Top/Flop stammen

DeletedUser77808

Guest
Muur uppen met pp en clusterfucks crëeren door bb's diep in ons cluster over te nemen is ook 'stom'. But ey, I don't judge.
 

DeletedUser71210

Guest
uppen pp gebeurd beide kanten, ik heb geen zin om daar telkens op te controleren en anders moet er maar beter getimed worden vind ik. (van beide kanten).

Die clusterfucks zijn wederom (van mijn kant) een reactie op cf's van jullie.
Al zie ik het op dit wereld tactisch, uitkijktoren scheelt daarin gewoon teveel, op andere werelden vind ik cf's juist totaal onhandig:)

Mooi dat je niet judged :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
uppen pp gebeurd beide kanten, ik heb geen zin om daar telkens op te controleren en anders moet er maar beter getimed worden vind ik. (van beide kanten).

Lekker vooredelen met drie edels zodat je je eigen edelclears sloopt en vervolgens recappen. Dacht dat jullie wel geleerd hadden van die actie op Captain? :p
 

DeletedUser77808

Guest
uppen pp gebeurd beide kanten, ik heb geen zin om daar telkens op te controleren en anders moet er maar beter getimed worden vind ik. (van beide kanten).

Die clusterfucks zijn wederom (van mijn kant) een reactie op cf's van jullie.
Al zie ik het op dit wereld tactisch, uitkijktoren scheelt daarin gewoon teveel, op andere werelden vind ik cf's juist totaal onhandig:)

Mooi dat je niet judged :p
Precies, het is duidelijk dat alle genoemde acties (kata's, muren uppen en clusterfucks) aan beiden kanten gebeuren, en zolang er hier geen afspraken over zijn tussen onze twee stammen zie ik ook niet het nut om erover te gaan zeuren.
 

DeletedUser71210

Guest
Achter elke OS die binnenkomt 2 clears timen en dan pas recappen. Lekker deff mollen op muur 0 ook nog is :D
Nog meer deff, deff sletjes all over.

Nee gekheid, klopt iedere manier van aanvallen valt te verdedigen, normaal zal bij 1 wave niet echt resultaat gehaald worden.
 

DeletedUser77817

Guest
Helaas zijn er toch wat acties over en weer geweest.
Vengeful op warmachine en tobeloved op RLAP
Nu helaas redgeneral op xyro.

Maar over het algemeen zijn katas gewoon stom, weg met die troep, loser rommel.

Ik ben benieuwd wat ToBeLoved nu weer gaat slopen bij mij :(
 

DeletedUser77817

Guest
Wel grappig dat jij nog op forum vertoont :rolleyes: eerst janken dat je gestabbed werd door R2W nu doodleuk mb van R2W hypocrieter dan dit kan niet :rolleyes:

Het is inderdaad behoorlijk hypocriet, dat ga ik niet ontkennen.
Ik werd gestabbed door FreaQ, vervolgens kreeg ik de mogelijkheid om via mijn oud-stamgenoot RedGeneral een jump (nieuwe start) te maken. Dat is natuurlijk interessant wanneer je 200 edels te produceren hebt.
Die kans heb ik toch aangegrepen en ik heb de motivatie weer bij elkaar gesprokkeld. Daarna ben ik (mede dankzij interns) weer gegroeid naar nu een top-40 account.. De beloning voor het doorzettingsvermogen kreeg ik door met RedGeneral mee te gaan naar R2W/DZ. Dat is natuurlijk een gevoelige stap, dat besefte ik mij ook ontzettend goed, vooral nadat ik gestabbed ben door FreaQ.

Echter koos ik voor een langer verblijf op deze wereld en dat deed mij vergeten wat 'ze' mij aan hebben gedaan, want wat FreaQ gedaan heeft lijkt mij een éénmalige gebeurtenis; ze stellen zich nu namelijk goed op en doen het goed.
Verder is het prettig om weer met de oud AOD'ers te spelen (WAR, RED en FreaQ).
 

DeletedUser77817

Guest
Als je die stab zo erg vond, hou dan de eer aan jezelf. Je hebt nu zowat alle geloofwaardigheid die je ooit had, verloren op deze wereld. Denk maar niet dat jij buiten r2w ergens binnenkomt.

Dat had gekund ja, ik koos ervoor om toch door te spelen op deze wereld, ook omdat ik het spelletje zo leuk vind.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil wel eens successen halen ja :)

Het is nogal hypocriet dat je de stam die je zo hebt verafschuwd bent gejoind. Ze hebben, jouw eigen woorden, AOD kapot gemaakt en toch join je hen. Terwijl menig voormalig stamgenoot van jou daardoor is genaaid. Lekkere stamgenoot ben je. Zodra je beter kunt krijgen join je de vijand. Want je stoere taal blijkt toch ongegrond. Zodra jijzelf de kans krijgt ga je ook vrolijk mee.
 

DeletedUser76151

Guest
Wanneer join je Gentle @Prettychicks (a) als je dan toch succes wilt hebben
 

DeletedUser77817

Guest
Wanneer ik eerst Gentle de grond in boor en door hen wordt weggespeeld?
 
Bovenaan