Top/Flop stammen

DeletedUser77155

Guest
je vergeet 1 ding, al die snelle groeiers spelen enerzijds offensief en anderzijds edelen ze ze zo snel dat er erg weinig troepen in hun dorpen staan en aangezien al hun stamleden vaak te offensief spelen wat voordelen kan hebben maar ook nadelen hoeven ze niet op stam def te rekenen. en wie weet is iemand zijn co er tijdelijk niet en kan hijzelf te weinig online zijn etc
 
Reactiescore
3.457
:biggrin:
Mij draait het vooral over het feit dat je het afschildert alsof wij in blinde paniek waren terwijl we vooral grappige mails stuurden en met jou was ook een luchtige conversatie. Maak ervan wat je wil maar dat je me blokkeert geeft aan dat vooral jij hier voor een 2de maal op een week tijd hoofdpijn aan overhoudt. Nog een fijne zondag.

Ringo die iemand blokkeert ?
Hij is het dus nog niet verleerd :biggrin:
 

DeletedUser77155

Guest
Je kent me, als iemand geen toegevoe3gde waarde voor me heeft in PM blokkeer ik diegene
 

DeletedUser76569

Guest
ach hou toch op...
N-S laat zien dat ze daadwerkelijk weinig kunnen. Iedereen kan slopen met kata's en een paar dorpjes pakken. Ze hebben zelfs informatie nodig om een aanval te blocken en dan achteraf een grote mond hebben!
 
Reactiescore
1.015
Nou zal nog 1 keer reageren, deze actie van ons is geslaagd , ons doel was tweeledig namelijk signaal afgeven naar VIP en anderzijds dennisthies gelegenheid geven 2 dorpen terug te pakken wat gelukt is. Dat fakes duidelijk zichbaar is was ook de bedoeling want als ik bijv 2 clears stuur met duidelijke zichtbare fakes erbij denken wij dat jullie denken dat het allemaal fakes zijn dus niet gaan stacken en die gedachte klopte precies

dorpen waar fakes op terecht kwamen die niet overduidelijk zichtbaar waren als fakes werden gestackt. tevens 4 spelers onder fake aanval zodat men niet wist welke dorpen en/of speler maintarget was

neemt niet weg dat VIP gezien punten etc wellicht vele malen beter zal zijn dan NS maar wij gaan niet lijdzaam achter over hangen en zij niet bang iets terug te doen

Dus je gaat net zoals alle werelden die je speelt alle def. opeisen en wanneer je jezelf niet meer vol kan laten stacken, ga je er vandoor terwijl je op het AF verkondigd desondanks het schaamteloze verlies de winnaar te zijn?
 

DeletedUser59200

Guest
Blijkbaar heeft hij vrienden van andere werelden als ik het goed heb:cool:
 
Reactiescore
3.457
ach hou toch op...
N-S laat zien dat ze daadwerkelijk weinig kunnen. Iedereen kan slopen met kata's en een paar dorpjes pakken. Ze hebben zelfs informatie nodig om een aanval te blocken en dan achteraf een grote mond hebben!
Heeft hij jou gekataat MArco? Wat vervelend nou
 

DeletedUser76162

Guest
ach hou toch op...
N-S laat zien dat ze daadwerkelijk weinig kunnen. Iedereen kan slopen met kata's en een paar dorpjes pakken. Ze hebben zelfs informatie nodig om een aanval te blocken en dan achteraf een grote mond hebben!

Je beweert dat het niveau in N-S laag ligt terwijl je wel dorpen aan ze verliest? Al zijn het er maar twee, bij het deffen tegen een vijand waarvan het niveau dusdanig laag ligt en toch verliezen maken zegt dan toch ook zeker wat over het niveau van ViP, aangezien we toch op grond van bijster weinig conclusies trekken?
 

DeletedUser76365

Guest
Je beweert dat het niveau in N-S laag ligt terwijl je wel dorpen aan ze verliest? Al zijn het er maar twee, bij het deffen tegen een vijand waarvan het niveau dusdanig laag ligt en toch verliezen maken zegt dan toch ook zeker wat over het niveau van ViP, aangezien we toch op grond van bijster weinig conclusies trekken?

Marco (Debitum) speelt niet binnen VIP en reageert als buitenstaander :p
 

DeletedUser76569

Guest
Nee ik speel niet binnen VIP! Daarnaast kata's op boer dan ben je natuurlijk zo'n topper zou dat niveau niet meer bij kunnen benen! Probeer zulke dingen nou niet recht te praten.... N-S gebruikt ze enkel omdat het anders niet lukt tegen zo'n overmacht.
 

DeletedUser77798

Guest
Nee ik speel niet binnen VIP! Daarnaast kata's op boer dan ben je natuurlijk zo'n topper zou dat niveau niet meer bij kunnen benen! Probeer zulke dingen nou niet recht te praten.... N-S gebruikt ze enkel omdat het anders niet lukt tegen zo'n overmacht.

Ik was dus duidelijk niet de enige die zo dachto_O
 

DeletedUser

Guest
Nee ik speel niet binnen VIP! Daarnaast kata's op boer dan ben je natuurlijk zo'n topper zou dat niveau niet meer bij kunnen benen! Probeer zulke dingen nou niet recht te praten.... N-S gebruikt ze enkel omdat het anders niet lukt tegen zo'n overmacht.

Ik wil wel eens info krijgen over die katapulten. Wat is het doel van zo'n werktuig?
Waarom zijn ze ingebracht in het spel door Innogames? Als ze niet te gebruiken zijn op een bepaald gebouw, zal dat ook niet in beeld verschijnen als katapult-doel.
Er is slechts 1 gebouw welke katapult-bestendig is, dat is de schuilplaats. Geen verkenner kan daaruit informatie halen en geen katapult kan het gebouw raken.
Overige gebouwen in een dorp staan allemaal te boek als katapult doel.
Wie vertelt de gehele TW community nu wat wel of niet geoorloofd is?
Krijg je een ban van TW als je een gebouw met katapulten plat gooit?
Waar zit het meeste voordeel in het gebruik van katapulten? < Hier is één antwoord: Sloop de smederij 4 levels en je schakelt een tegenstander, die géén PP-abuser is, voor een aantal dagen uit voor productie van edelmannen.
Sloop een aantal levels Boerderij en je schakelt een tegenstander, die géén PP-abuser is, een aantal dagen uit voor het rekruteren van troepen.
Allemaal tactische overwegingen om de katapult tegen die gebouwen in te zetten en zo je tegenstander lam te leggen.
Enkel gaan dat soort tegenstanders altijd jankend hun zielige verhaal doen op het Algemeen Forum, om zo veel medeleven te krijgen.
Zielig is het wèl, dat ze zich zo moeten laten kennen.
Zouden die katapulten omgebouwd kunnen worden tot grasmaaimachines, dan zouden ze wel gaan klagen dat het gras voor hun voeten wordt weggemaaid. Ze klagen dus enkel om te kunnen klagen.
 

DeletedUser77625

Guest
nivo van NS laag ?

uuum dacht dat wij als stam kwa verdediging ver boven aan staan
en als nog met goede coördinatie en talent kom je overal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77625

Guest
Nee ik speel niet binnen VIP! Daarnaast kata's op boer dan ben je natuurlijk zo'n topper zou dat niveau niet meer bij kunnen benen! Probeer zulke dingen nou niet recht te praten.... N-S gebruikt ze enkel omdat het anders niet lukt tegen zo'n overmacht.
welk overmacht ? en van wie ?
 

DeletedUser77625

Guest
ach hou toch op...
N-S laat zien dat ze daadwerkelijk weinig kunnen. Iedereen kan slopen met kata's en een paar dorpjes pakken. Ze hebben zelfs informatie nodig om een aanval te blocken en dan achteraf een grote mond hebben!

Wat een kleine kinder gedrag

het spel gaat over aanvallen en aangevallen worden en over stammen, communicatie en coördinatie.

En nee, VIP en andere stammen, wij houden niet van informatie inwinnen of spionnen gedrag, daar zijn wij fel op tegen, wat jullie ook denken.
Kijk dat sommige stammen dat wel doen blijkt gewoon een gebrek aan talent en spel ervaring en respect naar de spelers die wel normaal een wereld willen spelen !

Verder ga ik geen woord meer zeggen over deze onzin, je wint of je verliest dorpen, maar hou AUB wel respect naar de medemens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76569

Guest
Wat een kleine kinder gedrag

het spel gaat over aanvallen en aangevallen worden en over stammen, communicatie en coördinatie.

En nee, VIP en andere stammen, wij houden niet van informatie inwinnen of spionnen gedrag, daar zijn wij fel op tegen, wat jullie ook denken.
Kijk dat sommige stammen dat wel doen blijkt gewoon eenn gebrek aan talent en spel ervaring en respect naar de spelers die wel normaal een wereld willen spelen !

Verder ga ik geen woord meer zeggen over deze onzin, je wint of je verliest dorpen, maar hou AUB wel respect naar de medemens.

Dan zal ik je stamgenoot Doske2 maar eens navragen hoe die aan die stacks kwam... Toen ik hem in de nacht voorbij kwam zetten. Dat kwam natuurlijk omdat die toen wakker was en alle def zelf in zo'n korte tijd kon ophoesten?
Of kwam het omdat speler Hielko net van Dsn naar N-S was overgestapt en hij informatie had over een gezammelijk aanval op Doske2?

zeg jij het maar!

ik weet wel 1 ding dat er meerdere spelers in dat verhaal niet over fairplay kunnen praten.
 
Bovenaan