Top/Flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Zoals hierboven al door de machtige Maretan is gezegd, plus dat ik dacht dit bevestigd was door Plop spelers zelf? Verder als er geen samenwerking was kon er toch gewoon direct geantwoord worden dat deze er niet was ipv de vraag zo ez te dodgen?



Wat jullie motieven zijn lijkt me niet moeilijk te raden, gezien jullie zuid als ik het goed heb zwaar onder druk staan. Wat er specifiek gezegd is doet er ook niet zoveel toe lijkt me, en dan bedoel ik wat jullie intern willen houden. Niet meer dan logisch dat jullie je positie proberen te verstevigen tov Gentle, in zekere mate zooi en inmiddels ook de Woppers. Echter als zo'n rim stam begint te kata'en en te CF'en zou het me niet meer dan logisch lijken dat Plop daar maatregelen tegen treft zodat het voortaan achterwege gelaten word, gezien het gewoon een bg zou zijn. Dat plop dit niet gedaan heeft laat het op andere in ieder geval overkomen dat Plop morele waarde's aan de laars lakt en gewoon desperate probeert te profiteren van zulke etters, wat je toch niet zou denken bij een stam met kwaliteit. Als er dan naar gevraagd word en er gewoon geen antwoord op gegeven word bevestigd dit alleen maar.

Verder zou ik graag een plopper willen zijn maar ik denk dat vedettes als Kefkut en Lucas mij niet zullen accepteren :(

Plus het afstaan van een dorpje waar ik toezegging voor heb gegeven dat Mymummm die dient af te geven aan WOP. Ook zou er volgens bepaalde bronnen wel pp zijn gebruikt, maar dit is netjes opgelost.
 

DeletedUser77118

Guest
Is bullshit, waarom zouden er anders kata en PP afspraken zijn tussen Plop en Zooi? Iets wat hier al een tijdje geleden op het AF is gepost dus ook bekend voor anderen indien men leest.
Misschien moet je de onderbouwing ook lezen volgende keer. Het stilletjes toekijken hoe een bondgenoot dit bij een tegenstander(alone) doet en er zelf ook profiteren omdat het hem vertraagd maakt je vooral hypocriet.

Plus het afstaan van een dorpje waar ik toezegging voor heb gegeven dat Mymummm die dient af te geven aan WOP. Ook zou er volgens bepaalde bronnen wel pp zijn gebruikt, maar dit is netjes opgelost.

Gelukkig dat jullie je afspraken nog wel naleven dan
 

DeletedUser78104

Guest
Misschien moet je de onderbouwing ook lezen volgende keer. Het stilletjes toekijken hoe een bondgenoot dit bij een tegenstander(alone) doet en er zelf ook profiteren omdat het hem vertraagd maakt je vooral hypocriet.

Voor zover bij mij bekent zijn persoonlijke afspraken tussen Alone en de spelers die wel/niet met kata's willen spelen?..
 

DeletedUser77118

Guest
Ja klopt. Het begon ermee dat nadat alone al gekata'd was er een voorstel werd gedaan voor een kata NAP. Deze werd geweigerd, en vervolgens heeft Alone nog zelf een PM rondgestuurd naar individuele leden, waarvan een enkeling kata afspraken als ik het goed begreep. De rest heeft gewoon vol gekata'd
 

DeletedUser72576

Guest
Plus het afstaan van een dorpje waar ik toezegging voor heb gegeven dat Mymummm die dient af te geven aan WOP. Ook zou er volgens bepaalde bronnen wel pp zijn gebruikt, maar dit is netjes opgelost.

Volgens bepaalde bronnen of 100% zeker? Precies, dat tweede.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
daar had ik al over gepm'ed ook, maar doe je best laurens ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Sinds een account in Plop in nood was en die jongen bij de helft van de TW community op sneltoets 1 staat in hun mobiel in geval van een noodgeval qua deffen :p W43 all over again.

Ik heb spontaan medelijden...
Block m dan gewoon
 

Deleted User - 487776907

Guest
Je vind het niet erg dat ik geen flauw benul heb waar je het over hebt?
 

DeletedUser63354

Guest
W43 all over again? Prima, maar dan wil ik eerst gelijk aantal dorpen! :D
 

DeletedUser69389

Guest
W43 all over again? Prima, maar dan wil ik eerst gelijk aantal dorpen! :D

Gaat lastig. Ik ben net weg en Jeremy zie ik deze wereld eerlijk gezegd niet komen spelen. Dus jammer maar helaas, alleen team purr is compleet. Het peloton invallers van Sjeinen laat ik hier bewust buiten beschouwing.
 
Bovenaan