Top/Flop stammen

DeletedUser73358

Guest
Deja is dus al geklapt, nog ver voordat ze serieus iets hebben moeten doen.

bc936b5975.png
 
Reactiescore
1.278
Merkwaardige ontwikkeling, hopelijk wordt een spannende eindstrijd hiermee niet verpest.
 
Reactiescore
331
Runners 2: Dejavu Boogaloo
 
Reactiescore
3.540
Ben benieuwd naar de motieven hierachter. Komt bij mee een beetje over als donderslag bij heldere hemel, aangezien heel Dejavu (met name Runner, Callis, Get high en Sophia) hun clears massaal aan het opofferen waren voor Blaq, Unique en Abuser is dit vast een recente ontwikkeling geweest. Men doet vermoeden dat er inactiviteit heerst wegens de vele aanvragen voor spelers die via via telkens langskomen, en dat er naar vermoeden via VV wordt gedeffed op blaq tegen een kwantitatief minderwaardige stam .Res
 

DeletedUser77289

Guest
Komt bij mee een beetje over als donderslag bij heldere hemel, aangezien heel Dejavu (met name Runner, Callis, Get high en Sophia) hun clears massaal aan het opofferen waren voor Blaq, Unique en Abuser is dit vast een recente ontwikkeling geweest.

Niet alleen voor jou...
Een erg (interessante/jammere, voor mij persoonlijk) ontwikkeling voor de toekomst van de wereld :)
Unique. is altijd actief geweest en heeft het nu voor het eerst sinds enkele dagen wat moeilijker, gisteren leidde dat bij mij tot frustratie.
Persoonlijk iemand die wat te veel geeft aan het account dan goed is voor mezelf, met co's die maar beperkte tijd hebben, deze week en volgende week meerdere examens was ik het even beu.
Log ik vanavond weer in (kom ik er achter dat unique onder vv stond bij sophia omdat mijn co's zelf niet konden) en zie ik dat Sophia & Runner hun besluit reeds hadden genomen.
Ik ken hun motieven; begrijp ze ook maar kan er persoonlijk geen respect voor geven.
 

DeletedUser73657

Guest
Een stam die in elkaar valt na de eerste tegenslag , ik krijg een dejavu!
 

DeletedUser73358

Guest
Werkelijk elk account PP- abused voor een massive head-start en kijkt er daarna vervolgens niet meer naar om. Niemand wilt daadwerkelijk het spelletjes spelen enkel recruit to win en abuse to suck.

Early game wel een grote mond en opscheppen met kwantiteit, maar naarmate het spelletje verder gaat haken ze allemaal af. (Althans dat is me opgemerkt op W61 & W62 waar ik sinds een lange TW-stop weer actief ben)
 
Reactiescore
2.508
Werkelijk elk account PP- abused voor een massive head-start en kijkt er daarna vervolgens niet meer naar om. Niemand wilt daadwerkelijk het spelletjes spelen enkel recruit to win en abuse to suck.

Early game wel een grote mond en opscheppen met kwantiteit, maar naarmate het spelletje verder gaat haken ze allemaal af. (Althans dat is me opgemerkt op W61 & W62 waar ik sinds een lange TW-stop weer actief ben)

W62 is gewoon mn vakantie baantje! :D Niks mis mee
 
Reactiescore
2.508
Ik heb een mug in mn kamer Daaf, die moet eerst dood:confused:
 
Bovenaan