Top/Flop stammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Mooie tekst Tiger. Alleen jammer genoeg geen ene ruk van waar, daar ik in Italie zat toen het account brak.

Mooie versie van je eigen leugens heb je getypt, als je het zelf ook nog gelooft moet je even naar de psychiater.
 

DeletedUser72803

Guest
Nope. Het blijft een K*t spel!

Dat ook, maar deze discussie over Laurens en zijn status als 1 vd beste deffers van tw.nl heb ik al meerdere keren meegemaakt. Er zijn weinig spelers hier die zoveel massa's hebben meegemaakt als hem, dat maakt hem in combinatie met zijn vaardigheden simpelweg 1 van de betere deffers. Alleen een beetje jammer dat hij dat zelf ook maar al te graag zegt:p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Mensen hier hebben gewoon last van ziekelijke jaloezie is het elke keer.
 
Reactiescore
111
Niet iedereen is zo goed als Laurens. Einde discussie

#sarcasm off
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
ach in tegenstelling tot de vriendinnen (of linker- of rechterhanden) van de meeste tw-spelers heeft de vriendin van laurens minder aandachts tekort, gezien hij toch selectief speelt heeft ie meer tijd voor haar over
 

DeletedUser28445

Guest
Ik snap deze discussie even niet. Het is algemeen bekend dat Laurens één van de beste deffers is van TW, daar hoeft men niet omheen te draaien. Heb zowel met als tegen hem gespeeld en hij is defensief echt fenomenaal. Dat hij daar dus echt in uitblinkt is gewoon een feit. Ik kan weinig andere TW spelers opnoemen die dat beter kunnen. Dat hij niet te verslaan is op het moment dat hij actief is, maakt hem een goede speler en daar profiteert de stam waar hij in zit ook van, gezien hij ook vv's draait. Dus dat maakt hem in dat opzicht een hele nuttige asset voor een stam, gezien deffen een heel belangrijk onderdeel is die vrij weinig mensen willen doen. Ik zal je sterker vertellen, ik heb liever een hele goede deffer in de stam dan een gemiddelde all-round speler, want daar zijn er zat van :wink:.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik snap deze discussie even niet. Het is algemeen bekend dat Laurens één van de beste deffers is van TW, daar hoeft men niet omheen te draaien. Heb zowel met als tegen hem gespeeld en hij is defensief echt fenomenaal. Dat hij daar dus echt in uitblinkt is gewoon een feit. Ik kan weinig andere TW spelers opnoemen die dat beter kunnen. Dat hij niet te verslaan is op het moment dat hij actief is, maakt hem een goede speler en daar profiteert de stam waar hij in zit ook van, gezien hij ook vv's draait. Dus dat maakt hem in dat opzicht een hele nuttige asset voor een stam, gezien deffen een heel belangrijk onderdeel is die vrij weinig mensen willen doen. Ik zal je sterker vertellen, ik heb liever een hele goede deffer in de stam dan een gemiddelde all-round speler, want daar zijn er zat van :wink:.
Helemaal mee eens. Laurens is een onderschatte speler door vele newgens, omdat die tegenwoordig niet meer zo actief is.
 

DeletedUser28445

Guest
Helemaal mee eens. Laurens is een onderschatte speler door vele newgens, omdat die tegenwoordig niet meer zo actief is.

Klopt Martijn. Ik gok dat enkel de oude garde van TW spelers nog weten wie echt goed zijn/waren. Neem bijvoorbeeld Wereld 18. Een wereld met zoveel kwaliteit zal er nooit meer komen, te weinig kwaliteit en teveel kwantiteit tegenwoordig op elke TW wereld. Toen ging TW nog puur over skills, nu kom je al een heel eind door gewoon actief te zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Activiteit zegt niks. Dat zei ik tegen Jannes ook al, alleen is hij de koning van de noobs tegenwoordig dus ach.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Je kan heel actief zijn en toch het onderspit delven tegen een semi-actieve speler.
 
Bovenaan