Top/Flop stammen

DeletedUser77798

Guest
Ik zou hier graag even op terugkomen

je vergeet 1 ding, al die snelle groeiers spelen enerzijds offensief en anderzijds edelen ze ze zo snel dat er erg weinig troepen in hun dorpen staan en aangezien al hun stamleden vaak te offensief spelen wat voordelen kan hebben maar ook nadelen hoeven ze niet op stam def te rekenen. en wie weet is iemand zijn co er tijdelijk niet en kan hijzelf te weinig online zijn etc

Volgens mij vergeet jij ook 1 ding , je kan jezelf nog zwaar mispakken aan de hoeveelheid def een grote speler heeft. Deze mag offensief zijn gegaan in de beginfase maar later naar een balans toewerken van off/def. We zijn ook een beetje vergeten dat een off dorp 2tot 4 maal sneller rekruteert dan een def dorp , wat wil zeggen moest een grote speler toch heel offensief zijn gegaan deze gewoon in no time door de defsletjes zit als die de aanvallen goed coördineert.

Ben ik vergeten te zeggen dat het dorpengemiddelde van een grote speler meestal hoger is wat ook nogmaals leid in snellere rekrutering bovenop alles.
We zitten niet meer in die wereld waar we 3k dorpjes hebben die als slakken rekruteren.

Wanneer je vanuit eigen inzichten iets formuleert , wees er dan zeker van dat je met alle aspecten rekening hebt gehouden.
Hierbij een groot ontbrekend aspect.

Indien je deze mening niet deelt vind ik het best oke, maar dan zou je nog voor verassingen kunnen staan
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nieuwe stam; Humble, wat is de eerste indruk?
Gaat deze afsplitsing van VIP een kans maken, is het een r2w-stam of is het nog te vroeg?
 

DeletedUser76162

Guest
Die stam in huidige staat lijkt me vrij kansloos, één blik de kaart en je deelt mijn mening. Recruits als *Suicide consultant en Hözjüstin hebben beide 360 graden front en dat valt in dit stadium op eigen kracht niet te verdedigen. Ofwel er volgen meer recruits, ofwel er is een BG/NAP afgesloten, waarvan ik de kans vrij groot acht, zullen ze zichzelf nog tevreden moeten stellen met een cluster van likmevesje.
 

DeletedUser60292

Guest
*Suicide Consultant kansloze recruit vind k.

Die stam in huidige staat lijkt me vrij kansloos, één blik de kaart en je deelt mijn mening. Recruits als *Suicide consultant en Hözjüstin hebben beide 360 graden front en dat valt in dit stadium op eigen kracht niet te verdedigen. Ofwel er volgen meer recruits, ofwel er is een BG/NAP afgesloten, waarvan ik de kans vrij groot acht, zullen ze zichzelf nog tevreden moeten stellen met een cluster van likmevesje.

Dat is het verschil tussen jullie en mij, jullie zien 360 graden front, ik zie 360 graden edelgebied :eek:
 
Reactiescore
3.584
Tribalwars draait anders aardig om de politiek hoor ^^ Als je 1 stam kan vinden die nog geen samenwerkingsverbanden gehad heeft GL. Vind deze opmerking echt heel fout.
 

DeletedUser62508

Guest
Leukste aan de actie is dat Jannes definitief niet meer anoniem is :)
 
Reactiescore
3.584
Zoals ik dacht dat je ging zeggen maar helaas incorrect ^^ Blijven zoeken jullie komen er nog wel :p Er zijn trouwens al een stuk of 50 mensen die het al weten maar het blijkt alsnog te moeilijk dit te achterhalen :(
 
Bovenaan