Top/Flop stammen

DeletedUser77817

Guest
Net zo leuk als een MB die bekant even groot is als zijn Moraalheer? :p

Ik ben al geen MB van RED meer.
Daar was op het begin sprake van, echter niet echt in de praktijk.. Nu ik zó snel ben gegroeid, ben ik dus ook geen MB meer van RED.
 

DeletedUser50705

Guest
Dat defje had helemaal niet gedodged moeten worden. De TS was laag en er kwam een edelclear. Daarom werd die geblokt, als we nou al gaan opscheppen over hoe duur een edelclear wordt geblokt bij de vijand zijn we een lange weg van huis.

Edelclears moet je zo deffen als er niks anders op zit. Ik verlies liever 1.5 defje dan dat ik een snipe vanuit dzt dorp zie verdwijnen op een edeltrein oid. Ik heb een hekel aan mensen die opscheppen met rapportjes, dat zijn gewoon idioten die aandacht zoeken. Walgelijk.

Trouwens Belgian war, de kans dat zo'n halvegare zoals jij mij de grond in boort, is nihil.
Maar de kans dat jij de wereld wint is ook nihil. Uberhaupt vind ik het zielig dat jullie mensen halvegaar of incapabel noemen. Dan moet je je eigen leven maar een keer gaan bekijken, want dan klopt er iets niet met je hersenen. Jij kent mij niet eens, moet je me zeker niet zo noemen lol.

Respect op het AF is soms ver te zoeken...
 

DeletedUser76972

Guest
Maar waarom zo'n grote smoel opzetten als je een paar dorpjes pakt en een BG hebt met de nummer 2 van de wereld? Jullie hoeven je maar op één front te richten, aangezien DS vrijwel klaar is nu en zeker offensief geen tegenstand zal bieden, en dan pak je bij een massa 8 dorpjes(zoiets?)? En dan kom je helemaal naar het AF om dat te vieren?
Maar op 1 front te richten? lol, wij zijn nog altijd de stam met het meeste front en sw en ds zijn nog lang niet verslagen. Als die paupers uit gentle denken dat dit een full scale massa was staat ze nog wat te wachten.

Hilarisch om te zien dat de stam die zichzelf altijd als beste stam heeft neergezet zich nu beroept op termen als "overmacht" en "maintenance" om hun falen te corrigeren.

En dat terwijl het gwn een feit is dat Gentle echt amper tegenstand heeft gekend en hun stam odd gwn humoristisch is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Maar de kans dat jij de wereld wint is ook nihil. Uberhaupt vind ik het zielig dat jullie mensen halvegaar of incapabel noemen. Dan moet je je eigen leven maar een keer gaan bekijken, want dan klopt er iets niet met je hersenen. Jij kent mij niet eens, moet je me zeker niet zo noemen lol.

Respect op het AF is soms ver te zoeken...

De kans dat ik de wereld win is nihil? Hoe weet jij dat nou? Ben jij een helderziende of ben je gewoon dom?

Ik noem je hoe ik het wil, don't like it? Go cry in the corner or sth. ;)
 

DeletedUser78032

Guest
Gentle zit altijd te wenen om het kwantitatief verschil. Dit is er echter gekomen omdat Zooi in de loop van de wereld sneller is gegroeid dan Gentle. Je kan wel zeggen dat je later bent begonnen (wat zo is) maar dit lijkt me een tactische zet die nu niet goed uitpakt. Voor zover ik kan zien heeft Gentle zelfs 1 lid meer dan Zooi en is het kwantitatief verschil er gewoon gekomen door kwaliteit of de tactische zet om in de core te beginnen. Dit geldt voor Zooi, over R2W zal ik geen uitspraken maken.
 

DeletedUser63354

Guest
Gentle zit altijd te wenen om het kwantitatief verschil. Dit is er echter gekomen omdat Zooi in de loop van de wereld sneller is gegroeid dan Gentle. Je kan wel zeggen dat je later bent begonnen (wat zo is) maar dit lijkt me een tactische zet die nu niet goed uitpakt. Voor zover ik kan zien heeft Gentle zelfs 1 lid meer dan Zooi en is het kwantitatief verschil er gewoon gekomen door kwaliteit of de tactische zet om in de core te beginnen. Dit geldt voor Zooi, over R2W zal ik geen uitspraken maken.

Als het om Zooi vs Gentle ging of enkel Gentle vs R2W dan had je niemand gehoord hoor. Ik begrijp je punt dan ook niet.

Goede actie verder.
 

DeletedUser74358

Guest
Maar op 1 front te richten? lol, wij zijn nog altijd de stam met het meeste front en sw en ds zijn nog lang niet verslagen. Als die paupers uit gentle denken dat dit een full scale massa was staat ze nog wat te wachten.

Hilarisch om te zien dat de stam die zichzelf altijd als beste stam heeft neergezet zich nu beroept op termen als "overmacht" en "maintenance" om hun falen te corrigeren.

En dat terwijl het gwn een feit is dat Gentle echt amper tegenstand heeft gekend en hun stam odd gwn humoristisch is.

Laten we even eerlijk wezen, front met SW is makkelijk te deffen. Met alle respect voor SW, maar daar is vrijwel geen sterke massa uit voortgekomen. Ik als pauper denk zeker niet dat dit een full scale massa was, aangezien niet al jullie clears op ons liepen. De massa had nog veel groter kunnen zijn.

Daarbij beroepen we ons daarop niet om ons falen te corrigeren. We hebben gefaald, want wij zijn dorpen verloren aan de tegenstander. Maar dat een dorpje verloren werd omdat er maintenance was op het moment dat er een C-snipe gedaan moest worden, is gewoon een toelichting op het verliezen van het dorp. Dat het op een C-snipe moest aankomen is ons ook toe te rekenen, maar het zij zo. Je zet woorden die mensen gebruiken in een totaal andere context om daar jouw gelijk mee te halen, of te kunnen bashen op Gentle-leden.

Ook die overmacht is totaal geen excuus voor ons falen. Het wordt gebruikt om aan te geven dat het een stuk lastiger spelen is, ook al bezit je veel kwaliteiten binnen TW. Dat is toch logisch? Jullie hebben 3x zoveel off, 3x zoveel deff en 3x zoveel edels. Dat maakt een massa deffen voor jullie een stuk makkelijker en het aanvallen d.m.v. massa ook makkelijker.

De overmacht zou voor ons ook totaal geen excuus mogen zijn om ons falen te corrigeren. Wij hebben er namelijk voor gekozen om de BG met zooi op te zeggen en te fuseren met WOP!. Dit alleen maar om de wereld allereerst uitdagender te maken, maar ook opener. Want vrijwel niemand zit te wachten op twee stammen die beide vrijwel 50% van de wereld in bezit hebben. Dat is een saaie en lange strijd, terwijl er met drie actieve stammen (zonder BG) een veel leukere wereld tot stand zou komen. Ik hoop nog steeds dat, na het falen van DS, één van de twee stammen kiest voor een meer uitdagende wereld. Hier heb ik meer vertrouwen in qua Zooi, aangezien R2W vol zit met spelers die denken dat ze alles kunnen, maar helemaal geen sterk spel laten zien. Die voor de wereldwinst willen gaan, maakt niet uit op welke manier ze dat zullen bereiken. Een voorbeeld daarvan is al het opzeggen van de afspraken omtrent het uppen van muren van PP.

Weinig tegenstand betekent niet altijd dat de Gentle geen tegenstand zou kunnen hebben gehad. Het kan ook juist een pluim zijn voor Gentle dat zij het de omgeving vrijwel onmogelijk hebben gemaakt om tegenstand te bieden. Dit kan bijvoorbeeld door gezamenlijke massa's, maar ook door uitstekend werk op het gebied van diplomatiek.

Dat onze stam ODD humoristisch is geeft je voldoening? Op dit moment hebben wij nog steeds geen keiharde verliezen geleden, ook al zijn de verliezen van Captain wel redelijk hoog. Als je dan ziet hoeveel wij daarentegen verovert hebben van R2W, dan heeft Gentle zich tot op het moment van nu prima staande gehouden. Of mag je het feit dat Bijl onder VV stond wél als excuus gebruiken om je falen te corrigeren?

Gentle zit altijd te wenen om het kwantitatief verschil. Dit is er echter gekomen omdat Zooi in de loop van de wereld sneller is gegroeid dan Gentle. Je kan wel zeggen dat je later bent begonnen (wat zo is) maar dit lijkt me een tactische zet die nu niet goed uitpakt. Voor zover ik kan zien heeft Gentle zelfs 1 lid meer dan Zooi en is het kwantitatief verschil er gewoon gekomen door kwaliteit of de tactische zet om in de core te beginnen. Dit geldt voor Zooi, over R2W zal ik geen uitspraken maken.

Het kwantitatief verschil tussen Zooi en Gentle is er altijd geweest. We wenen er niet om, maar elke degelijke TW-speler zal gewoon toegeven dat het laf is om als Nr.1 en Nr.2 stam een BG aan te nemen, al niet te spreken over bepaalde voorwaarden. Niet eens opscheppend bedoeld, maar ik durf mijn hand in het vuur te steken dat er zeer zeker meer kwaliteit in Gentle zit, dan in Zooi. Dat betekent niet dat er in Zooi geen goede TW-spelers zitten, maar ik ben ervan overtuigd dat Gentle gewoon meer kwaliteit bevat.

Daarnaast ga jij hier veel te kort door de bocht. Je neemt niet eens in acht hoe Zooi de rim verovert heeft, wat deels gedaan is door recruits en het internen van MB's, die je hier blijkbaar volledig buiten beschouwing neemt. Daarnaast moet je maar eens kijken hoeveel Zooi-leden geïnternd hebben om zo hoog op de ranglijst te staan, dit in tegenstelling tot Gentle leden. Als ik voor mijn eigen account spreek, hebben wij tot een paar dagen geleden hoogstens een tiental dorpen(Weet het precieze aantal niet) geïnternd. Als ik dan kijk naar Rainbow en de filter op [Oude stam - BvE] zet, laadt TWstats al 12 pagina's voor mij.

En omtrent het berichtje, excuus, ik dacht dat het gewoon een dodgefout was. Als het gewoon een edelclear blockte waar de TS laag was, dan is het niet eens een leuk bericht, maar gewoon een def-actie.
 

DeletedUser78032

Guest
Daarnaast ga jij hier veel te kort door de bocht. Je neemt niet eens in acht hoe Zooi de rim verovert heeft, wat deels gedaan is door recruits en het internen van MB's, die je hier blijkbaar volledig buiten beschouwing neemt. Daarnaast moet je maar eens kijken hoeveel Zooi-leden geïnternd hebben om zo hoog op de ranglijst te staan, dit in tegenstelling tot Gentle leden. Als ik voor mijn eigen account spreek, hebben wij tot een paar dagen geleden hoogstens een tiental dorpen(Weet het precieze aantal niet) geïnternd.

Ik kan er niet aandoen dat Zooi zo goed en groot is dat de enemys hun dorpen willen afgeven omdat ze weten dat ze toch geen kans hebben :D

Zou dit vooral zeer serieus opnemen ;)
 

DeletedUser50705

Guest
De kans dat ik de wereld win is nihil? Hoe weet jij dat nou? Ben jij een helderziende of ben je gewoon dom?

Ik noem je hoe ik het wil, don't like it? Go cry in the corner or sth. ;)
Ja ik ben gwn dom , boeit me niet. Maar jij bent gewoon dom dat je hier reageert op zo een manier. Leuk leven heb jij
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ja ik ben gwn dom , boeit me niet. Maar jij bent gewoon dom dat je hier reageert op zo een manier. Leuk leven heb jij

Wat heeft mijn leven hier ingodsnaam mee te maken? Maar als je het zo graag wil weten, mijn leven is tbh gewoon goed. Heb niks te klagen, dat jij mensen hun leven kent dmv een reactie, zegt heel veel over jou als persoon.
 

DeletedUser78032

Guest
die nutteloze discussies zijn toch altijd met Gentle leden, niet? :D
 

DeletedUser77118

Guest
Maar op 1 front te richten? lol, wij zijn nog altijd de stam met het meeste front en sw en ds zijn nog lang niet verslagen. Als die paupers uit gentle denken dat dit een full scale massa was staat ze nog wat te wachten.

Hilarisch om te zien dat de stam die zichzelf altijd als beste stam heeft neergezet zich nu beroept op termen als "overmacht" en "maintenance" om hun falen te corrigeren.

En dat terwijl het gwn een feit is dat Gentle echt amper tegenstand heeft gekend en hun stam odd gwn humoristisch is.

Tevens zijn jullie met dat front een BG aangegaan of hebben jullie de leden gerekruteerd uit stammen tegen wie jullie het moeilijk hadden, verder zijn jullie vanaf het beginsaf aan bezig geweest met smerige en lage streken richting de tegenstander. Proficiat wel hoe jullie met dat grote front omgaan :)

Verder is volgens mij gentle omschreven als beste stam (niet alleen door gentle trouwens) omdat gentle altijd al het stabielst , en altijd met een duidelijke visie speelt. Verder word het dorpverlies niet afgeschreven op maintenance, typisch weer voor een clown van jou kaliber dat je dit verdraait. Dat het dorpverlies komt door een kwantitatieve overmacht is zeker wel een feit, en daar is volgens mij de alliantie tussen zooi en r2w ook nog eens een bewijs van of niet? Ik vraag me nogsteeds af wat r2w tegen gentle heeft kunnen doen zonder die BG.

En dan over dat gentle wel of niet wat heeft laten zien, tja OD vind ik een slechte maatstaf. Feit is wel dat jou account bij de eerste vergelijkbare massa die gentle nu wekelijks krijgt in puin lag, dus dat jij oordeelt over wat iemand heeft laten zien is ook vreemd :D
 

DeletedUser77843

Guest
Wat heeft mijn leven hier ingodsnaam mee te maken? Maar als je het zo graag wil weten, mijn leven is tbh gewoon goed. Heb niks te klagen, dat jij mensen hun leven kent dmv een reactie, zegt heel veel over jou als persoon.

Laurens laten we gewoon even eerlijk zijn...
Ons leven is gewoon zo kut als het maar kan zijn, hij heeft gewoon gelijk :(
Misschien moeten we volgend semester is naar de les gaan en studeren in plaats van tw te spelen, misschien zijn we hem later nog dankbaar.

Hij zit nu eenmaal elke dag met chickies op zijn schoot in zijn villa, zijn leven is echt goed.

Danku hooggeachte "Belgium War" om ons te doen inzien dat ons leven niks waar is...

Maar even serieus, voel me beschaamd om uit hetzelfde land te komen als jij als ik zie hoe hoog het tegenwoordig bij je zit :confused:
Vlamingen gaan me blijven teleurstellen vrees ik :(
 

DeletedUser74358

Guest
Laurens laten we gewoon even eerlijk zijn...
Ons leven is gewoon zo kut als het maar kan zijn, hij heeft gewoon gelijk :(
Misschien moeten we volgend semester is naar de les gaan en studeren in plaats van tw te spelen, misschien zijn we hem later nog dankbaar.

Hij zit nu eenmaal elke dag met chickies op zijn schoot in zijn villa, zijn leven is echt goed.

Danku hooggeachte "Belgium War" om ons te doen inzien dat ons leven niks waar is...

Maar even serieus, voel me beschaamd om uit hetzelfde land te komen als jij als ik zie hoe hoog het tegenwoordig bij je zit :confused:
Vlamingen gaan me blijven teleurstellen vrees ik :(

Net zoals Anderlecht in de EL....
 

DeletedUser64972

Guest
Anderlecht heeft al meer bereikt in Europa dan eender welke andere Belgische club ;)
 

DeletedUser77843

Guest
Net zoals Anderlecht in de EL....

Wij gingen tot verlengingen tegen de latere winnaar en scoorde op Old Trafford, hoeveel hebben jullie gescoord tegen hen?

Anderlecht had jullie altijd verslagen in de finale, dat weet jij ook :p
 

DeletedUser50705

Guest
Laurens laten we gewoon even eerlijk zijn...
Ons leven is gewoon zo kut als het maar kan zijn, hij heeft gewoon gelijk :(
Misschien moeten we volgend semester is naar de les gaan en studeren in plaats van tw te spelen, misschien zijn we hem later nog dankbaar.

Hij zit nu eenmaal elke dag met chickies op zijn schoot in zijn villa, zijn leven is echt goed.

Danku hooggeachte "Belgium War" om ons te doen inzien dat ons leven niks waar is...

Maar even serieus, voel me beschaamd om uit hetzelfde land te komen als jij als ik zie hoe hoog het tegenwoordig bij je zit :confused:
Vlamingen gaan me blijven teleurstellen vrees ik :(
kom een keer langs ;) trakteer ik je op een biertje

zit trouwens niet hoog bij mij, totaal niet. Maar elke wereld opnieuw zijn er mensen die een grote mond opentrekken van hier tot in Tokio en dat stoort me soms wel eens. Weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik vind het gewoon zielig dat je mensen incapabel of halvegaar gaat noemen? Ten eerste ken je die mensen niet. Ten tweede maak je jezelf gewoon belachelijk omdat je zo reageert.
 

DeletedUser76972

Guest
Tevens zijn jullie met dat front een BG aangegaan of hebben jullie de leden gerekruteerd uit stammen tegen wie jullie het moeilijk hadden, verder zijn jullie vanaf het beginsaf aan bezig geweest met smerige en lage streken richting de tegenstander. Proficiat wel hoe jullie met dat grote front omgaan :)

Verder is volgens mij gentle omschreven als beste stam (niet alleen door gentle trouwens) omdat gentle altijd al het stabielst , en altijd met een duidelijke visie speelt. Verder word het dorpverlies niet afgeschreven op maintenance, typisch weer voor een clown van jou kaliber dat je dit verdraait. Dat het dorpverlies komt door een kwantitatieve overmacht is zeker wel een feit, en daar is volgens mij de alliantie tussen zooi en r2w ook nog eens een bewijs van of niet? Ik vraag me nogsteeds af wat r2w tegen gentle heeft kunnen doen zonder die BG.

En dan over dat gentle wel of niet wat heeft laten zien, tja OD vind ik een slechte maatstaf. Feit is wel dat jou account bij de eerste vergelijkbare massa die gentle nu wekelijks krijgt in puin lag, dus dat jij oordeelt over wat iemand heeft laten zien is ook vreemd :D

Hoor graag je uitleg over hoe je deze massa's vergelijkbaar kan noemen

R2W was destijds volledig zonder rimsafe en onder vuur van 5 stammen.
De hoeveelheid stamdeff die de plotse free-for-all activisten nu tegen 2 stammen beschikbaar hebben kon ik destijds alleen maar van dromen.

Daarnaast doet niemand in r2w ons af als "de beste stam met de meeste kwaliteit"
Jullie daar in tegen hebben er een hobby van gemaakt elkaar in het GA topic af te schilderen als absolute TW goden en Gentle gebombardeerd tot kwaliteit stam van w52.

Juist die arrogantie/verwaandheid wekte veel afgunst richting gentle op en maakt het dermate prachtig om te zien dat jullie de huidige situatie niet kunnen handle.
 

DeletedUser77632

Guest
Verder is volgens mij gentle omschreven als beste stam (niet alleen door gentle trouwens)


Volgens mij zijn jullie ook echt wel goede spelers maar hebben jullie het nu echt nodig om dit ego te strelen op het AF? Goede spelers maar geen teamplay, zo zegt laurens dat men geluk heeft dat hij examens had, is er dan niemand die op zijn excellente niveau kan deffen? En dat in een stam als gentle? Klein indirect verwijt.

Ga lekker in game het uitvechten, maar dat eeuwige ik ben beter dan jij gaat nergens over. Dat mis ik wel aan eerder.
 
Bovenaan