Top/Flop stammen

Deleted User - 487828103

Guest
Vind meer dat (alleen) Suicide vrij kansloos ligt als er niks met de omringde stammen speelt.
 
Reactiescore
3.586
Nog niet alle recruits zijn aanwezig in Humble, met name bij SC dus zijn 360 graden front word al snel een 180 graden front met 1 speler.
 

DeletedUser76569

Guest
Wat Jannes nu eigenlijk probeert te zeggen is dat het cluster van Humble al een gatenkaas is... Maar met een paar recruits het minder grote gaten worden of heb ik het mis?
 

Deleted User - 487828103

Guest
Ik wist al dat er nog n recruit zal komen maar ben erg benieuwd wie :)
 
Reactiescore
3.586
Wat Jannes nu eigenlijk probeert te zeggen is dat het cluster van Humble al een gatenkaas is... Maar met een paar recruits het minder grote gaten worden of heb ik het mis?

Ik stelde de vorige pagina een vraag voor je. Je hebt het inderdaad mis, als je zegt dat de recruitering totaal gefaald heeft ben je enorm kortzichtig betreft je spelinzicht.
 

DeletedUser76153

Guest
Zoals ik al zei, verklaar uw nader. Dit is geen uitleg namelijk. Noem de accounts eens die gratis voor het grijpen liggen betreft de stam Septen. Ben benieuwd of je 2 namen kan geven.
Hij moet ook ergens commentaar op hebben he..
 

DeletedUser76162

Guest
Zoals ik al zei, verklaar uw nader. Dit is geen uitleg namelijk. Noem de accounts eens die gratis voor het grijpen liggen betreft de stam Septen. Ben benieuwd of je 2 namen kan geven.

Ik zal even wachten met het geven van een reactie totdat ze, jullie het geplande cluster hebben gevormd kijkende naar jullie, op korte termijn joinende, rekruuts. Hierna, zei ik het nodig acht, mijn mening over het betreffende onderwerp uitgebreid laten horen.
 

DeletedUser76569

Guest
Ik stelde de vorige pagina een vraag voor je. Je hebt het inderdaad mis, als je zegt dat de recruitering totaal gefaald heeft ben je enorm kortzichtig betreft je spelinzicht.

Zolang het tot dusver alleen praatjes zijn en geen daden faalt het. In iedergeval wel veel edelruimte;)
 
Reactiescore
3.586
Ik zal even wachten met het geven van een reactie totdat ze, jullie het geplande cluster hebben gevormd kijkende naar jullie, op korte termijn joinende, rekruuts. Hierna, zei ik het nodig acht, mijn mening over het betreffende onderwerp uitgebreid laten horen.

Stam is pas opgericht, is nog veel werk en we zitten nog vol in de opbouw. Enige wat ik wel kan meegeven is dat er bijzonder weinig accounts echt een gevaarlijke ligging hebben. Er zijn veel gaten, maar daar zitten geen deftige spelers/stammen tussen, deze gaten zijn op termijn dan ook enorm snel dicht ge edeld. Niet dat een speler zoals de meneer hieronder dat überhaupt al bekeken zou hebben.

Komt erop neer dat de stamligging er veel gevaarlijker uitziet dan dit in werkelijkheid is. Heb heus mijn wekenlange screening deftig gedaan. Dus wel komisch dat wederom de meneer hieronder zijn frustraties niet de baas kan.

Zolang het tot dusver alleen praatjes zijn en geen daden faalt het. In iedergeval wel veel edelruimte;)

Ik wimpel jou praatje slechts af omdat jij je verwijt niet wilt beargumenteren. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, wij falen pas als wij zonder moeite al snel uiteen vallen. Zolang dit niet gebeurd zouden er geen voorbarige conclusies mogen getrokken worden zonder argumenten, die jij voor alle duidelijkheid totaal niet hebt gegeven.
 

DeletedUser74846

Guest
Ik wens jullie veel succes daar;) Ben benieuwd hoe het gaat lopen
 

DeletedUser

Guest
Laten we niet te veel ingaan op dit soort voorbarige opmerkingen. Laat ze maar in het duister tastten en ons onderschatten als ze dat willen.
Ik kan me vinden in de opmerking dat een aantal leden afdoende front hebben. Anderzijds bestaat de stam nog geen 3 dagen. Ook een beetje goedkoop om dan te insinueren dat er dan nog maar een aantal leden bij worden gerekruteerd. Alsof dat lukraak gebeurd.

Geduld is een schone zaak.
 

DeletedUser76166

Guest
Jij screent weken lang? En dan krijg je het niet voor mekaar iedereen ongeveer tegelijk te laten overstappen, of hoe moet ik dat zien?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zal me buiten de wel of geen kutcluster, kutstam, recruit to win etc discussies houden.

Ben benieuwd wat voor gevolgen dit voor andere stammen zal hebben.
Napjes, bgs, oorlogen, overblijfselen van stammen die weggenobled worden :p
 
Reactiescore
3.586
Jij screent weken lang? En dan krijg je het niet voor mekaar iedereen ongeveer tegelijk te laten overstappen, of hoe moet ik dat zien?

Wat heeft het weken lang screenen van spelers te maken met het gelijk laten overkomen? Ik zie het verband niet.
 

DeletedUser76166

Guest
Je screent weken lang, en vervolgens als de stam er net staan ben je al weer bezig met eventuele nieuwe recruits?
 
Bovenaan