Top/Flop stammen

DeletedUser79481

Guest
Enkel stammen die ik serieus neem sorry :p
mwah, dat je ons niet serieus neemt, had ik wel verwacht. Maar dat je ons niet alsnog een kleurtje wil geven omdat ik het zo lief vroeg, dat valt me dan weer tegen van je hoor haha
 

DeletedUser74418

Guest
Ik had de TED's bekeken op twstats kaartje en moet zeggen dat het toch wel echt geniaal cluster is
 

DeletedUser78972

Guest
Ondanks de tednaabs voor deze strategie kiezen (wat ik niet afkeur,of t werkt is wat anders.) Wil ik wel graag dat ze meegenomen worden in de update om meer info omtrent deze teddy's te krijgen en hun ligging.
 
Reactiescore
3.584
Ondanks de tednaabs voor deze strategie kiezen (wat ik niet afkeur,of t werkt is wat anders.) Wil ik wel graag dat ze meegenomen worden in de update om meer info omtrent deze teddy's te krijgen en hun ligging.


Maak een kaartje dan of markeer ze op je kaart. Als ik noobstammen moet mee aanduiden word het een kleurplaatje.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79481

Guest
Maak een kaartje dan of markeer ze op je kaart. Als ik noobstammen moet mee aanduiden word het een kleurplaatje.
Okee.
Kaartje 0.41.png
JN6CXrZ
 

DeletedUser74418

Guest
Ik ben er vrij zeker van dat ze daar geen gebruik van maken.



1 stamlid van je heeft 2 dorpen al.

POW! heeft 7 leden waarvan eentje 2 dorpen heeft. Dat betekent 8 dorpen in totaal.
Op het kaartje staan 9 dorpen voor POW dus het klopt niet

quick maths
 

DeletedUser74418

Guest
nee gewoon barbaren dorpen claimen en wie t eerst claimt wie t eerst maalt
 

DeletedUser78972

Guest
BB dorpen edelen is naab, tenzij je echt niet anders kan of ze laat uitbouwen.
En zonder lijnen krijg je altijd gezeik wie zijn gebied het nou is lol.
Of het moet niemand uitmaken wie waar ligt en idd wie eerst claimt pakt het maar als het daar zo gaat zal het niet lang stand houden denk haha.
 

DeletedUser78972

Guest
Zo je ken bijna een handel starten lol

Maare dit komt toch van pp farm van zoveel werelden lijkt me? Ik dacht dat je gefarmde pp niet kon schenken?
 
Reactiescore
524
BB dorpen edelen is naab, tenzij je echt niet anders kan of ze laat uitbouwen.
En zonder lijnen krijg je altijd gezeik wie zijn gebied het nou is lol.
Of het moet niemand uitmaken wie waar ligt en idd wie eerst claimt pakt het maar als het daar zo gaat zal het niet lang stand houden denk haha.
Het is maar hoe je het binnen de stam afgesproken is. Op W58 (niet zo lang geleden dus) zat ik vanaf de start tot ergens in de midgame in een stam waar het de taktiek was om massaal bij elkaar te cf'en.

Hierdoor krijg je sterkere stamclusters omdat je je stamgenoten sneller OS kan sturen aangezien je dorpen hebt liggen met kortere looptijden voor OS dan de betreffende speler zelf.
Dit bevordert het teamspel. Een ander aspect die deze teamspirit bevordert zijn de gedwongen gezamelijke aanvallen aangezien je met deze superfronten niks in je eentje kan klaarspelen.

Hetgeen wat ik hiermee wil zeggen is dat edellijnen niet in alle stammen vanzelfsprekend is en dat dit met de juiste afspraken en instelling van de speler geen nadeel hoeft te wezen. :rolleyes:
 
Bovenaan