Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
correct.
 

DeletedUser74396

Guest
Hetgene wat me het meeste opvalt aan CCCP is de zo orinigele stamnaam.
Ik heb die zeker nog niet elke wereld van de afgelopen jaren zien passeren :D

trouwens kleine vraag: JMJsniper, de wannabe gozer die in het begin kwam aankondigen dat hij top was. Was hij uiteindelijk toch weer niet zo top als hij dacht? Hij is namelijk al weg gespeeld als ik het goed begrijp :$
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hetgene wat me het meeste opvalt aan CCCP is de zo orinigele stamnaam.
Ik heb die zeker nog niet elke wereld van de afgelopen jaren zien passeren :D

trouwens kleine vraag: JMJsniper, de wannabe gozer die in het begin kwam aankondigen dat hij top was. Was hij uiteindelijk toch weer niet zo top als hij dacht? Hij is namelijk al weg gespeeld als ik het goed begrijp :$

30440210fdc212a6ba304638a8e96028.png
 

DeletedUser74396

Guest
Dus nadat hij in het begin vol overtuiging komt verkondigen dat hij een pro is en 1 van 'de sterke spelers' besliste hij uiteindelijk om als een laffe hond een slaafje te worden van iemand anders?
Van iemand die een slaafje nodig heeft om zelf een kans te maken terwijl geen enkele topper zichzelf niet schaamt voor belachelijk boosten mbv slaafjes?
Dus een slaafje van een noobje? Zegt dus alles over zijn niveau :p

Welke 3 AF'ers zaten er achter dat account? Want ik wil met plezier weten wie ik kan uitlachen in de toekomst.
 

DeletedUser77718

Guest
Dus nadat hij in het begin vol overtuiging komt verkondigen dat hij een pro is en 1 van 'de sterke spelers' besliste hij uiteindelijk om als een laffe hond een slaafje te worden van iemand anders?
Van iemand die een slaafje nodig heeft om zelf een kans te maken terwijl geen enkele topper zichzelf niet schaamt voor belachelijk boosten mbv slaafjes?
Dus een slaafje van een noobje? Zegt dus alles over zijn niveau :p

Welke 3 AF'ers zaten er achter dat account? Want ik wil met plezier weten wie ik kan uitlachen in de toekomst.
Kijk eens naar de datum van die pm en naar de datum van wereldstart..
 

DeletedUser65884

Guest
Jullie reacties zijn nogal OFF Topic...

Maar ik vind Onze stam wel goed;)
:D
 

DeletedUser74358

Guest
Komt vast door het goede handelen van de Coma's #proefhetsarcasme
 
Bovenaan