Top/Flop stammen

DeletedUser74396

Guest
Is het normaal dat de stam met het meeste leden ook de meeste defslaafjes heeft?
Lukt het niet om kwantitatief te winnen door middel van constante interns en nieuwe recruits, gaan ze er nog eens elke rimstam bij recruiten die ze verplichten def te maken.

kwantiteit over kwaliteit. Laten we heel de wereld maar om OS vragen want de vijand kan het zonder winnen.
wat een grap, ik snap echt niet dat iemand nog respect voor ds kan hebben :$
 

DeletedUser77455

Guest
Die frustraties van jou t.o.v. DS zitten toch echt wel diep hé? :p
 

DeletedUser74396

Guest
ik vind het grappig dat alle p&p als frustratie gezien wordt.
Dus als ik iets lachwekkends zie dat slecht is ben ik gefrustreerd?
Ben ik dan ook direct een zware fanboy als ik 1 ding goed vind van ze?
want dan ben ik wel een zeer gefrustreerde fanboy die ze tegelijk fantastisch en zeer slecht vind.
Die tegenstelling toont al aan dat dit niet klopt ;)

Ik gooi enkel zaken op tafel op een manier die mij het best uitkomt.
Dat noemt met P&P, iets waar dit fora wel ng van kan leren.
 
Reactiescore
1.893
ik vind het grappig dat alle p&p als frustratie gezien wordt.
Dus als ik iets lachwekkends zie dat slecht is ben ik gefrustreerd?
Ben ik dan ook direct een zware fanboy als ik 1 ding goed vind van ze?
want dan ben ik wel een zeer gefrustreerde fanboy die ze tegelijk fantastisch en zeer slecht vind.
Die tegenstelling toont al aan dat dit niet klopt ;)

Ik gooi enkel zaken op tafel op een manier die mij het best uitkomt.
Dat noemt met P&P, iets waar dit fora wel ng van kan leren.
Als je hiermee probeert te zeggen dat jij kwalitatief goede propaganda voert zet je jezelf wel echt voor schut.

Het enige wat jij doet is het steeds herhalen van dezelfde punten terwijl je al weet dat je van de betreffende spelers/stam geen response krijgt via dit medium. Dat is geen effectieve P&P, maar gewoon klagen om te klagen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76151

Guest
Ik vind het vooral leuk dat hij na elke zin een enter gebruikt. Leest heerlijk weg
 

DeletedUser74396

Guest
Als je hiermee probeert te zeggen dat jij kwalitatief goede propaganda voert zet je jezelf wel echt voor schut.

Het enige wat jij doet is het steeds herhalen van dezelfde punten terwijl je al weet dat je van de betreffende spelers/stam geen response krijgt via dit medium. Dat is geen effectieve P&P, maar gewoon klagen om te klagen.

ik zeg niet dat ik kwalitatief post. Zelfs iemand als jij snapt dat er daar weinig voordeel aan te behalen is op deze dode wereld.
Waarom zou ik dan moeite doen?

maar als je echt denkt dat er maar 1 soort P&P bestaat dan heb je inderdaad nog veel te leren. Ik heb namelijk al heel wat bereikt met mijn P&P.
Dat jij niet snapt wat ik probeer te bereiken, en zo absoluut geen idee hebt dat er zelfs maar iets uit te halen valt toont al genoeg aan.
Mijn resultaten zijn bewijs genoeg voor mij.

Misschien een kleine tip; lees mijn handtekening, dan ga je misschien al iets beter door hebben wat voor P&P ik voer.
Als je die vorm tenminste kent :)
 
Reactiescore
1.893
ik zeg niet dat ik kwalitatief post. Zelfs iemand als jij snapt dat er daar weinig voordeel aan te behalen is op deze dode wereld.
Waarom zou ik dan moeite doen?

maar als je echt denkt dat er maar 1 soort P&P bestaat dan heb je inderdaad nog veel te leren. Ik heb namelijk al heel wat bereikt met mijn P&P.
Dat jij niet snapt wat ik probeer te bereiken, en zo absoluut geen idee hebt dat er zelfs maar iets uit te halen valt toont al genoeg aan.
Mijn resultaten zijn bewijs genoeg voor mij.

Misschien een kleine tip; lees mijn handtekening, dan ga je misschien al iets beter door hebben wat voor P&P ik voer.
Als je die vorm tenminste kent :)
Een kwalitatieve vorm van propaganda heeft altijd meer succes dan niet-kwalitatieve. Door het niet te doen verklein je je kansen dus nog meer. En dat is al helemaal niet slim als het zo'n 'dode wereld' betreft als jij omschrijft. Snap je het nu?

Er is verder weinig voordeel uit te behalen als spelers en stammen op deze wereld weinig eergevoel hebben en liever de makkelijke weg kiezen. Bijvoorbeeld door hun diplomatieke betrekkingen te behouden met stabbers. Of klagen over PP gebruik om het vervolgens zelf ook in extreme mate te doen. Dan word je niet meer serieus genomen, maar dat zou zo'n slimme knul als jij nu onderhand wel door moeten hebben.

Ik snap wel wat je probeert te bereiken, echter zie ik dat de wijze waarop je dit probeert totaal niet werkt. Anders hoefde je niet 10 maal hetzelfde te posten om er alsnog niks mee te bereiken.
Daarnaast zeg ik nergens dat er maar 1 manier van propaganda voeren is, enkel dat niet elke manier effectief is. Je conclusies zijn wel weer lachwekkend, exact zoals we gewend zijn.

Sidenote: je voert propaganda, geen P&P.
 

DeletedUser77823

Guest
Is het normaal dat de stam met het meeste leden ook de meeste defslaafjes heeft?
Lukt het niet om kwantitatief te winnen door middel van constante interns en nieuwe recruits, gaan ze er nog eens elke rimstam bij recruiten die ze verplichten def te maken.

kwantiteit over kwaliteit. Laten we heel de wereld maar om OS vragen want de vijand kan het zonder winnen.
wat een grap, ik snap echt niet dat iemand nog respect voor ds kan hebben :$

Dus jij wilt zeggen dat dezelfde rimstammen waarmee jullie samen een massa deden, tegelijkertijd DS ook ondersteunden? :eek::eek::eek: Het moet toch niet gekker worden dat men straks zichzelf ook nog gaat aanvallen en proberen te edelen op hun eigen stacks.
 

DeletedUser71618

Guest
Ben toch wel benieuwd waarom Plop een samenwerking met een stam aangaat die keihard loopt te clusterfucken via barbs en veel kata's op het achterland smijt. Gewoon om te schamen dat je als zo'n kwalitatieve stam achter zulke acties gaat staan.

Het is toch wat hè... :D
 

DeletedUser77880

Guest
Het enige wat Weirdness kan is op het AF een beetje ZOOI strooien.. Daarbuiten hebben we geen enkel iets van je gezien jonge man..

Wat betreft je ervaring met jouw mondje kun je heel erg ver komen, bezoek dan wel de volgende keer de dames kroeg en niet waar mannen een spel proberen te spelen ;).

Daarnaast... betreft het OS wat DS heeft gekregen? Ooit naar jullie zelf gekeken m.b.t. Xavier ? Hoeveel man vloog wel niet die dag met OD OS omhoog en met de aantallen die er achter staan. Het komt je uit, je typt maar wat. Maar zoals boven is gezegd, niemand die je serieus neemt en niemand die er op ingaat :). Succes met je politie en propo bla bla gebeuren maar het enige wie je ermee hebt en spreekt is je zelf.

Je kunt altijd bij mij terecht om je gevoel te uiten als je er zo erg mee zit, kan je er best wel mee helpen ;)
 

DeletedUser74358

Guest
Ben toch wel benieuwd waarom Plop een samenwerking met een stam aangaat die keihard loopt te clusterfucken via barbs en veel kata's op het achterland smijt. Gewoon om te schamen dat je als zo'n kwalitatieve stam achter zulke acties gaat staan.

Bumpie
 

DeletedUser74358

Guest
Ja echt he alsof Plop ooit een degelijke response zou kunnen geven

Een degelijke response had ik sowieso niet verwacht, maar een response alleen al zou toch wel leuk zijn? Tenminste wat bullshit om over te praten hehe ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Volgens mij is Plop niet bepaald actief op t AF
 
Bovenaan