Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Iemand die nog 'redelijke' stammen spot? Aangezien CCCP nu valt door ban.
 

DeletedUser74358

Guest
Was nogal een sarcastische opmerking omdat op de een of andere manier iedereen CCCP al aanzag voor, in ieder geval, een van de eindstammen op deze wereld.

De spelers die er spelen/speelden zijn kwalitatief ook sterk, zonder te cheaten, maar ook niet onverslaanbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Was nogal een sarcastische opmerking omdat op de een of andere manier iedereen CCCP al aanzag voor, in ieder geval, een van de eindstammen op deze wereld.

De spelers die er speelden/speelden zijn kwalitatief ook sterk, zonder te cheaten, maar ook niet onverslaanbaar.

Ja, ik begrijp je. Maar zie je nog andere mooie stammen of wat iets moois kan worden?
 
Reactiescore
420
Helaas deed de support iets te goed werk. Blijkbaar krijg je tegenwoordig al een permanente ban als je co per ongeluk inlogt op W52 om PP over te zetten. Ik ken genoeg gevallen waarbij mensen hetzelfde deden en erna zelf een support opende om te zeggen dat ze fout waren => Waarschuwing.

Er zijn nog wel meer belachelijke dingen gebeurd. Zo ging bijvoorbeld Cacturne er bij mij als co bijkomen en hadden we een nieuwe speler gevonden om daar verder te gaan. Aangezien niet iedereen solo kan spelen besloot deze speler op die bewuste ban avond de VV even aan Noire te geven => Permanent ban voor Cacturne omdat het zou gaan om een permanente VV?? Het account stond ocharme 5u onder VV? Nu moet deze speler ipv 5 de volledige 14-15 dagen wachten tot het account is verwijderd. Er werd een ban bij Prins aangesmeerd omdat ze op de hoogte zouden zijn van foute praktijken? Hoezo geef je iemand straf op basis van vermoedens van het op de hoogte zijn? Voor mij heeft de support deze wereld zeer hard gefaald. Er was eindelijk nog eens een leuke wereld met een paar leuke spelers en dan krijg je dit?

Voor mij is het in ieder geval een dieptepunt. Voor de duidelijkheid ben ik niet geblokkeerd maar mijn wereld is wel verneukt!
 
Reactiescore
2.490
Helaas deed de support iets te goed werk. Blijkbaar krijg je tegenwoordig al een permanente ban als je co per ongeluk inlogt op W52 om PP over te zetten. Ik ken genoeg gevallen waarbij mensen hetzelfde deden en erna zelf een support opende om te zeggen dat ze fout waren => Waarschuwing.

Er zijn nog wel meer belachelijke dingen gebeurd. Zo ging bijvoorbeld Cacturne er bij mij als co bijkomen en hadden we een nieuwe speler gevonden om daar verder te gaan. Aangezien niet iedereen solo kan spelen besloot deze speler op die bewuste ban avond de VV even aan Noire te geven => Permanent ban voor Cacturne omdat het zou gaan om een permanente VV?? Het account stond ocharme 5u onder VV? Nu moet deze speler ipv 5 de volledige 14-15 dagen wachten tot het account is verwijderd. Er werd een ban bij Prins aangesmeerd omdat ze op de hoogte zouden zijn van foute praktijken? Hoezo geef je iemand straf op basis van vermoedens van het op de hoogte zijn? Voor mij heeft de support deze wereld zeer hard gefaald. Er was eindelijk nog eens een leuke wereld met een paar leuke spelers en dan krijg je dit?

Voor mij is het in ieder geval een dieptepunt. Voor de duidelijkheid ben ik niet geblokkeerd maar mijn wereld is wel verneukt!

Het jammere aan CM zijn is dat je soms niet volledige openheid en klaarheid van zaken mag geven.

Goed, misschien dat er hier en daar wel spelers zijn die het volledige verhaal wetenen ermee op de proppen komen. Tot die tijd mag gerust alle haat naar CM en alle liefde naar de spelregelovertredende spelers. Zoals gewoonlijk zullen we echter geen bans specifiek bespreken, let daar dus op. Thanks!
 

DeletedUser71618

Guest
Volgens mij lijkt het me wel extreem simpel na te trekken als een account net 5 uur onder VV stond of iets in die trend. Ik wist al dat er gefaald werd, maar dit zou wel heel triest zijn zeg. In dat geval zou er ook geen enkel bewijs kunnen zijn voor de overtredingen als het gebaseerd is op "de VVs hebben van" - wat wel zo lijkt als dit account ook gebanned wordt.

Je probeert je wel weer mooi in te dekken zeg.. Hoe kan iemand in godsnaam het hele verhaal weten als je de overtreding zelf niet eens wil bewijzen? Jij baseert dit op vermoedens... Dat is een lekkere manier van oordelen natuurlijk. "Ik denk dat jij de fout in bent gegaan dus doei".
 
Reactiescore
3.457
Vv Cacturne was doorgegeven aan mij,en stond idd nog maar een paar uurtjes hier
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Sinds je ban zwaarder word als je niet toegeeft dat je fout zit :)

Het vervelende is dat je niet gaat toegeven als je fout zit als je ook niet fout zit. Ik heb het zelf meegemaakt. Ik vergeef het duckje nooit.
 
Reactiescore
7.931
Duckje handelt naar zijn tools. Ook de tools kunnen fout zitten maar dat wil Seppe niet inzien. Van beide dingen is wat te zeggen.
 
Reactiescore
420
Het jammere aan CM zijn is dat je soms niet volledige openheid en klaarheid van zaken mag geven.

Goed, misschien dat er hier en daar wel spelers zijn die het volledige verhaal wetenen ermee op de proppen komen. Tot die tijd mag gerust alle haat naar CM en alle liefde naar de spelregelovertredende spelers. Zoals gewoonlijk zullen we echter geen bans specifiek bespreken, let daar dus op. Thanks!

Tuurlijk mogen jullie geen info geven over de betrekkende accounts en mogelijke straffen. Dat er fouten zijn gebeurd dat ga ik ook niet ontkennen en heb er zelf ook niets mee te maken. Ik vind gewoon dat alles hier een beetje over dezelfde kam is gegaan. Jullie geven een permanente ban aan enkele accounts die voor jullie terecht zijn. Dat je daarvan zelfs sommige bewijzen niet van mag vrijgeven daar kan ik ook nog inkomen maar dat jullie er vervolgens 2 accounts bij betrekken die beide niets te maken hebben bij de betrokken spelers die een permanente ban kregen. Het account Cacturne maakte geen deel uit van CCCP en werd pas na 10-12 dagen toevallig gecontacteerd of de speler het zag zitten om op Narcos te komen spelen. We regelden een nieuwe speler die weliswaar niet bijster actief ging spelen maar eerder als MB aan de slag ging gaan om Prins Pils te helpen. Men zegt niet hoe actief een account moet bespeeld worden maar enkel dat er moet gespeeld worden. Eén keer per dag inloggen is dus actief spelen. Uit voorzorg gaf deze speler de nachtVV af wat in mijn ogen ook niet verboden is want anders kun je 60% van de actief startende accounts een ban geven. U oordeelt dus dat een nachtVV gelijk staat aan een permanente VV waardoor Cacturne een ban kreeg. U heeft geen enkel bewijs dat deze VV de volgende niet verbroken ging worden en wij hebben geen bewijs dat dit wel het geval zou zijn. Dus hier zitten we op een punt waar jullie oordelen dat jullie macht heilig en gewoon beslissen dat jullie gelijk hebben. Even later bannen jullie Nothing Toulouse omdat hij een VV heeft van een account. Omdat jullie totaal niet kunnen bewijzen dat deze VV permanent is besluiten jullie de andere overtreding van het account ( Een co logde per ongeluk in op W52 om PP over te zetten ) om te zetten in een permanente ban terwijl in de regels staat dat dit 30% aftrek is.

Ik verwijt jullie niets en als jullie met zo'n banwave komen zal dat ergens wel terecht zijn maar dan vind ik het jammer dat jullie alle accounts willen straffen en deze over dezelfde kam scheren. U hoeft hier niet op in te gaan maar het zou leuk zijn als je dat wel zou doen.

Goetjes
 

DeletedUser74396

Guest
Best grappig dit. Staat er in de regels niet duidelijk dat VV mag? :p
Waarom is er die beperking van x aantal dagen dat je alles kan doen op een VV als je sneller geband wordt dan dat dit voorkomt?
Als tw verandert, verander de regels dan voordat de straffen worden uitgedeeld? :p
 

DeletedUser68252

Guest
Het jammere aan CM zijn is dat je soms niet volledige openheid en klaarheid van zaken mag geven.

Goed, misschien dat er hier en daar wel spelers zijn die het volledige verhaal wetenen ermee op de proppen komen. Tot die tijd mag gerust alle haat naar CM en alle liefde naar de spelregelovertredende spelers. Zoals gewoonlijk zullen we echter geen bans specifiek bespreken, let daar dus op. Thanks!

Dat er aan andere spelers die hier niet in gemoeid zijn geen openheid van zaken gegeven mag worden kan ik volledig begrijpen gezien een ander dit kan misbruiken, dat je echter geen openheid van zaken wilt geven aan de betrokken spelers zelf is volstrekt onbegrijpelijk. Meerdere CCCP accounts word verweten te zijn ingelogd op verscheidene accounts op W52, betreffende spelers hebben hier vanaf het begin een tegenspraak tegen gevoerd en geven aan zich niet te erkennen in deze case. Vervolgens word er om bewijs gevraagd maar krijgen wij 0 op rekest. Het enige wat je als bewijs aanvoert is een niets zeggend ip adres waarvan je zelf al aangeeft dat dit het ip adres is van een virtual private network. Tot op de seconde van schrijven ontloop je enige bewijslast, en weiger je deze te geven. Je verschiilt je achter het niet mogen vrijgeven van deze gegevens terwijl indien deze gegevens dus kloppen en CCCP spelers meerdere accountd gehad hebben zoals beweerd word hier geen enkele schade mee berokkend kan worden omdat het hun eigen mac host zal zijn die overeenkomt.

Tot op heden ziet het er naar uit dat er helemaal geen bewijs is voor het geen wij van beschuldigd worden. Ondertussen terwijl wij aangaven ons niet te herkennen in deze case en vroegen om bewijs zijn onze andere accounts van andere werelden verbannen omdat wij niet eerlijk zouden zijn tegen jullie. Belachelijke beslissing, bewijslast ontwijken, en ondertussen de druk op toegeven van ons verhogen door onze andere accounts een global ban te geven en uit te sluiten van elke wereld. Wij zullen niet toegeven aan iets wat wij niet gedaan hebben. Dat is onze eer te na.

Je probeert de discussie direct te ontwijken hier op het af en schuilt je achter de regels. Grow some balls en geef een decent antwoord op onze support aanvragen of laat een discussie hier toe en ga het dialoog erover aan, uiteraard wel binnen de perken zodat schadegevoelige informatie niet vrijkomt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77250

Guest
Meermaals hebben we gevraagd om bewijs van je en nooit kwam je met bewijs enkel dat je 'vermoedens' had.

Bedankt om het plezier van het spelen van tw nog eens te verminderen voor mij en anderen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Het is belachelijk hoe de support hier gehandeld heeft. Ik werd van twee dingen beschuldigd waarvan één was dat ik een proxy zou gebruikt hebben. Ik zou bij god niet eens weten hoe zoiets werkt.

Ook ik heb de support om bewijzen gevraagd omdat ik bij god geen idee had hoe ik hier beschuldigd om kon worden. Niet alleen werden deze bewijzen keihard niet gegeven maar werd er maar gevraagd ook maar gewoon "te bekennen want anders zou de straf zwaarder worden".

Dit vind ik een zwaar middeleeuwse methode om iemand te straffen. Doet me een beetje denken aan heksenjacht.

Ik vertik het om schuld te bekennen aan iets wat ik niet gedaan heb. Ik heb bij god ook geen idee waar de support dit vandaan haalt en ik denk dat het dan eens grondig tijd wordt om naar hun "technieken" te kijken.

In ieder geval is mij het spelplezier hierdoor volledig ontnomen. 7 jaar heb ik met plezier gespeeld en door deze ene actie (waar ik nota bene ook nog op de schandpaal gezet wordt door mij publiekelijk te kicken uit het TW-Team) ben ik volledig klaar met TW.

True, ik beheerde VV's permanent. Dit gaf ik ook aan bij de support en deed ik niet te mallig over. Maar deze werkwijze van een support is werkelijk belachelijk en ik vind het om te schamen. Zonder twijfel stop ik met TW.
 
Reactiescore
111
Ik denk dat iedereen wel permanente VV's beheert... Maar dan blokken ze je VV acc thats it?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Omdat ik niet wilde bekennen heb ik een global ban gekregen. W47 en W52 allebei de accounts weg.

Dat is het kort samengevat, en niks anders. :)
 
Bovenaan