Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412

DeletedUser6916

Guest
Klopt Martijn. Ik gok dat enkel de oude garde van TW spelers nog weten wie echt goed zijn/waren. Neem bijvoorbeeld Wereld 18. Een wereld met zoveel kwaliteit zal er nooit meer komen, te weinig kwaliteit en teveel kwantiteit tegenwoordig op elke TW wereld. Toen ging TW nog puur over skills, nu kom je al een heel eind door gewoon actief te zijn.

Deze oude reus deelt zijn mening niet met elke oude garde tw-speler die hier nog rondloopt. En zeker niet met Martijn :redface:
 

DeletedUser61134

Guest
Ja precies, al die oude garde spelers zijn even slecht als de newgens
 

DeletedUser28445

Guest
Deze oude reus deelt zijn mening niet met elke oude garde tw-speler die hier nog rondloopt. En zeker niet met Martijn :redface:

Ik begrijp je niet. Je bedoeld dat je het niet eens bent dat vroeger het niveau hoger heeft gelegen? Momenteel zijn de 60-64 werelden samen met Casual 1 de actiefste werelden en het niveau aan spelers is oprecht best laag. Je hoeft het niet persé eens te zijn, maar ik denk oprecht dat elke goede speler van vroeger zal zeggen dat het niveau toen een stuk hoger heeft gelegen. Ik heb dat zelf ook ervaren, maar veel mensen, waaronder ik, waren toen der tijd scholieren of jonge studenten. Veel daarvan zijn nu gaan werken en hebben geen tijd meer voor Tribalwars naast een full time job. Dat is ook deels de reden dat TW iets minder populair is geworden vergeleken met vroeger, naast het feit dat Innogames zich meer ging richten op revenue d.m.v. PP om bouwtijden te halveren etc etc. waardoor het meer pay-to-win werd. Wat er over is gebleven aan spelers is gewoon kwalitatief minder. Je ziet nergens meer stammen als bijvoorbeeld Sangu en Phalanx, wat echt pure kwaliteit stammen waren. Elke stam heeft tegenwoordig gewoon noobs ertussen zitten. Vaak meer noobs dan pro's zelfs, dus bewijs mij maar het tegendeel dan.
 

DeletedUser79332

Guest
Plus het feit dat de ervarene spelers ook vaak samen op een account zitten. Als hun zouden teamen met mindere spelers zitten de betere meer verspreid waardoor je dus in theorie meerdere mooie account krijgt die het elkaar moeilijk kunnen maken.
 

Deleted User - 697374

Guest
Plus het feit dat de ervarene spelers ook vaak samen op een account zitten. Als hun zouden teamen met mindere spelers zitten de betere meer verspreid waardoor je dus in theorie meerdere mooie account krijgt die het elkaar moeilijk kunnen maken.
en uiteindelijk ook meer goeie spelers want de wat minderen leren hier van
 
Reactiescore
1.478
Tw is ook echt een nostalgie spel. Sommige mensen spelen één wereld en houden het dan ook wel weer gezien. Het was leuk om weer even tw gespeeld te hebben, maar laten het ook daarbij. Maar dit is mijn ervaring, weet niet hoeveel mensen het hier met mij eens zijn.
 

DeletedUser6916

Guest
Ik begrijp je niet. Je bedoeld dat je het niet eens bent dat vroeger het niveau hoger heeft gelegen? Momenteel zijn de 60-64 werelden samen met Casual 1 de actiefste werelden en het niveau aan spelers is oprecht best laag. Je hoeft het niet persé eens te zijn, maar ik denk oprecht dat elke goede speler van vroeger zal zeggen dat het niveau toen een stuk hoger heeft gelegen. Ik heb dat zelf ook ervaren, maar veel mensen, waaronder ik, waren toen der tijd scholieren of jonge studenten. Veel daarvan zijn nu gaan werken en hebben geen tijd meer voor Tribalwars naast een full time job. Dat is ook deels de reden dat TW iets minder populair is geworden vergeleken met vroeger, naast het feit dat Innogames zich meer ging richten op revenue d.m.v. PP om bouwtijden te halveren etc etc. waardoor het meer pay-to-win werd. Wat er over is gebleven aan spelers is gewoon kwalitatief minder. Je ziet nergens meer stammen als bijvoorbeeld Sangu en Phalanx, wat echt pure kwaliteit stammen waren. Elke stam heeft tegenwoordig gewoon noobs ertussen zitten. Vaak meer noobs dan pro's zelfs, dus bewijs mij maar het tegendeel dan.

Ik was onduidelijk in mijn post. Waar ik op doel is dat het niveau vroeger wel degelijk hoger lag, maar niet elke speler die nu hier bestempeld wordt als goed en al langer meedraait is dat ook daadwerkelijk. Al zijn er een aantal die daar een andere mening over hebben. Dat is waar ik op doelde, er worden nu soms spelers aangewezen als degelijke spelers terwijl ze weinig laten zien. Dan wordt er gerefereerd door sommigen naar vroeger... Dat is natuurlijk een rare manier van redeneren. Vandaar mijn post ;-)
 

DeletedUser6916

Guest
Tw is ook echt een nostalgie spel. Sommige mensen spelen één wereld en houden het dan ook wel weer gezien. Het was leuk om weer even tw gespeeld te hebben, maar laten het ook daarbij. Maar dit is mijn ervaring, weet niet hoeveel mensen het hier met mij eens zijn.

Ik speel ook bij voorkeur een wereld en dan weer een poosje niet.
 

DeletedUser28445

Guest
@Assasin Of War

Vond vroeger vision ook een stam vol met kwaliteit

Vision komt mij vaag bekend voor, W11 toch? Ja, uiteraard waren er vroeger meerdere stammen echt goed. Alleen de uitschieters waren wel echt stammmen als Sangu en Phalanx die meerdere stammen uit de top 5 als vijand hadden en nog steeds winsten konden boeken. Dan krijg je veel respect. Tegenwoordig durven weinig stammen nog meer dan één of twee fronten te nemen. Dat komt gewoon puur omdat de hedendaagse spelers van kwalitatief minder niveau zijn. Veel safe- en frontspelers zijn niet van dusdanig niveau meer om ze extra front te kunnen geven.

Ik was onduidelijk in mijn post. Waar ik op doel is dat het niveau vroeger wel degelijk hoger lag, maar niet elke speler die nu hier bestempeld wordt als goed en al langer meedraait is dat ook daadwerkelijk. Al zijn er een aantal die daar een andere mening over hebben. Dat is waar ik op doelde, er worden nu soms spelers aangewezen als degelijke spelers terwijl ze weinig laten zien. Dan wordt er gerefereerd door sommigen naar vroeger... Dat is natuurlijk een rare manier van redeneren. Vandaar mijn post ;-)

Fair enough, ja. Er zijn inderdaad spelers die zich profileren als 'pro', maar zelf weinig bijdrage hebben geleverd aan echt resultaat of ook in moeilijke tijden weten te presteren. Dat soort spelers zal je altijd blijven houden vrees ik, maar ik begrijp nu wat je bedoeld ja :smile:.
 

DeletedUser67275

Guest
Ik was onduidelijk in mijn post. Waar ik op doel is dat het niveau vroeger wel degelijk hoger lag, maar niet elke speler die nu hier bestempeld wordt als goed en al langer meedraait is dat ook daadwerkelijk. Al zijn er een aantal die daar een andere mening over hebben. Dat is waar ik op doelde, er worden nu soms spelers aangewezen als degelijke spelers terwijl ze weinig laten zien. Dan wordt er gerefereerd door sommigen naar vroeger... Dat is natuurlijk een rare manier van redeneren. Vandaar mijn post ;-)
Absoluut mee eens. Ik denk dat TW het daar zelf ook een beetje naar gemaakt heeft. Vroeger (heb alleen op 29 en 30 gespeeld maar maakt nu even niet uit) was ik genoodzaakt om mijn treintjes te sturen met een extensie op chrome of opera vanaf mn pc. Vandaag de dag stuur ik ze bijna slapend in bed vanaf mn telefoon en kan ik nog prima snipen ook zelfs.
En verder, ik ben ook nooit zo’n scriptenpersoon geweest (alleen de basis), maar tegenwoordig wordt alles gedaan voor je.
Goed, wat ik nou eigenlijk wil zeggen is dus dat de ‘bazen’ van TW het spel zo gemakkelijk maken, dat je niks meer zelf hoeft te doen, op de 500 dodges per dag na van hans. Spelers raken gewend niet veel te hoeven doen, waardoor men al snel goed lijkt, want ja scriptjes en alles lossen het wel op. Regelmatig ten onrechte blijkt achteraf :p
 
Reactiescore
331
Je offensieve actie op w50 was ook wel god-like. Enkel Andries en Jasey waren er niet echt over te spreken:rolleyes:

Welke was dat? Nog in de tijd van Calm - Karma - Rhei of?
 
Reactiescore
967
Welke was dat? Nog in de tijd van Calm - Karma - Rhei of?

Yuhh, Laurens heeft destijds een super goed offensief verstuurd op speler Machiavelli uit BibBox!, waarna Andries en Jasey de volgende ochtend wakker werden met vele dode clears en edels:p
Lachertje van de week was dat:rolleyes:
 
Reactiescore
1.478
Yuhh, Laurens heeft destijds een super goed offensief verstuurd op speler Machiavelli uit BibBox!, waarna Andries en Jasey de volgende ochtend wakker werden met vele dode clears en edels:p
Lachertje van de week was dat:rolleyes:
Bibber goes abroad?
 
Bovenaan