Top/Flop stammen

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Triest figuur ben je, ik kan niet anders zeggen. Fijne avond verder Tim.

Ik triest, jij triest, Par triest, somt zo'n beetje de wereld op ja. Zolang jij en jouw maatjes leugens blijven vertellen zie ik me ook niet meer genoodzaakt blijven een discussie te voeren. Fijn weekend terug
 

DeletedUser44067

Guest
Het was zaterdagmiddag, 10 juni 2017
en het algemeen forum bleef niet leeg!
En mijn vader zei, dat als ik lief ging posten...
Dat ik dan aant eind vd middag een lekker biertje kreeg!



Ha Tim!

Overzichtje van overgenomen dorpje tijdens genoemde data:
green.png
021 | !!!! (538|522) K55 3,055 getthefuckoutofmypool [~[R]~] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-05 02:50:49
green.png
020 | vrouwtjes (539|533) K55 2,643 Barbaar Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-03 19:59:42
green.png
027| Par. Done (516|525) K55 7,536 Bloodarrow Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-02 13:02:27
green.png
019 | Mooie (534|531) K55 2,977 kikkergonekills Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-06-01 10:49:47
green.png
018 | Veel (538|523) K55 4,658 calleeuwer Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-29 23:08:19
green.png
017 | Gewoon (540|532) K55 9,283 Hallo ik ben jelco [Love!] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-26 03:06:25
green.png
016 | Willen (536|534) K55 6,827 Hallo ik ben jelco [Love!] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-25 03:04:46
green.png
015 | Wij (539|528) K55 3,122 Chique und Magnifique Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-21 06:25:39
green.png
014| ----------- (535|521) K55 3,259 blankeboy [777] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-20 11:53:07
green.png
013 | Dorpsnamen (535|528) K55 5,674 2811 Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-19 20:30:40
green.png
012 | Moeilijke (534|530) K55 8,846 2811 [ZWE] Nieuwe eigenaar: ZwareJongens [Par.] 2017-05-19 11:58:44

2 dorpen hiervan zijn mij gegeven omdat dit klasgenootje te druk was op w52.
Wel zitten hier dorpen bij die ik eerder gecleard heb of die door stamgenoten gecleard zijn. Bijvoorbeeld de jongens van de stam ZWE heb ik nadat ze leeg stonden nog een aantal dagen gegeven om wat pp te sprokkelen. Gewoon omdat het aardige jongens zijn en los van het winnen/verliezen in tw speelt ook iedereen dit spel als hobby, right?

Ik wil hiermee niet aangeven dat ik op elk target, clears dump.. verre van dat! als ik dmv fakes etc zo weinig mogelijk verliezen kan draaien, is dat niet het uit de weg gaan van een clash maar gewoon het tactisch spelen opzich! (Er zijn al genoeg mensen die zomaar treintjes dumpen, niet waar?...)

Gunsailer
Wat betreft Gunsailer, noem het hoe je het noemen wilt! Maar als een speler niet al te veel deff meer heeft staan dan ram ik er snachts wel een trein doorheen hoor :)




Ik vind het sportief dat je toegeeft dat iedere stam wel eens fouten maakt! Verder wil ik je graag verwijzen naar het volgende:
Een leraar van groep 8 liep zijn klas binnen. De leerlingen waren luidruchtig met elkaar aan het napraten, maakte Tim net nou wel of geen hands tijdens het voetbal?
De leraar liep zonder iets te zeggen naar het bord en begon te schrijven.
9 x 1 = 7
9 x 2 = 18
9 x 3 = 27
9 x 4 = 36
9 x 5 = 45
9 x 6 = 54
9 x 7 = 63
9 x 8 = 72
9 x 9 = 81
9 x 10 = 90

De klas begon te lachen. De leraar vroeg wat er zo grappig was. "nou meester, we lachen omdat u een fout heeft gemaakt. 1 x 9 is geen zeven!"
De meester vertelde de klas dat hij dit expres had gedaan. Om ze voor te bereiden op de wereld! Mensen onthouden namelijk niet snel als je een 100 goede dingen doet in het leven, veel mensen onthouden wel dat ene! Maar zei de meester: "probeer niet te kijken naar een enkele daad van een persoon, probeer naar hem te kijken als al zijn daden tezamen. Iedereen is een mens, iedereen maakt fouten.. maar samen kunnen we deze wereld een stuk dragelijker maken.. als we kijken naar de goede handelingen !

# Dat gezever hier duurt ondertussen langer dan het immigratieproces van een vluchteling. Maar ik hoop dat je begrijpt welk punt ik bedoel te maken!



De speler die het meest in aanmerking zou komen om vanuit Par. samen te werken met Toxic/ Unk/ Damage Control (dit zijn denk ik alle stamnamen wel ;p) is Zwarejongens of Darkheerser. Mee eens?
Ik kan je verzekeren dat ik allerzins niet heb samen gewerkt met deze spelers, nog heb meegedacht over het idee om uit een stam te gaan en vervolgens je ex-stamleden te bashen. Sterker nog ik kan je info geven wat het tegendeel bewijst.. Maar daaruit zou jij weer info kunnen halen wat in mijn/hun nadeel kan zijn. (# enemy of your enemy.. )

Wil je nog meer weten, vraag het me gerust. Ik beantwoord altijd met liefde de PM. Ook van spelers waar ik niet mee samenwerk/ga werken. Of dat we in game ruzie hebben of niet maakt daarmee voor mij echt niks uit. (vandaar dat ik ook regelmatig geclearde spelers nog wat tijd geef.)

Ik wens een ieder nog een fijn weekend !


Dit leest lekker weg en in de tweede spoiler nog wijze levenslessen ook! Helaas iets dat veel TW-spelers wel kunnen gebruiken.
En het is een manier om Tim van de straat te houden ;)
 

DeletedUser78217

Guest
Even een korte samenvatting


Jullie hebben een BG met TOXIC gehad. Waar werden jullie van beschuldigd? Meewerken in een plan waar een deel van TOXIC ging samenwerken (door middel van joinen) met Par. en de rest van de stam stabben lees geen NAP aanbieden. Wat is er gebeurd, in plaats van te joinen hebben ze de stam damage control gestart waarna zowel Par en Damage control ineens spelers van Toxic beginnen edelen, waaronder die laatste binnen de 5 dagen.
Als ik het goed begrijp zeg je dat wij een BG met Toxic hebben gehad, daarna zouden wij een plan hebben gemaakt om Toxic te laten stabben door de huidige leden van Damage Control. Omdat Sikko dit op het forum heeft geplaatst zitten die gasten in een aparte stam en werken wij nauw samen om Toxic weg te werken. Dit alles baseer je op het feit dat Par leden Toxic dorpen overnemen, een stam die grenst aan enkele Par leden.
Ik lees hier allemaal nieuwe dingen, ik heb absoluut geen idee waar je het over hebt. Misschien kun je even wat screenshotjes sturen waarop staat dat wij diplomatieke banden met toxic dan wel damage hebben (gehad). Als je toch bezig bent met het leveren van bewijzen dan wil ik ook wel zien hoe wij slabiack en zijn vriendjes hebben gevraagd te stabben en vervolgens een overstap te maken.

Ik vertel je vervolgens dat dit niet het geval is en vraag je op een redelijk nette manier om met concreet bewijs te komen en te stoppen met dom giswerk, je zou zelfs aan jullie toprekruut yourlasthope (ex-Toxic lid) kunnen vragen of er iets van diplomatieke banden zijn geweest.

Wel op het meeste ga ik niet meer in gaan wat dit waardeloos ja-nee spelletje komt mijn oren uit. Als jullie willen blijven ontkennen is dat prima.

Intern die speler dan toch gewoon direct in plek van te wachten tot ik al voorbij die speler ben om dan te gaan clusterfucken. Tis triestig

Vervolgens is dit jouw reactie, ik vraag je met bewijs te komen, en de enige reactie die je geeft is dat je geen zin hebt in een ja nee spelletje. Iedereen weet dat als jij in het bezit was geweest van ook maar een heel klein beetje informatie dat herkend zou kunnen worden als bewijs het al lang op het forum geplaatst was. Conclusie, Tim heeft geen enkel bewijs en probeert alweer op een hele lage manier Par zwart te maken.

Vervolgens beweert hij ook nog dat we hem willen clusterfucken omdat zwarejongens frontdorpen tussen Tim en hem in pakt. Ik nodig Tim hierbij uit om binnenkort even edellijnen af te spreken tussen zijn account en de stam Par, op deze manier kunnen we een conflictsituatie vermijden.

Zolang jij en jouw maatjes leugens blijven vertellen zie ik me ook niet meer genoodzaakt blijven een discussie te voeren.

Maar nee, het zijn die vervelende Atropine en zijn maatjes die leugens op het forum komen verspreiden!!!!!!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Even een korte samenvatting



Als ik het goed begrijp zeg je dat wij een BG met Toxic hebben gehad, daarna zouden wij een plan hebben gemaakt om Toxic te laten stabben door de huidige leden van Damage Control. Omdat Sikko dit op het forum heeft geplaatst zitten die gasten in een aparte stam en werken wij nauw samen om Toxic weg te werken. Dit alles baseer je op het feit dat Par leden Toxic dorpen overnemen, een stam die grenst aan enkele Par leden.


Ik vertel je vervolgens dat dit niet het geval is en vraag je op een redelijk nette manier om met concreet bewijs te komen en te stoppen met dom giswerk, je zou zelfs aan jullie toprekruut yourlasthope (ex-Toxic lid) kunnen vragen of er iets van diplomatieke banden zijn geweest.



Vervolgens is dit jouw reactie, ik vraag je met bewijs te komen, en de enige reactie die je geeft is dat je geen zin hebt in een ja nee spelletje. Iedereen weet dat als jij in het bezit was geweest van ook maar een heel klein beetje informatie dat herkend zou kunnen worden als bewijs het al lang op het forum geplaatst was. Conclusie, Tim heeft geen enkel bewijs en probeert alweer op een hele lage manier Par zwart te maken.

Vervolgens beweert hij ook nog dat we hem willen clusterfucken omdat zwarejongens frontdorpen tussen Tim en hem in pakt. Ik nodig Tim hierbij uit om binnenkort even edellijnen af te spreken tussen zijn account en de stam Par, op deze manier kunnen we een conflictsituatie vermijden.



Maar nee, het zijn die vervelende Atropine en zijn maatjes die leugens op het forum komen verspreiden!!!!!!

Wat ik zei is dat jullie afspraken hadden met enkele leden leden van TOXIC waarna de leden doelbewust gingen de rest van hun stam stabben. Die gingen namelijk zonder aankondigen aanvallen plaatsen op de achterblijvers. Ik zei ook dat we dat op hun forum hadden geplaatst om Par in een positie te krijgen waar ze dat konden uitvoeren, als dat al waar was. Zo heb ik dat gezegd. Het ging dus om het feit dat jullie onrechtsstreeks weer aan stabbers praktijken gingen gelinkt worden. Graag gedaan om jullie daarvan te besparen.

Mijn volgende bewering in verband met jullie mogelijke BG is inderdaad een aanname zoals je zegt. Ik ga alleen niet jouw ontkennen op je woord geloven als alles erop wijst. Feit 1, TOXIC en Par. hebben elkaar nooit dorpen gekost tot een paar dagen geleden. Zoals je zelf zegt grenzen die stammen aan elkaar. Opmerkelijk! Punt 2, verschillende Par spelers hebben een jump geplaatst naar de rim, mogelijks omdat ze bang zijn van confrontaties, mogelijks dat ze daar gewoon makkelijkere dorpen vinden maar ook mogelijks omdat ze geen TOXIC mogen edelen mocht daar een BG zijn. Feit 3, TOXIC is vijf dagen geleden uiteengevallen waarna een deel van de spelers de stam damage vormt. Dit zijn niet zeer toevallig de spelers waar ik in mijn vorige alinea over sprak dat deze plannen hadden met Par. Ten 4e, sinds Damage als stam is opgericht zijn er wel overnames van Par op TOXIC spelers en spelers die tot TOXIC behoorden alvorens die stam uiteen brak. Is dit toeval? Mogelijks maar zeer onwaarschijnlijk omdat die TOXIC en Damage spelers dooreenliggen, iets wat me brengt tot puntje 5, Par en Damage lijken elkaar weer niet aan te vallen. Dus iedereen met een beetje spelinzicht die al deze zaken ziet zal vermoeden dat Par en die damage spelers inderdaad een soort van overeenkomst hebben. Is het mogelijk dat dit niet klopt, JA. Is het geloofwaardig dat dit niet klopt, NEE. Ik zou het zelfs sterker beweren, indien dit niet klopt dan is Par gewoon zeer hard aan het proberen de hele wereld te overtuigen dat ze alsnog vriendjes zijn. Maar dat staat haaks op hun AF reacties wat mij dus brengt op een totale optelsom dat Par + Damage afspraken hebben waaronder minstens een NAP. Zoals al gezegd is dit een aanname en ik heb er geen zwart op wit bewijzen voor, maar om te gaan verklaren dat ik uit de lucht geplukte onzin vertel is ook niet van toepassing. Ik hoop dat je hiermee kan leven want ik ga niet alles nog een keer proberen uitleggen.

Verder hebben wij van AMB een snitch die info wou doorlullen in ruil voor weet ik veel wat mooi afgewezen op zijn aanbod. Geen idee of die wat interessants te vertellen had, misschien wel bewijzen misschien ook niet. Gewoon even duidelijk maken dat AMB nog steeds fair speelt ingame.


Wat die leugens betreft kan ik mezelf heel makkelijk op verklaren, Zware jongens verklaard dat het account Gunsailer is leeggespeelt en dat hij voor mij ging aanvallen. Wel mijn eerste aanvallen liepen 8/06 (bewijs https://nl55.tribalwars.nl/public_report/2a434ac234ef6bff5278bfb867617732) De overnames van Zware jongens zijn om 8u30 en 9u de dag erop gebeurd. Al dan niet na overleg met de speler zelf. Als je dan kijkt naar de ODD curve van gunsailer dan zie je dit:
487886517

Dat is van vandaag wat betekend dat Zware jongens 2 overnames deed zonder troepen te hitten. Oke mogelijks was dit nog niet afgesproken zoals werd beweerd, mogelijks was het toeval dat alle deff bij mij stond. Mogelijks heeft hij deze zware cavalerie ook getoverd (https://nl55.tribalwars.nl/public_report/1211bc6ca6c533b7d7254f916b52084b). Maar gaan beweren dat dat account al was leeggespeelt... Die man had 26K OD na 2 maand met meerdere dorpen... Daar zit de leugen.

Weer een geval waar ik de rest trouwens ook niet op je (lees hier zwarejongens) woord geloof aangezien het weer allemaal veel te toevallig is. Net het moment dat ik zijn buur sloopt en gunsailer alvast mee onder aanval zet kom jij hem hier 'internen'. Ik had graag gehad dat je de volgende keer dus intern van zodra je de optie kiest en dan eens zelf durft al speler van Par durft komen vechten. De situatie nu is gewoon te belachelijk voor woorden, mij overdag snipen (ik wil hier best voor toegeven dat dit prima gedaan was) om dan in de nacht te edelen en stacken ((tactisch maar laf) en dan op het forum met het onzin verhaal te komen dat er geen troepen stonden...


Ik wil concluderen met het feit dat ik inderdaad geen blad voor mijn mond neem hier en zeer openlijk aantoon dat ik niets moet hebben van Par. Dat is dan ook een onderdeel van propaganda voeren, de reden dat er iets is zoals een online forum. Ingame ben ik weliswaar één van de meest faire spelers die je zal tegenkomen. Al wordt er hier tegenwoordig verwacht dat iedereen 24/7 elkaars kont likt, bloemenkransen maakt en elkaars berichten likes geeft terwijl ze ingame het laagste, triestigste en lafste gedrag ooit mogen gebruiken zonder dat er wat van gezegd mag worden. ~ Par. Anno 2017
 

DeletedUser78217

Guest
Wat ik zei is dat jullie afspraken hadden met enkele leden leden van TOXIC waarna de leden doelbewust gingen de rest van hun stam stabben. Die gingen namelijk zonder aankondigen aanvallen plaatsen op de achterblijvers. Ik zei ook dat we dat op hun forum hadden geplaatst om Par in een positie te krijgen waar ze dat konden uitvoeren, als dat al waar was. Zo heb ik dat gezegd. Het ging dus om het feit dat jullie onrechtsstreeks weer aan stabbers praktijken gingen gelinkt worden. Graag gedaan om jullie daarvan te besparen.

Super leuk maar dit is niet hoe het gegaan is, wij hebben niks te maken gehad met het hele slabiack verhaal hoewel jij en the pianist dat wel hebben lopen rond bazuinen, dit alles gebaseerd op gehoorde "geruchten". Leuke bijkomstigheid is dat je dan weer lekker de kans kreeg par af te zeiken.

Feit 1, TOXIC en Par. hebben elkaar nooit dorpen gekost tot een paar dagen geleden. Zoals je zelf zegt grenzen die stammen aan elkaar. Opmerkelijk!

hEZ4MzZ.png
Zoals te zien is is het 1e dorp overgenomen op 25 mei, dat is voor vorige week zover ik weet. Darkheerser zelf heeft voor die tijd andere prioriteiten gehad (facta). Feit 1 is dus onzin.


Punt 2, verschillende Par spelers hebben een jump geplaatst naar de rim, mogelijks omdat ze bang zijn van confrontaties, mogelijks dat ze daar gewoon makkelijkere dorpen vinden maar ook mogelijks omdat ze geen TOXIC mogen edelen mocht daar een BG zijn.

Wat had ik nou gezegd over aannames... Zover ik weet is er trouwens maar 1 speler met een kleine jump en dat had andere redenen, het blijft tof om iedereen daarover te zien gissen.

Feit 3, TOXIC is vijf dagen geleden uiteengevallen waarna een deel van de spelers de stam damage vormt. Dit zijn niet zeer toevallig de spelers waar ik in mijn vorige alinea over sprak dat deze plannen hadden met Par.

Sorry maar hadden zij plannen met Par. waar par aan mee had gedaan? Ben wel benieuwd naar de gesprekken tussen hen en de stamleiding van Par. (ik zal je een hint geven, die zijn er niet.)

Ten 4e, sinds Damage als stam is opgericht zijn er wel overnames van Par op TOXIC spelers en spelers die tot TOXIC behoorden alvorens die stam uiteen brak. Is dit toeval?

Sorry maar waar 2 honden vechten om 1 been gaat de derde er mee heen toch? Of mag je tegenwoordig niet eens meer een graantje meepikken van ruziemakende stammen?

puntje 5, Par en Damage lijken elkaar weer niet aan te vallen. Dus iedereen met een beetje spelinzicht die al deze zaken ziet zal vermoeden dat Par en die damage spelers inderdaad een soort van overeenkomst hebben.

Oke Tim, logisch redeneren lijkt niet je sterkste punt te zijn dus ik hou het simpel. Je hebt 2 stammen waar je aan grenst, 1tje met grotere vermoedelijk meer ervaren spelers met meer troepen, 1tje met toch kleinere spelers met minder ervaring. Jij mag kiezen welke van de 2 je eerst aan gaat vallen, terwijl beide stammen in kwestie druk bezig zijn met elkaar lastig vallen, welke kies je? Bingo, je gaat voor de makkelijke targets!

Verder hebben wij van AMB een snitch die info wou doorlullen in ruil voor weet ik veel wat mooi afgewezen op zijn aanbod. Geen idee of die wat interessants te vertellen had, misschien wel bewijzen misschien ook niet. Gewoon even duidelijk maken dat AMB nog steeds fair speelt ingame.
Had ook zonde geweest van de prijs die je er voor had moeten betalen hahaha. Er melden zich wekelijks snitches bij ons en daar maken wij ook geen gebruik van, echt heel bijzonder is dat niet hoor.
De situatie nu is gewoon te belachelijk voor woorden, mij overdag snipen (ik wil hier best voor toegeven dat dit prima gedaan was) om dan in de nacht te edelen en stacken ((tactisch maar laf) en dan op het forum met het onzin verhaal te komen dat er geen troepen stonden...
Och och als iemand ons aanbied edels van Tim te snipen dan zal elk lid van Par dat direct aannemen, lijkt me meer dan logisch. Bart heeft inderdaad heel goed defwerk geleverd, zaten een paar heerlijke C-snipes tussen. Hij heeft dat natuurlijk ook wel geleerd van de meester hemzelf, nog bedankt daarvoor!


Ik zal ook vrij open vertellen dat ik een ongelofelijke hekel heb aan alles wat Tim010 op dit forum voorstelt, maar dat zal inmiddels duidelijk zijn.

Ik hoop dat iedereen zo een beetje inzit wat voor een bullshit Tim allemaal aan het lullen is. Ik heb moeite om ook maar iets van zijn posts te geloven, concrete bewijzen is niet echt zijn sterkste punt.

En inderdaad een keer wat lovende woorden, gewoon een heerlijk neutraal bericht of wat gezelligheid zou een welkome afwisseling zijn van het gezeik op dit forum wat inmiddels behoort tot de dagelijkse kost.

Nu is het tijd voor bier, goed weekend iedereen :)
 
Reactiescore
3.584
En heb het topic gelezen, wat Darkheerser gedaan heeft is inderdaad fout. Hij had die NAP niet moeten toezeggen als Militant voor hem een target bleef.
Aan de andere hand zag je dat Millitant wel da NAP naar zijn voordeel wou gebruiken.
Ik bedoel wat ga je in die fase doen met een 5dagen nap ?

This niet dat je al zoveel dorpen hebt dat al die troepen verplaatst moeten worden.
Darkheerser heeft het ook toegezegd om er voordeel uit te halen.
Dus een puur vertrouwens stab zie ik hier niet echt in om zoveel haat te hebben tegen Darkheerser, er zijn al zeker ergere dingen gebeurt die zelf vergeven zijn geweest.

Ik heb zelden zoveel onzin in 1 post gezien. Wou Milli de NAP in zijn voordeel gebruiken ja? Damn wie sluit nu een NAP af als hem dat goed uitkomt dat is tactisch toch enorm dom? Ofc wou hij er zijn voordeel uithalen, HALLO waarom zou je in godsnaam anders een NAP aangaan? Darkheerser is gewoon een mega stabber door zijn NAP aan te vallen met als reden 'ik had het gevoel dat ik hem niet kon vertrouwen'. Dat zijn stam zo'n speler in huis haalt zegt wat over elke speler in Par. Voor mij 1 grote faal stam van Dark tot de leider tot alle leden toe.

Neerhalen die vent, neerhalen die stam en we zijn er van af, hopelijk hebben we hem en heel Par iets bijgedragen deze wereld en dat iedereen er lessen mag uit trekken dat dergelijk spel nog altijd niet getolereerd word.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En inderdaad een keer wat lovende woorden, gewoon een heerlijk neutraal bericht of wat gezelligheid zou een welkome afwisseling zijn van het gezeik op dit forum wat inmiddels behoort tot de dagelijkse kost.

@Hopeful @firedrakan @*Apple jullie worden gevraagd, propaganda voeren is niet meer gewenst. Deze man heeft lovende woorden nodig!
 

DeletedUser78452

Guest
Ik heb zelden zoveel onzin in 1 post gezien. Wou Milli de NAP in zijn voordeel gebruiken ja? Damn wie sluit nu een NAP af als hem dat goed uitkomt dat is tactisch toch enorm dom? Ofc wou hij er zijn voordeel uithalen, HALLO waarom zou je in godsnaam anders een NAP aangaan? Darkheerser is gewoon een mega stabber door zijn NAP aan te vallen met als reden 'ik had het gevoel dat ik hem niet kon vertrouwen'. Dat zijn stam zo'n speler in huis haalt zegt wat over elke speler in Par. Voor mij 1 grote faal stam van Dark tot de leider tot alle leden toe.

Neerhalen die vent, neerhalen die stam en we zijn er van af, hopelijk hebben we hem en heel Par iets bijgedragen deze wereld en dat iedereen er lessen mag uit trekken dat dergelijk spel nog altijd niet getolereerd word.

Amai heb ik redelijk een record verbroken percies, sinds je toch al effe op het forum zit.
Maar het feit is dat de 5dagen regel niet is gerespecteerd de aanval is wel gekomen nadat hij de NAP had opgezegd.
En als stabben zo'n taboe is waarom sluit je dan terug opnieuw een NAP met zo iemand.

Maarja mensen kijken percies niet meer verder dan hun neus lang is en zodra er iemand gehaat kan worden springen ze op die hype train.
Ik zeg niet dat het correct is wat darheerser gedaan heeft. Vind alleen de reactie overdreven dat de meeste op het het AF er op hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Als er een opzegtermijn is afgesproken dient daaraan gehouden te worden. Is dus schending van de afspraak en hijzelf heeft bekend dit bewust te hebben gedaan.

Goed, Par haalt dergelijke speler binnen dus het beleid van Par steunt spelers die zich niet aan de afspraken houden. Men moet dus van Par weinig moraal verwachten. Het is de normaalste zaak van de wereld dat er op Par kritiek komt, ik geef nooit voor mijn plezier kritiek maar moet toch even duidelijk maken dat er enorme zware fouten gemaakt zijn. Fouten die niet meer recht te zetten zijn en toch afgestraft zullen moeten worden.

Ik heb vernomen dat enkele accounts jullie stam afgewezen hebben om deze redenen. Het leek jullie verstandig een grote stabbende speler binnen te halen maar lopen daardoor ook enkele andere potentiële sterke accounts met belangrijke liggingen mis. Je kan dus eigenlijk stellen dat de hele wereld tegen Par is door 1 zo'n actie. Je mag uzelf de vraag stellen of het achteraf bekeken de juiste optie geweest is. Want geen enkele zichzelf respecterende speler zal in zee gaan met Par.
 

DeletedUser10303

Guest
Ik heb zelden zoveel onzin in 1 post gezien. Wou Milli de NAP in zijn voordeel gebruiken ja? Damn wie sluit nu een NAP af als hem dat goed uitkomt dat is tactisch toch enorm dom? Ofc wou hij er zijn voordeel uithalen, HALLO waarom zou je in godsnaam anders een NAP aangaan? Darkheerser is gewoon een mega stabber door zijn NAP aan te vallen met als reden 'ik had het gevoel dat ik hem niet kon vertrouwen'. Dat zijn stam zo'n speler in huis haalt zegt wat over elke speler in Par. Voor mij 1 grote faal stam van Dark tot de leider tot alle leden toe.

Neerhalen die vent, neerhalen die stam en we zijn er van af, hopelijk hebben we hem en heel Par iets bijgedragen deze wereld en dat iedereen er lessen mag uit trekken dat dergelijk spel nog altijd niet getolereerd word.

Kom maar op zou ik zeggen, minder gezeik hier en meer ingame laten zien.
Al heb ik de indruk dat Tim en AMB vooral blah blah zijn en weinig actie.

Blijven zeuren over een klein foutje van mij in het verleden, waar ik nu ontzettend veel spijt van heb, en nu nog altijd niks gedaan ingame om het recht te zetten?
Dat terwijl ik nog te horen kreeg een bangerik en een lafaard te zijn omdat ik een jump heb gemaakt, de redenen daarrond ook weer verzonnen door AMB.

Ik FRONT zelfs tegen hun en er gebeurt niks, natuurlijk toen ik ervoor had gezorgd een front te krijgen tegen hen komen ze af met willekeurige onzin over dat ik die dorpen in samenwerking met de ex-leden van toxic heb gepakt. Dat en nog wat onzinverhalen gebaseerd op lucht en geruchten.
Veel willekeurige onzin op het algemeen forum plaatsen, god mag weten wie daar nog van wakker ligt, en helemaal niks nada noppes in het spel zelf laten zien.

Nog interessanter is dat ik zelfs tegen 2 spelers front van AMB en ik het initiatief heb genomen om wat aan te vallen en weet je wat... ze doen niks terug :)

Natuurlijk hebben ze al uit angst, nog meer onzin in mijn ogen, een aanbod gedaan naar de wereld om zonder kata's te werken?
Ja daar ben ik compleet tegen, een boel bangerikken zijn jullie. Jullie willen het spel verkleinen omdat je niet wil heropbouwen? Nou that's the game bro, deal with it. Als je je dorpen niet kapot wil hebben dan bescherm je ze maar he! Anders moet je het voorkomen. Dat je daar geen moeite in wil stoppen en enkel je straight forward, simple handelingen wil uitvoeren is niet mijn probleem. Ik zeg dit enkel voor mezelf, maar ik ken op dit moment heel veel spelers, ook buiten par, die amb kapot wil bashen met kata's voor hun gelul op dit forum alleen al.

Nou wat mij betreft stellen tim en littleme niet veel voor, over de rest van AMB kan ik niks zeggen, maar wellicht hebben die minder ego en meer skills dan deze spelers.

Daar hebben ze een benaming voor volgens mij, held op sokken? Helden in dit geval.

succes met de examens voor de studenten onder ons :)
 

DeletedUser78452

Guest
Als er een opzegtermijn is afgesproken dient daaraan gehouden te worden. Is dus schending van de afspraak en hijzelf heeft bekend dit bewust te hebben gedaan.

Goed, Par haalt dergelijke speler binnen dus het beleid van Par steunt spelers die zich niet aan de afspraken houden. Men moet dus van Par weinig moraal verwachten. Het is de normaalste zaak van de wereld dat er op Par kritiek komt, ik geef nooit voor mijn plezier kritiek maar moet toch even duidelijk maken dat er enorme zware fouten gemaakt zijn. Fouten die niet meer recht te zetten zijn en toch afgestraft zullen moeten worden.

Ik heb vernomen dat enkele accounts jullie stam afgewezen hebben om deze redenen. Het leek jullie verstandig een grote stabbende speler binnen te halen maar lopen daardoor ook enkele andere potentiële sterke accounts met belangrijke liggingen mis. Je kan dus eigenlijk stellen dat de hele wereld tegen Par is door 1 zo'n actie. Je mag uzelf de vraag stellen of het achteraf bekeken de juiste optie geweest is. Want geen enkele zichzelf respecterende speler zal in zee gaan met Par.

Spreek je mij of Par aan is redelijk onduidelijk mss alle twee.
Dit is zo'n de reactie die ik overdreven vind en is de circkel ook direct terug rond. Waarom zoveel haat op Darkheerser maar niet op YourLastHope die niet de 5dagen regel gerespecteerd.
Met deze regel zijn beide stammen gedoemd door twee acties van twee spelers.
Mooi voorbeeld wat zware aan haalt mensen willen liever de fouten zien dan de dingen die goed gebeuren.

Ik ben al een speler die bereid is om samen te werken met Par en er zijn ook spelers die bereid zijn nog samen te werken met AMB.
Dus die stelling klopt ook al niet.
 
Reactiescore
3.584
Ik zit niet in AMB dus wat ben ik met deze post naar hun gerucht? Als je spijt hebt van je stab staat het je vrij om del te gaan.

Stabben betekend schendig van de afspraken. Wat Dark deed is een zuivere stab en wat YLH deed is hoogstens erg laag spel (heb ik overigens ook meer dan 1x kritiek op gegeven). Trouwens Dark dit is tribalwars, dit spel draait niet enkel om aanvallen, groeien en pp gebruiken. Als jij AMB aanvalt en zei niet terug aanvallen wilt dat niet automatisch zeggen dat hun schrik hebben. Ik kan 50 redenen opsommen waarom en als jij niet tot die conclusie kan komen (wat je niet kan aan je post te lezen) toont dat enkel aan wat iedereen over jouw denkt. Een grote pp abusende, clears doolloos smijtende speler die niet ver voorruit 'kan' nadenken. Als je al niet beseft welke gevolgen je zou krijgen van je stab had je het niet gedaan. Kleinste kind weet dat je een speler waarmee je een NAP hebt niet aanvalt. Je verwijt AMB dat ze schrik hebben maar jij gaf letterlijk aan 'Ik viel mijn nap aan omdat ik dacht dat hij op mij ging gaan'. Daaruit kan je pas besluiten dat iemand schrik heeft.

Ik kan met zekerheid zeggen dat Par niets zal worden deze wereld. Een leider als Darky kan ook moeilijk serieus genomen worden bij het binnenhalen van deze speler. Ik kan door blijven baschen hoor maar ik zou niet willen dat je denkt dat ik er wakker van lig of dergelijke, fijn dat jullie pro kata's zijn enkel wederom tactisch gezien tegen een veel grotere stam nogal onverstandig als ze het actie - reactie beleid zouden gaan doorvoeren.

Spreek je mij of Par aan is redelijk onduidelijk mss alle twee.
Dit is zo'n de reactie die ik overdreven vind en is de circkel ook direct terug rond. Waarom zoveel haat op Darkheerser maar niet op YourLastHope die niet de 5dagen regel gerespecteerd.
Met deze regel zijn beide stammen gedoemd door twee acties van twee spelers.
Mooi voorbeeld wat zware aan haalt mensen willen liever de fouten zien dan de dingen die goed gebeuren.

Ik ben al een speler die bereid is om samen te werken met Par en er zijn ook spelers die bereid zijn nog samen te werken met AMB.
Dus die stelling klopt ook al niet.

Heb ik ergens gezegd dat geen enkele speler nog wilt samenwerken met Par? Ik heb gezegd dat geen enkele zelf respecterende speler in zee gaat met Par. Jij zet je meteen in een bepaalde categorie, prima voor mij.

Zal het verschil tussen YLH en Dark nog eens uitleggen. Dark had een NAP, als 1 van beide de NAP verbrak ging er een 5dagen opzeg termijn in (zoals afgesproken. Dark heeft voor die opzeg afgelopen was zijn tegenstrever aangevallen. YLH had met niemand iets afgesproken (dus overtreed ook geen officiële afspraak). Alsnog zeker niet netjes en totaal stijlloos van YLH maar dat heb ik ook meermaals aangekaart.

Mensen zullen altijd afgerekend worden op hun fouten. Als je 10 oma'tjes helpt oversteken op straat mag je de volgende dan op de grond duwen? Volgens jouw redenatie mag dat want hij deed ook veel goede dingen. Slaat natuurlijk nergens op :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78452

Guest
@jokersbrain gij houdt toch ook van drama maken eh :p

Nu wordt stabben al vergelekken met bomma's onder de wagen duwen.

Van vliegen kan je in ieder geval goed olifanten van maken :D

En ja sorry zal mezelf niet respecteren dan, mijn excusses dat ik zo'n assumptie durfden maken. Je zal me wel beter kennen dan ik zelf ;)
 
Reactiescore
3.584
Ik zei een oma duwen, jij maakt er onder de wagen duwen van. Was overigens maar een voorbeeld. Wou duidelijk maken dat 'ik doe veel dingen goed, als ik iets slechts doe moet dat niet bekritiseerd worden' nogal een foute gedachten gang is.
 

DeletedUser78183

Guest
Een beetje Hopeful mogen we sowieso wel zijn! Een beetje hoopvol op meer respect, een leuk spelletje. Een hoop lol en spelers die het elkaar gunnen!

;)
 
Bovenaan