Top/Flop stammen

Reactiescore
382
Pietertje Pietertje, wat kun jij toch ongelofelijk jokken!

zIFjyN1kSnq6c8N3lRLwug.png


Ik eis dan ook onmiddellijk de gemaakte schade bij deze terug, want anders zweer ik, en ik meen wat ik nu ga zeggen hé!, dan ga ik net zoals jou een uur lang met een plat getrapte pik een stukje over je schrijven, waarbij ik me totaal belachelijk maak, en als ik niet kan winnen maar over iemand zijn taalgebruik ga liggen zeiken. Man man! wat kan jij je eigen belachelijk maken zeg, ga je dit nu echt allemaal doen bij ieder dorp dat je verliest?, dan kun je beter mijn wijze raad op volgen, en gaan fietsen. :p
Is nu ook weer wat overdreven zeg.
 
Reactiescore
117
pierre the pieter

Door zo een spelers gelijk jou reageer ik dus zelden of nooit op het af .
Ik heb geen oda ik heb geen bla dit en heb geen bla dat en hoor niet thuis in de top 10 wow mooi maar ik sta der dus wel he .
Ik heb het leuk en gezellig op gnome met mijn spelplezier ik ken het verschil nog niets eens tussen speer en zwaard voor mijn part en ben de grootste noob .
Wij edelden een vijandig dorp dat we overnamen voor dat jou vijandige aanval erop kwam want meer ben jij niet voor ons een vijand jij denkt.
ik heb met iemand in wolf een pbg en iederen heeft een pbg met jou niet dus.
Dan ben je ook nog super onbeleefd en zit je beetje met je pbg te roepen dan dit niet kan en mag niet waarop ruud natuurlijk ook niet vriendelijk zat te wachten en van het een kwam het ander.
Je kon beter wat pp in jou ac steken en wat internen gelijk mij stond je ook in de top 10 meschien ,dan hier wat zitten te zagen .
Evenzeer pierre ik ga jou niet nadoen en jou beoordelen op je kwaliteiten of je oda of wat dan ook maar zou zeggen geniet van he spel en maak dat je in de top 5 geraakt.


mvg peter

Denk dat ik eerst eens een krat pils weg tik alvorens ik dit probeer te begrijpen.

Verder ziet iedereen wel in denk ik dat deze top ranking van gnomeo slechts een incident is.
 

DeletedUser71210

Guest
Het stond al een hele dag in een speciaal topic, maar een of andere mod heeft het naar hier verplaatst... Toch bedankt!



Is maar goed dat je niet zo vaak post op het AF. Want was is deze post? Nooit gehoord van woordvolgorde, interpunctie of spelling?

Ik zou graag willen reageren op deze post, maar wat me een beetje belemmert, is dat ik er geen zak van begrijp.

Sneu hoe jij dit probeert te weerleggen pierre
Je wilt reactie, krijgt reactie. Tuurlijk het is grammaticaal niet helemaal correct, maar het is wel te begrijpen.
Ik begrijp zijn tekst in ieder geval meer dan de nut van jouw post.

Hij staat volledig in zijn gelijk. Ik zal het kort voor je samen vatten:

Hij is geen PBG van je, dus je speelt tegen elkaar en niet met elkaar. Zojuist heeft hij een dorpje voor je neus weggesnoept, en dat is hoe het spelletje werkt.
 

DeletedUser70854

Guest
Pietertje Pietertje, wat kun jij toch ongelofelijk jokken!

zIFjyN1kSnq6c8N3lRLwug.png


Ik eis dan ook onmiddellijk de gemaakte schade bij deze terug, want anders zweer ik, en ik meen wat ik nu ga zeggen hé!, dan ga ik net zoals jou een uur lang met een plat getrapte pik een stukje over je schrijven, waarbij ik me totaal belachelijk maak, en als ik niet kan winnen maar over iemand zijn taalgebruik ga liggen zeiken. Man man! wat kan jij je eigen belachelijk maken zeg, ga je dit nu echt allemaal doen bij ieder dorp dat je verliest?, dan kun je beter mijn wijze raad op volgen, en gaan fietsen. :p

Schrijf dan maar een stukje over mij. Al is het logischer dat een (onverdiende) top-10 speler eens wordt beoordeeld ipv een account dat op een 205e plek staat.
Marja, het is maar wat je belachelijk vindt. Ik vind het dan eerder belachelijk dat er in de top-10 een account is met om en rond de 40 interns op 62.

pierre the pieter

Door zo een spelers gelijk jou reageer ik dus zelden of nooit op het af .
Ik heb geen oda ik heb geen bla dit en heb geen bla dat en hoor niet thuis in de top 10 wow mooi maar ik sta der dus wel he .
Ik heb het leuk en gezellig op gnome met mijn spelplezier ik ken het verschil nog niets eens tussen speer en zwaard voor mijn part en ben de grootste noob .
Wij edelden een vijandig dorp dat we overnamen voor dat jou vijandige aanval erop kwam want meer ben jij niet voor ons een vijand jij denkt.
ik heb met iemand in wolf een pbg en iederen heeft een pbg met jou niet dus.
Dan ben je ook nog super onbeleefd en zit je beetje met je pbg te roepen dan dit niet kan en mag niet waarop ruud natuurlijk ook niet vriendelijk zat te wachten en van het een kwam het ander.
Je kon beter wat pp in jou ac steken en wat internen gelijk mij stond je ook in de top 10 meschien ,dan hier wat zitten te zagen .
Evenzeer pierre ik ga jou niet nadoen en jou beoordelen op je kwaliteiten of je oda of wat dan ook maar zou zeggen geniet van he spel en maak dat je in de top 5 geraakt.


mvg peter

Je staat er dus inderdaad wel ja. Maar het is de manier waarop die ik een beetje bekritiseer.
Ik spring liever nuttig om met mijn tijd en geld in tegenstelling tot heel wat andere spelers en accounts (waaronder dus ook Gnomeo.), je mag mij altijd nadoen en mij beoordelen op m'n kwaliteiten. Maar ik vrees dat dit niets zal uithalen, want ja, wat moet je verwachten van een account dat niet eens in de top-200 staat? Ik geniet zeer zeker wel van het spel, alleen steeds een beetje minder vanwege spelers zoals jullie.

Mvg
 
Reactiescore
241
Je hebt meerdere namen die op elkaar lijken.
 
Reactiescore
2.508
En Trauma was oorspronkelijk geen rimstam
 
Reactiescore
2.508
Zie je ook aan de ligging dat ze redelijk verdeeld liggen inderdaad ! Maar de rest van de stammen is nog vrij noemenswaardig denk ik, toch? :p

Nee, ze overleven door te recruiten. Elk offensief op hun verliezen ze een speler of 10tallen dorpen
 
Bovenaan