Top/Flop stammen

DeletedUser79481

Guest
Als iemand met een katapult op je af rent, en jij hebt ook een katapult, laat je jezelf dan neergestoken worden of steek je terug? Hangt van de persoon af natuurlijk, maar de meeste mensen kiezen toch voor zelfverdediging
of, vraag je de ander of die het ook interessant zou vinden om een keer met katapulten te gooien. Dus je laadt de ene katapult op de ander, en schiet de katapult weg?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Als iemand met een katapult op je af komt rennen zou ik snel weg zijn hoor :eek: Die spoort niet.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser23778

Guest
@nyade: Ik denk dat je mijn punt even mistte. Als je het vergelijkt met Gods, komen jullie inderdaad hoger uit maar valt het relatief mee. Echter, hoeveel aanvallen zijn er al tussen Dejavu en Gods op en neer gegooid? Nauwelijks wat serieus.

Waar ik op doel is dat jullie met al die slavenstammen nog nauwelijks een serieuze vuist kunnen maken naar Fix en Dante. Onze "hulpjes" zijn, zéker in omvang (maar ook ruimschoots in aantal) slechts een fractie van al jullie hulp. Dáár doel ik op. Hoeveel slavenvoer, MBs en DBs wij al op ons dak hebben gekregen is echt niet meer normaal.
 

DeletedUser79179

Guest
Oke lekker oneliners en drogredenen scoren kan iedereen. Laten we eens gaan tellen.
1. Barkur (MB/DB)
2. Finesthour (MB/DB)
3. Vruchtenlimonade (MB/DB)
4. Mccullen1 (MB/DB)
5. Kingcody (MB/DB)
6. Bramvgnd (Bijna full aanval om clears te rammen)
7. Jaks (MB/DB)
8. Hakuna (MB/DB)
9. Tommer166 (MB/DB)
10. Tribarian (Bijna full aanval om clears te rammen)
11. Stefjuh14 (MB/DB)
12. Zaagmans (MB/DB)
13. Unexplainable Miracle (Bijna full aanval om clears te rammen)
14. Stefan325 (MB/DB)
15. Elite Elephant (MB/DB)
16. Marijn1808 (stam Ghostbusters voor def supply Abuser)
17. Bruza (stam Ghostbusters voor def supply Abuser)
18. Legolas3600 (stam Ghostbusters voor def supply Abuser)
19. iLennyyy (stam Ghostbusters voor def supply Abuser)
20. MrShameless (stam Ghostbusters voor def supply Abuser)
21. Electronic Bird (stam Ghostbusters voor def supply Abuser)
22. BornToBePerfect (Bijna full aanval om clears te rammen)
22,5. AshakiX (intern Sophia)

Toch allemaal spelers die in dienst van Dejavu spelen c.q. aan het lijntje worden gehouden om clears of de van te gebruiken en vroeg of laat gaan verdwijnen. Oké geen 30, maar ik denk dat we toch redelijk in de richting zitten. Maak met plezier een lijstje van een andere stam en je komt nog niet op de helft.

Ja uh nee
 

DeletedUser23778

Guest
Ja uh ja, of wil je ontkennen dat er plannen waren met Lone Ranger en je vervolgens al je dorpen cadeau gedaan hebt aan Unexplainable Miracle?
 
Reactiescore
3.457
Ja uh ja, of wil je ontkennen dat er plannen waren met Lone Ranger en je vervolgens al je dorpen cadeau gedaan hebt aan Unexplainable Miracle?
Ik vind 't allemaal prachtig hoe Deja met man en macht mensen voor t karretje spant en ondertussen roept dat 't W62 vs Dejavu is. Moest ik even kwijt.

Das dezelfde? :p
Wat een sloebertje
 

DeletedUser60085

Guest
Zaten er toch ook al 20 tal gewoon in de mbstammen van gods ?
Ik kom dus wel met gemak op de helft.

11 drush mb stam repel
12 combined strenght mb stam repel
13 levnar mb stam repel
14 pantheon mb stam repel
15 GE cara pils mb stam repel
16 max en manu mb stam repel
17 mike 01 mb stam repel

LEKKER is absoluut geen mb-stam van .Repelsteeltje. Inmiddels wel zo gevormd omdat de overige (nog actieve) leden van die stam (onvrijwillig) zijn overgenomen. Druhs houden wij sinds twee weken onder onze vleugel, omdat hij geen ervaring heeft, maar wel een redelijk aantal dorpen. Zie het als een mentor/leerling verhouding, liever dan MH/MB verhouding. Zo spelen wij onze rol in het creëren/opleiden van nieuwe spelers in een spelletje dat langzaam maar zeker lijkt uit te sterven. Van deze speler hebben wijzelf nog geen voordeel gehad. Mogelijk wel in de toekomst, maar dat hangt af wat hij zelf wil en hoe hij zich ontwikkeld. Dat is verder ook niet de insteek van het contact tussen ons. GE cara pils hebben wij nooit een woord mee gesproken, noch enig voordeel aan behaald in de vorm van intern/MB/DU. Mike 01 hebben we ook nooit op enige manier een goede verstandhouding mee gehad. Die hebben we opgeëdeld omdat hij simpelweg in ons cluster lag. Dan vallen al drie van de zeven van de repel-mb's af, dus ik snap niet welk punt je wil maken op basis van aannames?
 

DeletedUser75339

Guest
LEKKER is absoluut geen mb-stam van .Repelsteeltje.

UK7tDM8.png
 
Reactiescore
17
"13. Unexplainable Miracle (Bijna full aanval om clears te rammen)"

Realy ? haha x) , van waar haal je deze info zelfs.
ik ben nooit een MB geweest, dat ik samenwerk is wel obvious
 

DeletedUser79179

Guest
Ja uh ja, of wil je ontkennen dat er plannen waren met Lone Ranger en je vervolgens al je dorpen cadeau gedaan hebt aan Unexplainable Miracle?

Concrete plannen zijn er nooit gemaakt. Gesprekken zijn er wel geweest, maat aangezien roy moord en brand schreeuwt bij iedere inc dat ik def moet sturen en zelf offline gaat als ik wat nodig heb beviel mij en veel andere niet. Vandaar dat mijn plannen veranderd zijn.
 
Bovenaan