Top/Flop stammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Gaat goed daar. :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Lol doei Tim! :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
LvaswPm6IHn44.gif
 
Reactiescore
245
ziet er wel leuk stammetje uit alleen vraag ik met af wie op howlin at the moon speelt heb er al verschillende spelers op weten spelen.
 

DeletedUser28716

Guest
Staat op delete :p

W45 soort van zelfde verhaal, rang 1 (hadden 1m voorsprong) onderhand al kwijt
Zou allang op delete staan als het aan mij lag, maar mijn Co logt nog 1x per week.

Ook wel wat meer werelden op delete gezet rond 2-3m top 5
Teach me senpai! :p
 
Reactiescore
1.892
Wat denken jullie van die nieuwe stam op c44?
.WAFE
Nog schone stats, geen onnodig extra stamwissels. Mooi laag ledenaantal die gezamenlijk op een kleine 6k aan punten uitkomen. Gemiddeld betekent dit nog geen 700 punten per speler, wat relatief vrij laag is.

Jij bent zelf de stam-oprichter en tevens stamleiding, afgaande op de titel achter je accountnaam. Nu hoop ik niet dat jouw acties typerend zijn voor geheel je stam, want dan schat ik jullie kansen niet al te hoog in. Laat mij zo vrij zijn mijzelf nader te verklaren:

Je besloot om op 15-10 om 08:34 'Nattehond' te ondersteunen met (een deel van) je troepen;
2b70a652665a04fbd9cacc5db719013a.png


Of dit als afleidingsmanoeuvre moest fungeren, of dat je het deed om de verdediger op het verkeerde been te zetten is me nog steeds onduidelijk.

Enkele uren later, om 18:44 kwam er een scoutaanval binnen op hetzelfde dorp, van dezelfde speler die het dorp vanochtend nog had ondersteund, jij dus.
Deze aanval kwam erdoor en er was te zien dat er gedodged was, waarbij ook de eenheden buiten het dorp zichtbaar waren.

Onder het mom van 'nooit geschoten is altijd mis'(?), besloot je om datzelfde dorp nog geen uur later toch maar aan te vallen met een gedeelte van je troepen. Hetgeen wat in de lijn der verwachting lag, wanneer er een logische redenatie aan vooraf was gegaan, gebeurde;
c3cf90b247a6b3520c5404c7a98a8cbd.png


Wat je daarna dacht is me werkelijk een raadsel, maar je stuurt twee dagen later (17-10) je, opnieuw gerekruteerde, troepen als OS naar hetzelfde dorp, om deze weer even prijs te geven. Zeer vriendelijk en attent uiteraard, maar onder de noemer slim kunnen we het niet scharen;
486446ee7a2fad7e645ccb6588149907.png


Vlak erna verschijnt er bij 'Nattehond' een opmerkelijke PM in de inbox;
f014a2170bb80d5249b1a640eb131a09.png

Of het angst was die de overhand nam weet ik niet. Dat dit een vrij amateuristische actie is weet ik echter wel.

Maar laten we hopen dat dit soort acties niet kenmerkend zijn voor .WAFE en dat je stamgenoten er een andere speelstijl op na houden.

Verder veel succes gewenst met je stam!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan