Top/Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Mooie analyse. Zou het zelf niet doen, maar dat komt meer omdat ik mij niet in de kaarten wil laten kijken.
 

DeletedUser77130

Guest
@Lord Ghost Whisperer , dat komt omdat hij tenminste de moeite neemt om het AF levendig te houden, in plaats van mensen af te kraken wanneer ze het niet 100% uitvoeren. Ok, het had iets meer diepgang kunnen hebben, maar daar zijn wij als andere spelers dan ook voor. Namelijk om dat aan te vullen!

Dus gelieve dat te doen, in plaats van iemands werk onnodige, niet ongegrond, af te kraken ;)

De inzet is tof. De inhoud kan dieper. Ik gaf daarvoor een paar voorbeelden.

Ik vind het zelf te vroeg zelf al met een top 2/3/5 te komen over de huidige stammen, omdat er nog niet actief clashes plaatsvinden, maar zal gedurende de wereldmutaties waarschijnlijk ook een keer van mij gaan afschrijven, wanneer de tijd rijp is.

Leo had gewoon goede punten, dat is zeker. Alleen is zijn grootste probleem om genuanceerd te antwoorden; al meerdere keren gezien.
Als hij het met iets andere woorden had aangegeven, was het een stuk beter ontvangen denk ik ;)

Correctiepuntje naar mijzelf. Klopt. Ik ga er aan werken. :)
 
Reactiescore
656
De inzet is tof. De inhoud kan dieper. Ik gaf daarvoor een paar voorbeelden.

Ik vind het zelf te vroeg zelf al met een top 2/3/5 te komen over de huidige stammen, omdat er nog niet actief clashes plaatsvinden, maar zal gedurende de wereldmutaties waarschijnlijk ook een keer van mij gaan afschrijven, wanneer de tijd rijp is.



Correctiepuntje naar mijzelf. Klopt. Ik ga er aan werken. :)

Leo....
Nuanceren...
 

DeletedUser59552

Guest
Natuurlijk komt de factor geheimen nog in de wereld wat veel kan en zal omgooien betreft tactieken en niet te vergeten de Jannes factor wat iedereen nu al ongetwijfeld angst inboezemt.
Waar is die emoticon zoals op skype (rofl)

Wel nette analyse!
 

DeletedUser61134

Guest
Adembenemend of niet soms Martijn? Oh... wait...

De inzet is tof. De inhoud kan dieper. Ik gaf daarvoor een paar voorbeelden.

Ik vind het zelf te vroeg zelf al met een top 2/3/5 te komen over de huidige stammen, omdat er nog niet actief clashes plaatsvinden, maar zal gedurende de wereldmutaties waarschijnlijk ook een keer van mij gaan afschrijven, wanneer de tijd rijp is.



Correctiepuntje naar mijzelf. Klopt. Ik ga er aan werken. :)

Als je tevreden bent met jezelf hoef je niks te verbeteren Leo :cool:
 
Reactiescore
1.454
@Captain Grom n Blaze , al helpt nozemoil ook niet echt met het kata gebruik van hem wat ik voorbij heb zien komen.
 

DeletedUser59552

Guest
Ik denk dat niets meer de reputatie van Par kan verbeteren.
 
Reactiescore
1.454
Het wordt inderdaad heel lastig, maar wel mogelijk. De eerste stap om de naam te zuiveren is om darkheerser te kicken, maar dit zie ik ze niet doen tbh
 

DeletedUser78452

Guest
Raar toen AMB een stabber in de stam nam hebben ze toch ook niet de naam proberen te zuiveren door te kicken.
Was gewoon een 5dagen NAP opgelegd nadat hij al een hoop dorpen opgeëdelt had, misschien moet Darkheerser ook een NAP van 2 weken met Millitant regelen als compenstatie :p.
Maarja hele forum is hier Pro AMB dus ik snap de haat wel op het lijste :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Want we moeten nog altijd slabiak op zijn woord geloven dat TOXIC en Par geen plannen hadden? Die slabiak heeft hier gewoon zitten liegen maar je bent er wel mee weg blijkbaar. De spelers van TOXIC die plannen hadden met Par hebben een week gewacht tot alles weer rustig was en zijn dan ipv Par te joinen een nieuwe stam gestart, nog steeds in samenwerking met Par. om dan alsnog de rest van hun stam TOXIC te pakken voor de gebruikelijk NAP van 5 dagen. Andere spelers van TOXIC zijn ze gewoon aan het internen...

Darkheerser: dubbele stab, legendarische barbaren edelaar en ongetwijfelt enkele verdoken interns
Nozemoil: Intern van lonesoldier, 13 dorpen voorlopig, ook ongetwijfelt nog meer inters
Generaal iroh: Intern harvester of sorrow 8 dorpen voorlopig
Zware Jongens: Intern Gunsailer, slaagt erin zijn ODA tussen 18 mei en 5 juni constant te houden en alsnog 9-10 dorpen te edelen, mogelijks dus intern.

Het punt ophalen dat ze allemaal wel een jump hebben gemaakt om easy rimdorpen bij te nemen is zelfs niet meer relevant na al het voorgaande.



Dit heeft niets te maken met het pro AMB zijn, AMB vecht voor zijn dorpen. Dit heeft gewoon te maken met de zwart op wit triestige spelkeuzes van Par. Ik weet niet of je in Par zit maar met de 'iedereen is tegen ons maar het is niet door wat we ingame doen' jankmethode ga je er niet komen.
 

DeletedUser78452

Guest
De enigste die atm zich al heeft moeten bewijzen in AMB ben jij Tim.
Voor de rest zie ik niet in waarom mensen over de jaren opeens tegen het innemen van bb'en dorpen zijn geworden.
En waarom dit je een slechtere speler zou maken. Vroeger noemde wij dit cluster versterken maarja ...

Ook is het al zo ver gekomen dat als blijkbaar de enigste mensen die Par niet zo zwart zien wel Par leden zelf moeten zijn.
Ik vind sommige mensen van AMB gewoon hypocriet dat ze sommige uitspraken doen terwijl ze net het zelfde aan de hand hebben of gedaan hebben.
Is dit misschien op politiek vlak dat ze het proberen of kijken ze niet genoeg in hun eigen boek, dat weet ik niet.

Tegenwoordig lijkt het als je jaloers ben op iemand dat die speler automatisch een slechte speler moet zijn omdat ja hoe kan iemand ooit jaloers zijn op een andere speler iedereen is hier de beste speler van TW :p
En hierdoor wordt ver gezocht om dit aan te kunnen tonen en blijft er gehamerd worden op problemen die niet echt problemen zijn in mijn ogen.

En heb het topic gelezen, wat Darkheerser gedaan heeft is inderdaad fout. Hij had die NAP niet moeten toezeggen als Militant voor hem een target bleef.
Aan de andere hand zag je dat Millitant wel da NAP naar zijn voordeel wou gebruiken.
Ik bedoel wat ga je in die fase doen met een 5dagen nap ?
This niet dat je al zoveel dorpen hebt dat al die troepen verplaatst moeten worden.
Darkheerser heeft het ook toegezegd om er voordeel uit te halen.
Dus een puur vertrouwens stab zie ik hier niet echt in om zoveel haat te hebben tegen Darkheerser, er zijn al zeker ergere dingen gebeurt die zelf vergeven zijn geweest.

Soms lijkt het gewoon alsof mensen drama willen.
Als het allemaal zo zwart wit was zouden jullie het zelfde moeten doen voor YourLastHope als wat jullie willen dat er voor Darkheerser gebeurt.
En dat is dan al weer één van de reden dat ik AMB zo hypocriet overkomen vindt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
En precies wat Tim zegt... De hele situatie met SlaBiack is ronduit belachelijk. Ik geloof er iig geen hol van, nu zitten ze ''toevallig'' met dat groepje in een stam die ''Damage Control'' heet en die ook nog eens toevallig aantoonbaar samenwerkt met Par.

Laat me niet lachen..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben niet de enige binnen AMB die zich al heeft moeten bewijzen , Mattpanda heeft 2 weken geleden ook een vrij serieuze massa gekregen, naar omvang bedoel ik dan, meerdere treinen en clears met kata's die mooi om 8uur zijn getimed. Ook daar is dat mooi afgeslagen geweest.

Ik weet niet van welke wereld je komt tenzij het er eentje is van de eerste 10 (waar er idd net zoals op een casual gewoon schaamteloos barbs wordt geedelt), is barbarendorpen edelen niet zo gebruikelijk. Uitzonderingen zullen de jammere werelden zijn waar ingesteld is dat barbs tot 5K groeien. Cluster verstevigen zit zeker wat in maar die fase is nu nog niet aan de orde. Nu barbarendorpen edelen is strijd ontlopen. Helaas heeft dan belachelijk event iedereen zoveel edels gegeven dat dit nog in darkheerser zijn voordeel speelt. De triestige evolutie van het spel gaat mooi samen met het triestig niveau dat die speler laat zien. Voor hem is winnen duidelijker belangrijker dan al de rest wat zeer jammer is.

Ik ga niet ontkennen dat er soms eens iets wordt beweerd door AMB spelers waarvan ik ff denk dat ze het beter niet plaatsten maar zoals jij het hier voorstelt is ook niet waar. AMB had de hele zaak rond TOXIC + Par op het forum gezet vanuit tactisch standpunt. Indien er inderdaad plannen waren voor een fusie zaten ze daar met de keuze hun naam helemaal te verzieken of de plannen af te blazen. Dat was gewoon prima gebruik maken van dit forum. Dat dit was 'gebackfired' was gewoon door overdreven propaganda, en nu even uitleggen voor je me beschuldigd voor hetzelfde als wat jij deed. Toxic zelf had er geen problemen mee dat yourlasthope aanviel, de mensen die hier problemen van maakten waren spelers van Par en Spam die hun kans zagen. Toegegeven zat een grond van waarheid in en ik ben daar nu zelf ook geen voorstander voor voor zo'n korte overgangsperiode. Maar om het hypocriet te noemen is me een stap tever. Wij van AMB hebben propaganda tegen Par gevoerd omtrent die ongegeven NAP van 4farmersonatrain, dit was omdat dat account zelf het wel erg vond. Dit is een andere situatie dan Toxic die het echt niets kon schelen, en maar best want zoals je ziet doen ze gewoon exact hetzelfde, als duidelijke BG van Par kan hier dus ook weer genoeg over geschreven worden. Fout in dat verhaal lag dus niet enkel bij yourlasthope en ook hebben we vanuit AMB poging gedaan daar alsnog wat te regelen. Iets wat we niet kunnen zeggen over Par.

Wat je zegt over militant die een NAP wou naar zijn voordeel draaien is ook wel een zeer speciale bewering. Welke speler gaat NAP's of BG's aan om er slechter uit te komen? Natuurlijk worden zulke afspraken gemaakt om voordelen te halen. Zulke afspraken worden ook enkel toegezegd indien de andere zijde er ook de voordelen van kan meeplukken. Dus het zo draaien dat militant een deel van de schuld krijgt is echt te zot voor woorden. Darkheerser mocht de NAP niet aannemen of anders niet breken. Er is maar 1 schuldige in dat verhaal, hier hoeft zelfs niet over gediscussieerd te worden.


Iedere stam maakt fouten, ook AMB, het verschil zit er in dat sommige stammen bereid zijn om voor zover dat mogelijk is hun fouten recht te zetten terwijl andere stammen van het ene 'morele misdrijf' naar het andere springt. Verder wil ik wel duidelijk stellen dat ik niet de tribalwarspolitie ben, natuurlijk is het niet zo dat de zaken die Par doen verboden zijn. Maar als iemand die fairplay hoog in het vaandel draagt kan ik toch niets anders vaststellen dat Par niet de fairplay/proper play kaart trekt.
 

DeletedUser78217

Guest
Oh Timmie, is de azijn weer in de aanbieding?


Want we moeten nog altijd slabiak op zijn woord geloven dat TOXIC en Par geen plannen hadden? Die slabiak heeft hier gewoon zitten liegen maar je bent er wel mee weg blijkbaar. De spelers van TOXIC die plannen hadden met Par hebben een week gewacht tot alles weer rustig was en zijn dan ipv Par te joinen een nieuwe stam gestart, nog steeds in samenwerking met Par. om dan alsnog de rest van hun stam TOXIC te pakken voor de gebruikelijk NAP van 5 dagen. Andere spelers van TOXIC zijn ze gewoon aan het internen...

Ik had toch gehoopt dat onze favoriete amb moraalriddertjes geleerd hadden van de vorige keer en voortaan met concreet bewijs zouden komen voordat ze van alles de wereld in slingeren d.m.v het forum. Jammer dat trieste figuren als Tim liever werken met aannames.

Darkheerser: dubbele stab, legendarische barbaren edelaar en ongetwijfelt enkele verdoken interns
Nozemoil: Intern van lonesoldier, 13 dorpen voorlopig, ook ongetwijfelt nog meer inters
Generaal iroh: Intern harvester of sorrow 8 dorpen voorlopig
Zware Jongens: Intern Gunsailer, slaagt erin zijn ODA tussen 18 mei en 5 juni constant te houden en alsnog 9-10 dorpen te edelen, mogelijks dus intern.

Ik heb zelden mensen meegemaakt die zich zo kunnen opwinden over een fusie of interne overname van dorpen. In het geval van nozumoil is het speltechnisch gezien gewoon de beste oplossing geweest, maar blijkbaar stoot dat Timmie tegen de teentjes.
Harvester of sorrow heeft nadat zijn stam nagenoeg volledig gebroken is door Heer Swek en Generaal Iroh de strijd opgegeven na wat interne problemen binnen psm, als ik het goed begrijp neem je het ons kwalijk dat we de dorpen die toen aangeboden zijn aan te nemen? Ik neem aan dat als jij in dezelfde situatie had gezeten als een nobele ridder de dorpen geweigerd had.
Tim zelf ook niet vies van een gratis dorpje op zijn tijd, zijn 2e en 10e dorp waren allebei van het toenmalige Candy, waar Tim zelf het opperhoofd was. Bovendien zullen er, zoals Tim zelf zo mooi kan zeggen, ongetwijfelt enkele verdoken interns tussen zitten.

Dit heeft niets te maken met het pro AMB zijn, AMB vecht voor zijn dorpen.
hahahahahhaha, sinds het begin van Par en AMB heeft AMB constant 5+ meer leden gehad dan Par, maar als we gaan kijken naar de ODA stats zien we dat AMB 6,01 miljoen heeft en Par 5,05 miljoen. AMB heeft dus 20% meer ODA dan Par terwijl AMB 50% meer leden heeft. Qua ODA per speler loopt AMB dus achter op Par, het argument dat AMB vecht voor zijn dorpen slaat dus echt helemaal nergens op.


Tim ik vraag me oprecht af of jij nog wel plezier hebt in het spelletje, als ik je gemiddelde af post lees dan betwijfel ik dat ten zeerste. Als mensen zoals jij voortaan wat meer op zichzelf zouden focussen in plaats van op een ander dan zou het af een stuk leuker worden.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jullie hebben een BG met TOXIC gehad, zo'n front en geen enkel dorp veroverd aan beide zijden. Waar werden jullie van beschuldigd? Meewerken in een plan waar een deel van TOXIC ging samenwerken (door middel van joinen) met Par. en de rest van de stam stabben lees geen NAP aanbieden. Wat is er gebeurd, in plaats van te joinen hebben ze de stam damage control gestart waarna zowel Par en Damage control ineens spelers van Toxic beginnen edelen, waaronder die laatste binnen de 5 dagen. Maar sure blijf vooral alles ontkennen.

Dat stukje omtrent die interns was gericht naar de vernoeming van Par als onderschatte stam wegens onterechte kritiek. Ik wou duidelijk maken dat Par nog weinig heeft bewezen aangezien er procentueel gezien zeer veel interns zijn gebeurd.

Je laatste argument is niet echt relatief, Par heeft gewoon altijd meer dorpen gehad wat betekend meer clears. Dat heeft niets met het aantal spelers te maken.


En of ik plezier heb, blijkbaar wel anders zou ik niet meer spelen. Al is het plezier gedaald met het niveau en de uitdaging van het spel. Par hun speelstijl is nu gewoon een zwart op wit voorbeeld van wat het triestige niveau met zich meebrengt. Ach ik zal wel zien wanneer en door wie ik word weggespeeld, tot die tijd doe ik gewoon voort met mijn bijna one-mans missie om toch nog enig respectabele tw-ingesteldheid te tonen zowel ingame als op het AF.
 

DeletedUser78217

Guest
Jullie hebben een BG met TOXIC gehad, zo'n front en geen enkel dorp veroverd aan beide zijden. Waar werden jullie van beschuldigd? Meewerken in een plan waar een deel van TOXIC ging samenwerken (door middel van joinen) met Par. en de rest van de stam stabben lees geen NAP aanbieden.
Ik lees hier allemaal nieuwe dingen, ik heb absoluut geen idee waar je het over hebt. Misschien kun je even wat screenshotjes sturen waarop staat dat wij diplomatieke banden met toxic dan wel damage hebben (gehad). Als je toch bezig bent met het leveren van bewijzen dan wil ik ook wel zien hoe wij slabiack en zijn vriendjes hebben gevraagd te stabben en vervolgens een overstap te maken. Als je dit niet kan laten zien zet je jezelf toch wel even behoorlijk voor lul, zou de 2e keer in de afgelopen week zijn dat AMB valse beschuldigingen maakt, zeer laag.
 

DeletedUser78183

Guest
Het was zaterdagmiddag, 10 juni 2017
en het algemeen forum bleef niet leeg!
En mijn vader zei, dat als ik lief ging posten...
Dat ik dan aant eind vd middag een lekker biertje kreeg!

Zware Jongens: Intern Gunsailer, slaagt erin zijn ODA tussen 18 mei en 5 juni constant te houden en alsnog 9-10 dorpen te edelen, mogelijks dus intern.

Ha Tim!

Overzichtje van overgenomen dorpje tijdens genoemde data:
green.png
021 | !!!! (538|522) K55 3,055 getthefuckoutofmypool [~[R]~] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-05 02:50:49
green.png
020 | vrouwtjes (539|533) K55 2,643 Barbaar Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-03 19:59:42
green.png
027| Par. Done (516|525) K55 7,536 Bloodarrow Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-02 13:02:27
green.png
019 | Mooie (534|531) K55 2,977 kikkergonekills Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-01 10:49:47
green.png
018 | Veel (538|523) K55 4,658 calleeuwer Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-29 23:08:19
green.png
017 | Gewoon (540|532) K55 9,283 Hallo ik ben jelco [Love!] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-26 03:06:25
green.png
016 | Willen (536|534) K55 6,827 Hallo ik ben jelco [Love!] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-25 03:04:46
green.png
015 | Wij (539|528) K55 3,122 Chique und Magnifique Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-21 06:25:39
green.png
014| ----------- (535|521) K55 3,259 blankeboy [777] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-20 11:53:07
green.png
013 | Dorpsnamen (535|528) K55 5,674 2811 Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-19 20:30:40
green.png
012 | Moeilijke (534|530) K55 8,846 2811 [ZWE] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-19 11:58:44

2 dorpen hiervan zijn mij gegeven omdat dit klasgenootje te druk was op w52.
Wel zitten hier dorpen bij die ik eerder gecleard heb of die door stamgenoten gecleard zijn. Bijvoorbeeld de jongens van de stam ZWE heb ik nadat ze leeg stonden nog een aantal dagen gegeven om wat pp te sprokkelen. Gewoon omdat het aardige jongens zijn en los van het winnen/verliezen in tw speelt ook iedereen dit spel als hobby, right?

Ik wil hiermee niet aangeven dat ik op elk target, clears dump.. verre van dat! als ik dmv fakes etc zo weinig mogelijk verliezen kan draaien, is dat niet het uit de weg gaan van een clash maar gewoon het tactisch spelen opzich! (Er zijn al genoeg mensen die zomaar treintjes dumpen, niet waar?...)

Gunsailer
Wat betreft Gunsailer, noem het hoe je het noemen wilt! Maar als een speler niet al te veel deff meer heeft staan dan ram ik er snachts wel een trein doorheen hoor :)


Iedere stam maakt fouten, ook AMB, het verschil zit er in dat sommige stammen bereid zijn om voor zover dat mogelijk is hun fouten recht te zetten terwijl andere stammen van het ene 'morele misdrijf' naar het andere springt. Verder wil ik wel duidelijk stellen dat ik niet de tribalwarspolitie ben, natuurlijk is het niet zo dat de zaken die Par doen verboden zijn. Maar als iemand die fairplay hoog in het vaandel draagt kan ik toch niets anders vaststellen dat Par niet de fairplay/proper play kaart trekt.

Ik vind het sportief dat je toegeeft dat iedere stam wel eens fouten maakt! Verder wil ik je graag verwijzen naar het volgende:
Een leraar van groep 8 liep zijn klas binnen. De leerlingen waren luidruchtig met elkaar aan het napraten, maakte Tim net nou wel of geen hands tijdens het voetbal?
De leraar liep zonder iets te zeggen naar het bord en begon te schrijven.
9 x 1 = 7
9 x 2 = 18
9 x 3 = 27
9 x 4 = 36
9 x 5 = 45
9 x 6 = 54
9 x 7 = 63
9 x 8 = 72
9 x 9 = 81
9 x 10 = 90

De klas begon te lachen. De leraar vroeg wat er zo grappig was. "nou meester, we lachen omdat u een fout heeft gemaakt. 1 x 9 is geen zeven!"
De meester vertelde de klas dat hij dit expres had gedaan. Om ze voor te bereiden op de wereld! Mensen onthouden namelijk niet snel als je een 100 goede dingen doet in het leven, veel mensen onthouden wel dat ene! Maar zei de meester: "probeer niet te kijken naar een enkele daad van een persoon, probeer naar hem te kijken als al zijn daden tezamen. Iedereen is een mens, iedereen maakt fouten.. maar samen kunnen we deze wereld een stuk dragelijker maken.. als we kijken naar de goede handelingen !

# Dat gezever hier duurt ondertussen langer dan het immigratieproces van een vluchteling. Maar ik hoop dat je begrijpt welk punt ik bedoel te maken!

Want we moeten nog altijd slabiak op zijn woord geloven dat TOXIC en Par geen plannen hadden? Die slabiak heeft hier gewoon zitten liegen maar je bent er wel mee weg blijkbaar. De spelers van TOXIC die plannen hadden met Par hebben een week gewacht tot alles weer rustig was en zijn dan ipv Par te joinen een nieuwe stam gestart, nog steeds in samenwerking met Par. om dan alsnog de rest van hun stam TOXIC te pakken voor de gebruikelijk NAP van 5 dagen. Andere spelers van TOXIC zijn ze gewoon aan het internen...

De speler die het meest in aanmerking zou komen om vanuit Par. samen te werken met Toxic/ Unk/ Damage Control (dit zijn denk ik alle stamnamen wel ;p) is Zwarejongens of Darkheerser. Mee eens?
Ik kan je verzekeren dat ik allerzins niet heb samen gewerkt met deze spelers, nog heb meegedacht over het idee om uit een stam te gaan en vervolgens je ex-stamleden te bashen. Sterker nog ik kan je info geven wat het tegendeel bewijst.. Maar daaruit zou jij weer info kunnen halen wat in mijn/hun nadeel kan zijn. (# enemy of your enemy.. )

Wil je nog meer weten, vraag het me gerust. Ik beantwoord altijd met liefde de PM. Ook van spelers waar ik niet mee samenwerk/ga werken. Of dat we in game ruzie hebben of niet maakt daarmee voor mij echt niks uit. (vandaar dat ik ook regelmatig geclearde spelers nog wat tijd geef.)

Ik wens een ieder nog een fijn weekend !



 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wel op het meeste ga ik niet meer in gaan wat dit waardeloos ja-nee spelletje komt mijn oren uit. Als jullie willen blijven ontkennen is dat prima.

Gunsailer
Wat betreft Gunsailer, noem het hoe je het noemen wilt! Maar als een speler niet al te veel deff meer heeft staan dan ram ik er snachts wel een trein doorheen hoor :)

Alsof gunsailer niet met jou samenspeelt / vv heeft binnen par. Ik scout dat hele account, weet dat er nergens zc stond en toevallig staat er ineens 3K zc in zijn dorp tegen mij. Als ik die wil bashen om te bewijzen dat die van par komt is de stack weer weg. Zeer geloofwaardig ook dat mijn treinen gesniped worden en jouwe niet. Intern die speler dan toch gewoon direct in plek van te wachten tot ik al voorbij die speler ben om dan te gaan clusterfucken. Tis triestig
 

DeletedUser78217

Guest
Wel op het meeste ga ik niet meer in gaan wat dit waardeloos ja-nee spelletje komt mijn oren uit. Als jullie willen blijven ontkennen is dat prima.



Alsof gunsailer niet met jou samenspeelt / vv heeft binnen par. Ik scout dat hele account, weet dat er nergens zc stond en toevallig staat er ineens 3K zc in zijn dorp tegen mij. Als ik die wil bashen om te bewijzen dat die van par komt is de stack weer weg. Zeer geloofwaardig ook dat mijn treinen gesniped worden en jouwe niet. Intern die speler dan toch gewoon direct in plek van te wachten tot ik al voorbij die speler ben om dan te gaan clusterfucken. Tis triestig
Geef je nu toe dat je de dingen die je aan het roepen bent niet kan bewijzen? Je wordt met de post ongeloofwaardiger tim, inmiddels heb je wel bevestigd dat amb forumposters werken op basis van aannames in plaats van simpele bewijzen. Triest figuur ben je, ik kan niet anders zeggen. Fijne avond verder Tim.

Oh en goed defwerk is tegenwoordig blijkbaar ook al een zonde.
 

DeletedUser78183

Guest
Wel op het meeste ga ik niet meer in gaan wat dit waardeloos ja-nee spelletje komt mijn oren uit. Als jullie willen blijven ontkennen is dat prima.



Alsof gunsailer niet met jou samenspeelt / vv heeft binnen par. Ik scout dat hele account, weet dat er nergens zc stond en toevallig staat er ineens 3K zc in zijn dorp tegen mij. Als ik die wil bashen om te bewijzen dat die van par komt is de stack weer weg. Zeer geloofwaardig ook dat mijn treinen gesniped worden en jouwe niet. Intern die speler dan toch gewoon direct in plek van te wachten tot ik al voorbij die speler ben om dan te gaan clusterfucken. Tis triestig

Lol. Volgens mij zijn het andere accounts dan de mijne, die continu het zelfde aanhalen. huilie huilie doen en vervolgens is het ja-nee spelletje te lang? (ik heb nog steeds een goed weekend!)

Wat betreft Gunsailer, zoals jij net zo goed kunt zien begon ik die al te edelen voordat jij daar mee bezig was. (denk ik eigenlijk.. in ieder geval voordat ik met hem gesproken had of whatever.)
Blijkbaar had de eigenaar van dit account een hekel aan je en zag hij zijn dorpjes liever naar Par. gaan dan naar Tim010. mijn punt wat ik wilde maken: Het account van hem was al leeggespeelt, ik had zijn dorp al geëdeld voordat ik hem sprak... intern? niet echt.

Clusterfucken, haha come on. Misschien had je vorige week al 2 dorpen meer naar het oosten moeten pakken zodat je kan claimen wat jouw cluster is.. pfoei!

#gelukkig zitten we niet in dezelfde stam heh timske!

Nogmaals wens ik je een fijn weekeinde!
 
Bovenaan