Top/Flop stammen

DeletedUser7072

Guest
ODD in deze fase van het spel zegt nog niet zo veel. Wanneer we allemaal de grootte hebben om wat leuke massa’s te doen krijg je 400k ODD in een paar uur. Dat zijn de massa’s waarvan ik niet weet of jullie cluster er bestendig voor is, niet de losse flodder clear die jullie af en toe tegen houden.

Jij bent ervaringsdeskundige als monolid van W49 toch :p

Stammen met clusters als die van Dejavu zijn tot mislukken gedoemd, dat zie je direct. De vijanden moeten het heel slecht spelen om zo'n cluster te laten slagen. Jullie zaten ook als een slang over de wereld met zelfs onverbonden stukken, en dat ging MONO totaal niet goed af. Fralo heeft daarentegen wel een prima cluster vind ik, al zullen ze eerst hun 'Age of nobility'(paro dus) weg moeten spelen, en wel zo snel mogelijk. Goed cluster = safe + kleine omtrek in vergelijking met oppervlak cluster.

Martijn we zien toch amper rode op rode dorpen smh

Fralo heeft camouflage technologie.
 

DeletedUser69389

Guest
Contacteer eens terug je informanten, Martijn. Of nu ben je gewoon terug losweg te keer gegeaan? De Arrogante zit voor een reden in de stam, of hij in de stam gaat blijven, is een vraag voor jou. ;)
Ik baseer mij puur en alleen op de kaart. Op basis daarvan en tw stats trek ik conclusies. Dus die newbisch toon mag je wel milderen. Puur en alleen kijkend naar de kaart is het een krankzinnige rekruut. Dan kun je daar wel 'stoer' over zeggen dat die met een reden in de stam zit, maar dat is gewoon een imbeciele rekruut en een daarbij irrelevante argumentatie vanuit jou. Maar dat kunnen we wel verwachten van spelers van het niveau Sir Thrones.
 

DeletedUser7072

Guest
Die rekruut boeit niks, is edelvoer voor Fralo meer niet. Zal slecht zijn voor de stats van Error, dat wel. Maar zal Error verder ook niet echt beïnvloeden, van mijn part zeggen ze dat hij een mascotte is.
 

DeletedUser69389

Guest
Die rekruut boeit niks, is edelvoer voor Fralo meer niet. Zal slecht zijn voor de stats van Error, dat wel. Maar zal Error verder ook niet echt beïnvloeden, van mijn part zeggen ze dat hij een mascotte is.
Dat klopt zeer zeker. Maar het geeft wel een signaal af.
 

DeletedUser61134

Guest
Dirk je structureel posts verschuiven is soms wel vervelend :eek:
 

DeletedUser73926

Guest
Callisthenes is nooit ver gekomen als speler. Dus geeft weinig garantie, maar ligt wel bijna geheel tegen DBD.

Je weet natuurlijk niet wie er speelt^^
 
Reactiescore
3.584
Stammen met clusters als die van Dejavu zijn tot mislukken gedoemd, dat zie je direct. De vijanden moeten het heel slecht spelen om zo'n cluster te laten slagen. Jullie zaten ook als een slang over de wereld met zelfs onverbonden stukken,

Hier ben ik het trouwens volledig mee oneens.
 
Reactiescore
3.540
Ik baseer mij puur en alleen op de kaart. Op basis daarvan en tw stats trek ik conclusies. Dus die newbisch toon mag je wel milderen. Puur en alleen kijkend naar de kaart is het een krankzinnige rekruut. Dan kun je daar wel 'stoer' over zeggen dat die met een reden in de stam zit, maar dat is gewoon een imbeciele rekruut en een daarbij irrelevante argumentatie vanuit jou. Maar dat kunnen we wel verwachten van spelers van het niveau Sir Thrones.

Als je logisch nadenkt is er maar een andere reden waarom hij in de stam kan zijn gekomen... als je het over 2 weken nog niet hebt uitgevogeld zal ik het dan wel uitleggen.
 
Bovenaan