Top/Flop stammen

DeletedUser78192

Guest
Ja klopt. Het begon ermee dat nadat alone al gekata'd was er een voorstel werd gedaan voor een kata NAP. Deze werd geweigerd, en vervolgens heeft Alone nog zelf een PM rondgestuurd naar individuele leden, waarvan een enkeling kata afspraken als ik het goed begreep. De rest heeft gewoon vol gekata'd

Niet waar. Het ging inderdaad om een aantal leden die wel kata afspraken wilde maken, waaronder ik, maar om nu te zeggen dat de rest vol gekata'd heeft is gigantisch overdreven.
Er waren namelijk maar 4 leden, waarvan er 2 ook echt meer dan een half dorp hadden, die veel al katas hebben gebruikt.

De leiding was ook zeer tegen het kata gebruik enkel waren zij niet in de positie om een lid te kicken gezien het half actieve front van de stam met Gentle en het zeer actieve front met Wop!.
 

DeletedUser77118

Guest
Niet waar. Het ging inderdaad om een aantal leden die wel kata afspraken wilde maken, waaronder ik, maar om nu te zeggen dat de rest vol gekata'd heeft is gigantisch overdreven.
Er waren namelijk maar 4 leden, waarvan er 2 ook echt meer dan een half dorp hadden, die veel al katas hebben gebruikt.

De leiding was ook zeer tegen het kata gebruik enkel waren zij niet in de positie om een lid te kicken gezien het half actieve front van de stam met Gentle en het zeer actieve front met Wop!.

Geen idee hoe het zat, kreeg van een speler van alone te horen dat er maar 1 iemand zelf ook echt afspraken wou maken. Je kan best gelijk hebben hoor :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Is bullshit, waarom zouden er anders kata en PP afspraken zijn tussen Plop en Zooi? Iets wat hier al een tijdje geleden op het AF is gepost dus ook bekend voor anderen indien men leest.

Wat een drogreden natuurlijk he. Omdat je een afspraak met een partij hebt zou het volgens jou dus ook meteen duidelijk moeten zijn dat je dat tegen de rest ook niet doet / diezelfde standpunten ook naar de rest van de wereld uitdraagt.

Dat is duidelijk niet het geval geweest als je in gedachten houdt dat AF jullie samenwerking was, hoe pril ook, zo kort als het duurde. Dan kan je daar nog zo mooi met zn allen "geen commentaar" op zeggen maar toch zegt dit meer dan genoeg hè, als er geen afspraken zijn (met andere stammen enz) is alles blijkbaar gerechtvaardigd tegenover hen.
 

DeletedUser76972

Guest
De meeste spelers in plop zijn tegen het gebruik van kata's en hebben daarom afspraken gemaakt omtrent het gebruik ervan.
Deze afspraken waren er gekomen nadat zooi begon met het neerhalen van boeren. Vanwege je anti-plop propaganda vermoed ik dat je in zooi speelt, dus dan weet je dat wat ik nu verteld waar is en wat jouw dus een hypocriet zou maken

Om de rest van je onzin post ook maar even te ontkrachten:
Knipsel.png

Als diplomaat binnen plop heb ik me er wel daadwerkelijk voor ingezet ~AF~ ook van het kata gebruik af houden.
Verschil met zooi is dat Wop hier met ons over in gesprek is gegaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Ik vind dat Overlord het wat betreft ~AF~ redelijk ok heeft aangepakt. Je moet als stam zijnde altijd proberen met een bondgenoot gezamenlijke regels na te streven. Zeker zoiets als kata's ligt gevoelig.

Zo is het goed dat Overlord de stamleiding van die stam heeft aangesproken, maar aan de andere kant moet de nummer 1 stam wel voldoende druk aan hun Bg'tje kunnen geven om die normen en waarden er door te drukken.
Het siert Plop dan ook niet dat ze het min of meer afdeden met 'ja ze zijn een op zichzelf staande stam' alsin, 'boeit ons niet.'

Dus bedankt Overlord, door te laten zien dat je wel degelijk moeite hebt gedaan om jullie Bg die zelfde normen en waarden aan te laten nemen.
 

DeletedUser78192

Guest
Geen idee hoe het zat, kreeg van een speler van alone te horen dat er maar 1 iemand zelf ook echt afspraken wou maken. Je kan best gelijk hebben hoor :eek:

Dat was ik naar alle waarschijnlijkheid, al heb ik destijds met alone dan ook wel de afspraak gemaakt dat naast de wacht toren, de muur en de verzamelplaats ook de adelshoeve. Wel met de toevoeging dat ik deze misschien niet zou gebruiken maar dat ik wel graag de optie wilde hebben.

De meeste spelers in plop zijn tegen het gebruik van kata's en hebben daarom afspraken gemaakt omtrent het gebruik ervan.
Deze afspraken waren er gekomen nadat zooi begon met het neerhalen van boeren. Vanwege je anti-plop propaganda vermoed ik dat je in zooi speelt, dus dan weet je dat wat ik nu verteld waar is en wat jouw dus een hypocriet zou maken

Om de rest van je onzin post ook maar even te ontkrachten:
Knipsel.png

Als diplomaat binnen plop heb ik me er wel daadwerkelijk voor ingezet ~AF~ ook van het kata gebruik af houden.
Verschil met zooi is dat Wop hier met ons over in gesprek is gegaan

En dit heeft ook zeker effect gehad binnen de Stam AF, een groeiend aantal leden vond dat we ons gewoon moesten aanpassen omdat het en leuker was en het ons reputatie schade mee bracht, wat ik ze van te voor ook wel had kunnen vertellen, maar dat ter zijde.
 

DeletedUser76972

Guest
Het siert Plop dan ook niet dat ze het min of meer afdeden met 'ja ze zijn een op zichzelf staande stam' alsin, 'boeit ons niet.'

Mwah, die insteek heb ik anders nooit gehad.
Het boeide me juist wel, anders deed ik ook de moeite niet om het aan te kaarten
 

DeletedUser63354

Guest
Ik gaf Overlord juist een compliment. Ik hoop niet dat je conclusie dat het beter is om een haattopic te starten uit mijn post voortvloeit.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jouw posts kunnen nooit en te nimmer gezien worden als haatposts. Daar ben jij veel te vredelievend voor.
 

DeletedUser77118

Guest
De meeste spelers in plop zijn tegen het gebruik van kata's en hebben daarom afspraken gemaakt omtrent het gebruik ervan.
Deze afspraken waren er gekomen nadat zooi begon met het neerhalen van boeren. Vanwege je anti-plop propaganda vermoed ik dat je in zooi speelt, dus dan weet je dat wat ik nu verteld waar is en wat jouw dus een hypocriet zou maken

Om de rest van je onzin post ook maar even te ontkrachten:
Knipsel.png

Als diplomaat binnen plop heb ik me er wel daadwerkelijk voor ingezet ~AF~ ook van het kata gebruik af houden.
Verschil met zooi is dat Wop hier met ons over in gesprek is gegaan

Blij dat er toch reactie is gekomen van Plop, maar waarom kon dit niet gelijk gebeuren toen Alone de 23ste/24ste gekata'd is? dan was dit allemaal niet zo opgeborreld
 
Reactiescore
215
Zaken gebeuren niet gelijk in een stam waarbij een ieder inbreng heeft. En vanwaar heeft elke post nagenoeg betrekking op de stam PLOP.
 

DeletedUser69389

Guest
Zaken gebeuren niet gelijk in een stam waarbij een ieder inbreng heeft. En vanwaar heeft elke post nagenoeg betrekking op de stam PLOP.

Dat is wel een beetje dit:

NDcxNDQwX2Q1OTJiNzMzZjk1ZGVlOGI1YWIwNDJkYWY1ZDQ0MGViYzVlZWY5NjJfNjIweEMxNjAweDkwMCswKzA=.jpg


Over ons wordt alleen maar gepost en over hen, dat is niet eerlijk.
 

DeletedUser76972

Guest
Alone had er gwn met ons over in gesprek kunnen gaan.
Als je een probleem niet aankaart komt er ook geen oplossing
 

DeletedUser63354

Guest
Niet om het een of ander, maar ik heb vaak zat een onderwerp proberen aan te kaarten bij Plop. Het maakt ook niet uit verder, maar nochtans werden deze onderwerpen zo snel mogelijk gecounterd (terwijl dat hartstikke irrelevant was) en ontkend.

Ik hoef hier verder geen discussie over, maar met hetgeen je daar zegt; klopt niet.
 

DeletedUser74396

Guest
Een probleem is natuurlijk pas een probleem als het in jouw nadeel is...

Gentle kata'en mag zolang Gentle geen kata's stuurt. Als ze sturen is dat not done en moeten er onderhandelingen komen...
Wauw :D

nog een voorbeeld van hoe de gemiddelde speler denkt op deze wereld.
 
Bovenaan