Top/Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Wat een kut stam zeg, gooit de halve wereld direct dicht en forceert meteen dat er maar 2 andere fatsoenlijke stammen kunnen ontstaan. Well done noobs. Ben benieuwd welke accounts jullie er nog bij gaan rekruten om de safe dicht te gooien.
Je hebt waarschijnlijk helaas gelijk. Ze zouden het vermoedelijk inderdaad van plan zijn. Volgens bronnen, ik weet niet in hoeverre het klopt, zou Dejavu polsen bij Fralo.
 
Reactiescore
300
Wat een kut stam zeg, gooit de halve wereld direct dicht en forceert meteen dat er maar 2 andere fatsoenlijke stammen kunnen ontstaan. Well done noobs. Ben benieuwd welke accounts jullie er nog bij gaan rekruten om de safe dicht te gooien.

Zat kansen voor anderen joh. Loop niet zo te piepen. Afgelopen classic deed jij precies hetzelfde met je stam alleen had je toen vrijwel direct wereldwinst voorwaarden. Hier liggen nog genoeg kansen.
 

DeletedUser69389

Guest
Zat kansen voor anderen joh. Loop niet zo te piepen. Afgelopen classic deed jij precies hetzelfde met je stam alleen had je toen vrijwel direct wereldwinst voorwaarden. Hier liggen nog genoeg kansen.
Is geen legitimatie om het hier te doen. Zo spelen is gewoon een teken van lafheid.
 

DeletedUser69389

Guest
Voor jullie. Ik heb in tijden niet zo gelachen. Voor spelers die nu al met talloze mb stammen moeten spelen kan ik niet bang voor wezen.


giphy.gif



The easy way....
Precies dat.
 
Bovenaan