Top/Flop stammen

Reactiescore
1.454
Ongeacht dat ze kwaliteit hebben in de stam, vrees ik het ergste. SPAM is, op dit moment, de sterkste stam en ik denk dat ze niet veel moeite hebben aan Sextra.
 

DeletedUser75778

Guest
Als Sextra de rim snel veilig stelt, maakt ze een kans. Wel een hele kleine; SPAM is volgens mij niet meer dan een average stam, maar zijn kwantitatief heel erg in het voordeel. Bovendien trek ik de kwaliteiten van Sextra nog veel meer in twijfel.
 
Reactiescore
1.454
Ben het niet helemaal eens. Hun zuidelijke cluster is inderdaad prima, niks op aan te merken. Echter ligt daar een blok wat ongeveer twee keer zo groot is, met spelers die twee keer zo groot zijn en evenveel of zelfs meer klasse hebben. Het noorden is nu al een hopeloze zaak. Er moet een wonder gebeuren mocht Sextra dit overleven.
 
Reactiescore
62
Qua overmacht heb je volledig gelijk, maar ik ben er zeker van dat je nog gaat verschieten. SPAM zit verspreid over het noord-westen, onmogelijk om elkaar veel hulp te bieden.
Wel hebben ze verder natuurlijk amper tegenstand..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Spelers die ik ken uit Sextra zijn gewoon erg goed... Maar mocht Spam gaan samenwerken dan zijn ze natuurlijk bij lange na niet bestand tegen een degelijke massa. Maar zolang het individueel zal gana zal Sextra de overhand hebben denk ik.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een flopstam dat MEM, heeft blijkbaar spionnen nodig hoorde ik via een voormalig stamgenoot.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405

Mijn excuses, ik wist even niet of je bekend stond als grammar nazi of niet, vandaar de twijfel of ik je moest terechtwijzen. Ik koos voor de gouden middenweg bedoeld als mopje maar tevens leerrijk naar de toekomst toe. I'm only here to help!

Verwijt mij dus niets maar verwijdt uw woordenschat
spongebob-smile.jpg
 
Bovenaan