Top/Flop stammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
CrackSparrow was noob, overrated en kon er niets van volgens Ima?

Zijn allemaal even terug van vakantie, krijgen een massa van Ima.
370K verslagen tegenstanders, een (bijna)grootmacht voor CrackSparrow en een uitgeschakelde frontspeler verder zijn ze nu maar begonnen om de gene die ons moest edelen te internen.

Lekker bezig boys <3.
 
Reactiescore
2.303
Proficiat melvin, je presteerde eens iets zonder de hulp van Fabian en Inge!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Proficiat melvin, je presteerde eens iets zonder de hulp van Fabian en Inge!

Tsss het enige bijzondere wat jij presteert is dat je een halve kip in je navel kan bewaren
 
Reactiescore
2.303
fock dik gerekt :/
 

DeletedUser78641

Guest
Is Wolf. überhaupt in oorlog met een andere grote stam? Ze pakken iig al geen tijden niks noemenswaardigs. Lijkt wel of ze met alle grote stammen een NAP hebben. Of niet in staat zijn om grote targets te pakken. Either way, riekt nogal naar flop:D

Aan de andere kant, misschien is dat wel de sleutel tot succes? Je laat de rest elkaar afmaken en groeit zelf rustig door om in later stadium de winst te pakken. Diplomatie is minstens zo'n machtig wapen als een overdaad aan troepen, en dat heeft nog steeds niet iedereen door:cool:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Is Wolf. überhaupt in oorlog met een andere grote stam? Ze pakken iig al geen tijden niks noemenswaardigs. Lijkt wel of ze met alle grote stammen een NAP hebben. Of niet in staat zijn om grote targets te pakken. Either way, riekt nogal naar flop:D

Aan de andere kant, misschien is dat wel de sleutel tot succes? Je laat de rest elkaar afmaken en groeit zelf rustig door om in later stadium de winst te pakken. Diplomatie is minstens zo'n machtig wapen als een overdaad aan troepen, en dat heeft nog steeds niet iedereen door:cool:

Noem eens één stam die wel gezamenlijk grote targets aan het pakken is of heeft gepakt? Precies. Ik denk dat het kapot gaan van Guide en het heftige dalen van bunnyme en zeratiti toch wel de grootste targets tot nu toe zijn. Gedaan door?...

Probeer je flames in ieder geval te onderbouwen, nu valt het onder de categorie; ''modder gooien''.
 

DeletedUser78641

Guest
Terecht punt, ben niet zo heel erg thuis dus had vnl de nr. 1 stam bekeken. Het viel me daarbij op dat er de laatste tijd precies 0 overnames waren van wat grotere targets. Terwijl bijvoorbeeld tussen Terra en AUT, of Spared en FIB nog met enige regelmaat wat wordt gepakt. Maar met Guide heb je inderdaad gelijk.

Dank voor de inhoudelijke reactie trouwens, voor de rest lijkt het wel dood hier op het AF.
 
Reactiescore
760
kwantiteit tege kwaliteit knap man:p
 
Reactiescore
1.918
kwantiteit tege kwaliteit knap man:p

Waar is de kwaliteit volgens jou dan? Even vermelden dat er al zeker 2 stamleden van je te W57 in W56 niet onder de noemer 'kwaliteit' werden gerekend. Oppassen met je kwaliteitsgrens dus ;)
 
Reactiescore
3.452
Waar is de kwaliteit volgens jou dan? Even vermelden dat er al zeker 2 stamleden van je te W57 in W56 niet onder de noemer 'kwaliteit' werden gerekend. Oppassen met je kwaliteitsgrens dus ;)
Mag ik vragen wie je bent en waar je speelt?
 

DeletedUser75579

Guest
Om het verhaal compleet te maken viel Guide. ons uiteindelijk wel tegen. Zeraniti gooide veel vroeger de handdoek in de ring, dan we verwacht hadden. Had ik niet meteen verwacht, aangezien ze er eerst toch in geslaagd waren om enkele dorpen van Wolf. te nemen én te behouden. Ik hoorde tegenstrijdige dingen over dit account, waardoor ik ze wel het voordeel van de twijfel wilde geven, maar achteraf bekeken eindigde de tegenstand vrijwel onmiddellijk na onze eerste gezamenlijke aanval. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Zeraniti bij onze massa geen enkele hulp heeft ontvangen van Bunny. Nadien konden we zelfs in de nacht vrolijk met onze edels gaan lopen, want na een scouting, wist je gewoon dat de dorpen leeg gingen blijven staan.

BunnyMee heeft het iets langer uitgehouden, al was er hier van een eerlijke strijd gewoon geen sprake. Zeraniti was al gevallen en dus stond Bunny geïsoleerd. AUT is er dan ook mee op gegaan, waardoor het helemaal over was. Wel een eervolle vermelding hier voor onze koningzyzz, die van bij aanvang dorpen heeft genomen van Bunny, terwijl de rest nog op Zera ging. Hij behield ze ook zo goed als allemaal, terwijl hij op dat moment veel en veel kleiner was dan Bunny, in aantal dorpen.

Als je erop terugkijkt, was het een succesvolle campagne, die hopelijk al iets heeft laten zien van wat we kunnen doen, maar het is uiteraard pas in de toekomst dat de prijzen uitgedeeld gaan worden. Je moet er rekening mee houden dat Zera op dat moment als nummer 2 van de wereld maar 60 dorpen bezat. De meesten hier weten dat het een heel andere opgave is om een acc met 150-200 dorpen te beheren en succesvol aan te wenden om andere accs met een gelijkaardig aantal dorpen over te nemen. Dus hebben we iets bereikt? Guide. wegspelen had een bepaalde waarde ja, maar of het achteraf zal onthouden worden wat W56 betreft denk ik niet. Dan ben ik veeleer benieuwd naar hoe AU en PP zich met hun tweeën gaan handhaven de komende maanden en hoe Spared het gaat doen tegen onze oostelijke spelers. Terra is een ver van mijn bed show, dus voor MNIM zijn de twee hierboven vermelde stammen de twee sterkste spelers in mijn ruime omgeving. Tot nu toe is er behalve wat getouwtrek niks noemenswaardig gebeurd tussen November, Wolf. of Spared. Eens die strijd losbarst, ga je conclusies kunnen trekken over de reële krachtverhoudingen op deze wereld. Hopelijk mag ik daar ook mijn deeltje van betekenis in spelen.

Verder ben ik zeker benieuwd naar wat er zich tussen Terra, Ima en PP nog gaat afspelen. Gelukkig kan ik dat gedeelte vanop mijn zetel met een zak popcorn volgen :)
 
Reactiescore
3.452
Verbaasd mij dat niemand nog de actie van Rodi Can heeft besproken ?

Deze stamgenoot van Guide lekte info, vertikte het om deff te leveren toen de stam onder vuur lag en stapte plotseling uit de stam zonder 1 bericht :p
Hij Joinde de vijand en binnen 45 uur edelde hij de eerste dorpen van zijn ex stamgenoten??

Kan mij voorstellen dat dit een nekslag was voor de laatste spelers binnen Guide die nog een beetje hoop hadden :)
 
Reactiescore
760
Verbaasd mij dat niemand nog de actie van Rodi Can heeft besproken ?

Deze stamgenoot van Guide lekte info, vertikte het om deff te leveren toen de stam onder vuur lag en stapte plotseling uit de stam zonder 1 bericht :p
Hij Joinde de vijand en binnen 45 uur edelde hij de eerste dorpen van zijn ex stamgenoten??

Kan mij voorstellen dat dit een nekslag was voor de laatste spelers binnen Guide die nog een beetje hoop hadden :)

zie hierboven,
 
Reactiescore
1.918
Verbaasd mij dat niemand nog de actie van Rodi Can heeft besproken ?

Deze stamgenoot van Guide lekte info, vertikte het om deff te leveren toen de stam onder vuur lag en stapte plotseling uit de stam zonder 1 bericht :p
Hij Joinde de vijand en binnen 45 uur edelde hij de eerste dorpen van zijn ex stamgenoten??

Kan mij voorstellen dat dit een nekslag was voor de laatste spelers binnen Guide die nog een beetje hoop hadden :)

Weer een beetje de heilige komen uithangen Team Savior?
 
Bovenaan