Top/Flop stammen

DeletedUser76151

Guest
Op basis waarvan wil je ons de grond in boren? Toch niet op basis van de stats mag ik hopen..

Zijde 1:
Stammen: Gentle
Zijde 2:
Stammen: DZ, R2W

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 227
Kant 2: 112
Verschil: 115

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,166,336
Kant 2: 1,069,278
Verschil: 1,097,058

chart
 

DeletedUser77817

Guest
Op basis waarvan wil je ons de grond in boren? Toch niet op basis van de stats mag ik hopen..

Zijde 1:
Stammen: Gentle
Zijde 2:
Stammen: DZ, R2W

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 227
Kant 2: 112
Verschil: 115

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,166,336
Kant 2: 1,069,278
Verschil: 1,097,058

chart

Gezien de stats zou dat niet kunnen, ik bedoelde 't meer als grap...
Áls ik jullie join (je vroeg wanneer ik Gentle ging joinen Remakez), zou ik eerst jullie de grond in moeten boren en weggespeeld moeten worden door jullie. ;) ;)
 

DeletedUser78389

Guest
Op basis waarvan wil je ons de grond in boren? Toch niet op basis van de stats mag ik hopen..

Zijde 1:
Stammen: Gentle
Zijde 2:
Stammen: DZ, R2W

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 227
Kant 2: 112
Verschil: 115

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,166,336
Kant 2: 1,069,278
Verschil: 1,097,058

chart



Nouja, als je kijkt naar de afgelopen 4 weken loopt R2W weer in op jullie. Als timeframe "altijd" nemen is een hele lange tijd en in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. 4 weken lijkt mij betrouwbaarder dan een paar maanden.
 

DeletedUser77817

Guest
Die +50% burgerwacht is ook wel leuk, daar bezitten ze maar 400 dorpjes téveel voor om die nog in te mogen zetten....
 

DeletedUser77118

Guest
Het word volgens mij niet als aanhoudend excuus gebruikt als we dorpen verliezen als je daar op doelt. Verder was het zeker niet om te klagen over dat we een dorp verloren zijn enkel vind ik die eerdere uitspraak wel vreemd gezien er verder niks gepakt word :p
 

DeletedUser76972

Guest
Het word volgens mij niet als aanhoudend excuus gebruikt als we dorpen verliezen als je daar op doelt. Verder was het zeker niet om te klagen over dat we een dorp verloren zijn enkel vind ik die eerdere uitspraak wel vreemd gezien er verder niks gepakt word :p

Volgens mij moet jij de stats van gistere nog maar even goed bekijken.
 

DeletedUser77130

Guest
Valt me wel op dat als jullie dorpen verliezen het aan een update ligt, wat een pech zeg:eek:

Combineer de tijden van de serverreload en de aankomsttijd van de edels. Natuurlijk kan een deel vooruitgewerkt zijn, maar bij c snipes etc is een serverreload funest. :oops:

Vorige massa van R2W was er ook maintenance. Kan R2W ook aanvallen buiten maintenancetijden of zijn per sé die geintjes nodig om dorpen te pakken? :rolleyes:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Die +50% burgerwacht is ook wel leuk, daar bezitten ze maar 400 dorpjes téveel voor om die nog in te mogen zetten....

Shot vroeg me al af waarom er geen merkbaareffect was van die bonus.

Maar ach gezien die bonus in deze fase van het spel toch compleet nutteloos is kan je hem net zo goed voor shit and giggles gewoon in zetten.

Volgens mij moet jij de stats van gistere nog maar even goed bekijken.

Stats van signore laten gister 5 recaps en 1 dorp verlies zien, of jij moet een andere site dan twstats gebruiken?
 

DeletedUser76972

Guest
Vorige massa van R2W was er ook maintenance. Kan R2W ook aanvallen buiten maintenancetijden of zijn per sé die geintjes nodig om dorpen te pakken? :rolleyes:
Nee, alleen met maintenance tijden


Stats van signore laten gister 5 recaps en 1 dorp verlies zien, of jij moet een andere site dan twstats gebruiken?

Jup, wanneer hij met "we" alleen zijn eigen acc bedoelde..
Het van kwaliteit uitelkaar spattend Gentle is wel wat meer dan 1 dorpje kwijt geraakt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
R2w heeft gewoon geluk dat ik midden in mijn examens zit. Heb nog niks kunnen deffen :(
 

DeletedUser74358

Guest
Ik neem aan dat R2W allemaal taart heeft gekocht? Gefeliciteerd, jullie hebben wat dorpjes gepakt. Helemaal toppie, volgende keer pakken we ze (hopelijk) terug.

Maar waarom zo'n grote smoel opzetten als je een paar dorpjes pakt en een BG hebt met de nummer 2 van de wereld? Jullie hoeven je maar op één front te richten, aangezien DS vrijwel klaar is nu en zeker offensief geen tegenstand zal bieden, en dan pak je bij een massa 8 dorpjes(zoiets?)? En dan kom je helemaal naar het AF om dat te vieren?

En Belgium War, heb jij de berichten van R2W gezien? Joah, dat defje had gedodged moeten worden, maar iedereen maakt dodgefoutjes, kan gebeuren. Als jij daarvan geniet zou ik lekker je broekje openritsen en naar het topic 'Mooie Rapportjes' gaan van elke wereld. Heb je niet eens een abonnement voor nodig! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat defje had helemaal niet gedodged moeten worden. De TS was laag en er kwam een edelclear. Daarom werd die geblokt, als we nou al gaan opscheppen over hoe duur een edelclear wordt geblokt bij de vijand zijn we een lange weg van huis.

Edelclears moet je zo deffen als er niks anders op zit. Ik verlies liever 1.5 defje dan dat ik een snipe vanuit dzt dorp zie verdwijnen op een edeltrein oid. Ik heb een hekel aan mensen die opscheppen met rapportjes, dat zijn gewoon idioten die aandacht zoeken. Walgelijk.

Trouwens Belgian war, de kans dat zo'n halvegare zoals jij mij de grond in boort, is nihil.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77845

Guest
Niet pronken allemaal. Succes aan alle partijen, mogen de beste winnen R2W dus! :cool:
 
Bovenaan