Top/Flop Stammen

DeletedUser5114

Guest
Verklaard waarom jullie, als langst bestaande stam, zo een lage ODA hebben.

Tjaa, daarom vind ik het ook lachwekkend wanneer Deluxe ons interners noemt fair enough dat we aardig wat geinternt hebben.
Het is alleen zo hypocriet als wat komend van Deluxe, omdat ze zelf een aardig neusje voor internen zowel als bb's edelen hebben.
 

DeletedUser69389

Guest
We hebben inderdaad een aantal grote jongens weggespeeld. Tokkiptok, Gerl, .Shere Khan, Mrs225, Rythmnbound en FMW half. En niet te vergeten CAL back in the day ;)

Dus dat is toch een lijst spelers uit topstammen waar we over praten.

Nu dan graag een lijstje van spelers die er serieus erom doen. Van dit lijstje ken ik maar 3 van de 6 van naam en waarbij Tokkiptok en Gerl al geen hoogvliegers te noemen zijn.
 

DeletedUser75767

Guest
We hebben inderdaad een aantal grote jongens weggespeeld. Tokkiptok, Gerl, .Shere Khan, Mrs225, Rythmnbound en FMW half. En niet te vergeten CAL back in the day ;)

Dus dat is toch een lijst spelers uit topstammen waar we over praten.
En fide bestaat half zolang maar we hebben al een hogere ODA, seems legit
 

DeletedUser7072

Guest
Het is zeker legit, kijk maar na op tw stats ;)

Het gaat hierbij om spelers uit de grote stammen die meedoen en de wereld beïnvloeden. Ik zeg niet dat al die spelers legendarische tw'ers waren, maar noemenswaardig zijn ze wel. Alle spelers in bovenstaande rijtje zaten in Pingu of Mono.

Fide heeft er ook een aantal neergehaald natuurlijk. Warfare with a gun en Down to earth uit de grote stammen, waarbij down to earth een vis van een formaat(relatief, tov de status van de wereld toen was 800k enorm) is die wij inderdaad nog niet gevangen hebben. Oldskoel hebben ze ook half verslagen zoals wij FMW half hebben.

En verder nog wat spelers uit Modus en VIK maar ik weet niet of die noemenswaardig genoeg zijn. Ook hebben we beide onze Waterloo gehad, wij tegen TMS en jullie tegen Summer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
489
Ik vind het vooral raar dat acc's als El Mejor/Vitalise steeds minder hard aan het groeien zijn. Stonden vroeger een pak minder ver achter ons maar nu lijkt het precies of die stil staan...
 

DeletedUser7072

Guest
Zal waarschijnlijk komen omdat ze dan door mono moeten breken, 4 foat heeft direct invloed op de groei van vitalise en TAS. TMS heeft direct invloed op de groei van el mejor, al heeft hij ook uitbreidingsmogelijkheden in de rim ;)
 

DeletedUser77452

Guest
Dirkieeeee komop man, dat zijn toch geen serieuze spelers te noemen
Gerl (gestopt vanwege drukte IRL) zijn dorpen zijn verdeeld 50/50 tussen ons en dus kon Deluxe de helft gratis edelen
en rythmbound is mega grote intern geweest, zelfde voor shere, want shere is weer geinternt door rythmnbound die weer geinternt werd door el major
The Circle of Life interns
 

DeletedUser77014

Guest
Ik vind het vooral raar dat acc's als El Mejor/Vitalise steeds minder hard aan het groeien zijn. Stonden vroeger een pak minder ver achter ons maar nu lijkt het precies of die stil staan...
Had je mijn groei al bekeken?
rofl.gif
 

Bijlagen

  • upload_2016-9-16_21-41-27.jpeg
    upload_2016-9-16_21-41-27.jpeg
    4,4 KB · Weergaven: 9

DeletedUser7072

Guest
Dirkieeeee komop man, dat zijn toch geen serieuze spelers te noemen
Gerl (gestopt vanwege drukte IRL) zijn dorpen zijn verdeeld 50/50 tussen ons en dus kon Deluxe de helft gratis edelen
en rythmbound is mega grote intern geweest, zelfde voor shere, want shere is weer geinternt door rythmnbound die weer geinternt werd door el major
The Circle of Life interns

Excuseer me als ik dingen fout had, toen Gerl werd geedeld was ik op vakantie. Dat zijn dorpen zo verdeeld zijn heb ik niet meegekregen. Van .Shere zijn de dorpen wel degelijk onvrijwillig overgenomen, ik heb zelfs zelf wat clears gedoneerd tegen deze speler en hij gaf zijn dorpen niet cadeau aan El Mejor. Is Rythmnbound geinternd door el Mejor, gaf hij zijn dorpen vrijwillig af aan een vijandige speler? Zoniet dan kan ik dat geen interns noemen.
 

DeletedUser77664

Guest
Excuseer me als ik dingen fout had, toen Gerl werd geedeld was ik op vakantie. Dat zijn dorpen zo verdeeld zijn heb ik niet meegekregen. Van .Shere zijn de dorpen wel degelijk onvrijwillig overgenomen, ik heb zelfs zelf wat clears gedoneerd tegen deze speler en hij gaf zijn dorpen niet cadeau aan El Mejor. Is Rythmnbound geinternd door el Mejor, gaf hij zijn dorpen vrijwillig af aan een vijandige speler? Zoniet dan kan ik dat geen interns noemen.

Rythmnbound gaf wel degelijk dorpen vrij weg aan El Mejor, daar zat een deluxe vv op die alles weg gaf.
 
Reactiescore
219
Nee dit is geen keerpunt, annony kreeg 400 edel inc.. ja dan gaat er wel wat verloren, maar we pakken het wel weer terug.
 

DeletedUser51467

Guest
kaartjuh.png


Gaten in het glanzende imago van Fide? Veel dorpen worden ineens teruggepakt door Oldskool en ook RDR maakt het ze nu moeilijk. Het is eerder al gezegd, Fide is op defensief vlak nooit serieus getest geweest, is dit het keerpunt en gaan er net als in Deluxe, Mono en Pingu(nu Fear) ook in Fide slachtoffers vallen?

Wel een heel eenzijdig beeld van de statistieken. Je toont alleen maar de verliezen. Bij een normaal, objectief beeld toon je ook de recaps enz. Op deze manier kan je bijna van elke speler laten geloven dat hij heel wat dorpen verliest. Er zijn echter inderdaad dorpen verloren, maar desondanks zijn de spelers nog actief en wordt er nog steeds gedeffd. We zitten dus niet met runners en dat er af en toe dorpen verloren gaan vind ik eigenlijk maar normaal of had je verwacht dat Fide nooit dorpen zou verliezen? De 2 spelers zijn echter totaal niet weggespeeld en Fide blijft dus nog steeds de enige stam die geen account heeft verloren.
 

DeletedUser51467

Guest
Het viel me gewoon op, zie inderdaad dat veel dorpen van RDR gerecapped zijn. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken verder.

Je mag het ook gerust aankaarten, daar is het AF voor bedoeld, maar toon de volgende keer de volledige stats en niet hetgeen wat je graag wilt zien :p
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb geen anti Fide agenda hoor, heb jullie een stuk hoger zitten dan Mono.
 
Bovenaan