Top/Flop stammen

DeletedUser79481

Guest
ahhh ja, op die fiets, ik snap hem weer :D

ahh cool, wel dus, volgens mij waren we stamgenootjes, maar ik moet bekennen dat ik het verder allemaal niet zo goed meer weet, het is best een tijdje terug
 
Reactiescore
3.576
23faf3c3d294ad3214b8931f987751f5.png


Hoelang zou het nog duren voor Always Bet on Red. naar de stam Fort! gaat of zouden ze een nieuwe stam maken met een deel van de Fort! leden? Het contact tussen beide partijen is er in ieder geval al geweest :)
 
Reactiescore
3.576
Skype contact is er met iedereen
Wat ik wil zrggen dat wij nog geen aanbieding hebben gehad of iets daartoe

Volgens mij is er al veel meer besproken tussen beide partijen dan jij nu laat uitschijnen. Of mijn informatie is fout of een 14 jarige probeert zich eruit te praten.
 
Reactiescore
1.049
Volgens mij is er al veel meer besproken tussen beide partijen dan jij nu laat uitschijnen. Of mijn informatie is fout of een 14 jarige probeert zich eruit te praten.
Ik heb nog geen 1 PM van Zuur of ander account in Fort. Gehaf na de "contact" PM. Ik zeg niet dat er geen contact id zoals aangegeven maar er is nog 0 besproken tussen de 2 partijen.
 
Reactiescore
3.576
Dus er is niet gesproken over dat jullie wel bereid zijn te komen mits enkele voorwaarden? :) Of reken je dat nog mee als de 'contact' pm.
 
Reactiescore
1.049
Dus er is niet gesproken over dat jullie wel bereid zijn te komen mits enkele voorwaarden? :) Of reken je dat nog mee als de 'contact' pm.
Noop. Niemand van ons team heeft in PM of skype gezegd te komen... Ik heb wel contact mrt Lewis na 59 en zou t leuk vinden maar das persoonlijk. Ik heb ook totaal geen eisen gesteld of iets en niet eens mn team gesproken want da kan ni zonder een 'uitnodiging' PM. Niet waar?
 
Reactiescore
831
Dus er is niet gesproken over dat jullie wel bereid zijn te komen mits enkele voorwaarden? :) Of reken je dat nog mee als de 'contact' pm.

Er is contact geweest met Rens en mij. Iets wat volkomen logisch is want we waren stammies in w59. Verder is er in het begin van de wereld een pm gestuurd vanuit mijn account met wat info.

Dat ze bereid zijn om te komen is iets wat zeker niet juist is. Ik heb namelijk geen/weinig contact met de andere bespelers van Always Bet On Red.
 
Reactiescore
3.576
Mmm oke, voordeel van de twijfel ;) Niet dat jullie verantwoording t.o.v mij moeten afleggen btw, AboR gaat naar waar ze willen ofc.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Dus er is niet gesproken over dat jullie wel bereid zijn te komen mits enkele voorwaarden? :) Of reken je dat nog mee als de 'contact' pm.

179e3841d50a5219c9b6f39a0058aedd.png


Zoals je kunt zien ligt de join bijna vast! Zonder gein, er is geen enkel contact geweest met Robin of mij buiten deze nutteloos pm's. Oftewel er is hier momenteel zeker geen sprake van. Denk dat je bronnen verzonnen zijn of niet heel betrouwbaar Jannes. :p
 
Reactiescore
3.576
Lol kapot achterdochtig voor niks

Voor niks is een groot woord. Ik stelde de dingen in vraag voor een reden. Alvast dus wel contact geweest in ieder geval weet ik wat ik wou weten :p Of andere er al dan niet wijzer zijn uit geworden is niet mijn zaak.
 
Bovenaan