat je beweerd dat het wel door de PP moet komen, erg jammer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Wat jij nu voorstelt is kort gezegd Cube als schroothondje gebruiken tot de strijd gestreden is om ze vervolgens alsnog op te edelen, je snapt zelf ook wel dat dat geen nette optie is, zo'n NAP. Daarnaast zou dat dus volgens je eigen redenering nog steeds het ontlopen van een uitdagend front zijn dus zouden we het alsnog niet goed in jouw ogen, wordt wel lastig om dan wel iets goeds te doen he :s Daarnaast spreek je over locatie en dominantie. Mp heeft op dit moment het hele westelijke halfrond op haar hand, waar dit bij Gods nog niet het geval is, dus dat argument gaat ook niet helemaal op ;) .

Misschien wat het niet helemaal duidelijk, maar dat ging over het constant reageren doormiddel van rekruten terwijl er ook andere opties waren. Actie is reactie hoeft namelijk alleen niet met rekruteren te gaan al zijn er ook andere mogelijkheden die ik hiervoor al benoemd heb.

Over het cube van nu zou ik kunnen zeggen dat jullie de keuze hebben hoeveel van Cube jullie opnemen en met wie jullie samen gaan werken. Is het namelijk 1 account of zijn het er drie?. Dit toont namelijk aan of jullie volgens jullie argumenten de wereld willen balanceren of juist aan het over balanceren zijn met ontwrichting van de wereldbalans tot logisch gevolg.

Volgens mijn kaartjes en informatie heeft MP helemaal niet heel het westelijk halfrond op haar hand en is hier zelfs minder safe dan het oosterlijk halfrond bij God. Dus waar jij dit argument vandaan haalt weet ik niet, dat hij niet op gaat weet ik dan weer wel.
 
Reactiescore
735
Misschien wat het niet helemaal duidelijk, maar dat ging over het constant reageren doormiddel van rekruten terwijl er ook andere opties waren. Actie is reactie hoeft namelijk alleen niet met rekruteren te gaan al zijn er ook andere mogelijkheden die ik hiervoor al benoemd heb.

Over het cube van nu zou ik kunnen zeggen dat jullie de keuze hebben hoeveel van Cube jullie opnemen en met wie jullie samen gaan werken. Is het namelijk 1 account of zijn het er drie?. Dit toont namelijk aan of jullie volgens jullie argumenten de wereld willen balanceren of juist aan het over balanceren zijn met ontwrichting van de wereldbalans tot logisch gevolg.

Volgens mijn kaartjes en informatie heeft MP helemaal niet heel het westelijk halfrond op haar hand en is hier zelfs minder safe dan het oosterlijk halfrond bij God. Dus waar jij dit argument vandaan haalt weet ik niet, dat hij niet op gaat weet ik dan weer wel.
Constante reageren? We hebben 1x Flaming gerekruteerd en ALW (waar ALW al ver in de planning lag en wat iedereen ook weet), overdrijf niet zo. Daarnaast gebruik je letterlijk het voorbeeld om een NAP met Cube aan te gaan, hoe wil je dit dan nu nog de andere kant op lullen :') Er is dus géén andere mogelijkheid om de reden die ik hier net voor benoemd heb. ;)

Als ik nu naar de wereldkaart kijk zie ik een mooi afscheiding van MP en hulpjes bij NP met daarachter een barb zee en ongevaarlijke rim spelers, dit deel is een stuk groter dan Gods bestrijk, al dan niet met overgebleven Cube leden, daar komt mijn redenatie vandaan.

Verder had ik mijn vorige post nog aangepast terwijl je al reageerde FYI
 
Reactiescore
3.584
Sorry hoor ik dacht dat iedereen in de top 3 stammen ( .cube, gods, MP) het tot op zeker hoogte eens waren om voor een 3 partijen eindstrijd te gaan. Dan wordt MP wel degelijk gezien als vijand anders is dat toch niet mogelijk.o_O

Je kan ook een 3 partijen eindstrijd aangaan door Cube en MP een BG te laten hebben tegen Gods. Denk daar maar eens over na. Het 1 sluit het andere niet uit.

Zoals je misschien ook niet weet heb wij 4 maal een samenwerking tegen Mp met Cube afgewezen omdat wij - wederom - geen interesse hadden in het creëren van een 1 vs 1.

Tuurlijk is MP hiervan niet op de hoogte. Er zijn 0 verzoeken vanuit Cube naar Gods gegaan voor een samenwerking of iets dat nog maar lijkt op een BG.

Ik heb 'meermaals' tegen Fabian prive gezegd wij niet om een BG vragen wat hij makkelijk kan terug zoeken. Dus nogmaals Gods heeft Cube nooit afgewezen voor een samenwerking want dergelijk voorstel is er NOOIT gekomen.


Wederom, doe alsjeblieft wat onderzoek voor dat je inhoudelijk gaat reageren want ik word hier wel moe van. Is niet dat dit de eerste wereld is die ABOR speelde in samenstelling van dat team. Daarnaast heeft ABOR simpel weg heel ZO gedomineerd deze wereld, met savior verreweg de beste farm stats gehaald, verreweg het meeste activiteit geleverd, verreweg de beste groei gehad. Sorry maar dat wij geen top teams hebben wij gespeeld betekent niet dat het een beter account was dan alle andere deze wereld, die ook niets hebben weg gespeeld. Daarnaast kut farmde, kut groeide etc.

Noem me een account die tijdens de tijd dat het ABOR team speelde, beter was. Cacturne? Oke die accepteer ik, verder?

Vergeet niet dat ABOR bij afstand de aller makkelijkste ligging ooit in de geschiedenis van tribalwars had met alle geluk daarbovenop. Dus hemel jezelf zo niet op, ieder actief team had het met deze ligging en omstandigheden de top behaald. Kan je nog discussiëren over het een aantal punten wie wie zou behaald hebben.

Toen het orginiele team op ABOR speelde hebben wij geen enkele nap of samenwerking gehad. Wederom ben je niet op de hoogte van de feiten, frustrerend. We praten overigens over team ABOR, niet team Beil.

Dit is wel een complete misvatting. ABOR heeft mezelf (speler van APOG) nog een deal gesloten samen een speler te gaan wegwerken. Niet te vergeten de 1-5 onofficiële napjes en samenwerkingen met spelers en stammen :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Niet reageren als je die post van 3 paginas nog niet hebt gemaakt over ons wereld verloop.
 
Bovenaan