Top/Flop Stammen

DeletedUser64230

Guest
Reflecteer deze situatie eens naar het echte leven, werknemers die niet tevreden zijn dat naar de concurrent lopen?
Ik weet niet welke leeftijdscategorie aanwezig is op het AF maar ik ben iemand die problemen oplost, uitpraat met de desbetreffende personen.
Mol = backstabber zo simpel is het.

Wij zijn niet te instabiel om deze info in de stam te houden, er is op dit moment maar 1 persoon dat dat niet kan, Summervibes je uitspraken zijn echt vergelijkbaar met die van een puber.
Alleszinds heel duidelijk dat je in RL de kinderfase nog niet gepasseerd bent want dan zou je iig begrip hebben voor het feit dat noch jullie, noch Mono, noch Fide & noch wij een mol in de stam willen.

Maar zoals verwacht past het perfect in jullie winkel en dan krijg je van die incompetente reacties als de jouwe.

Ah, persoonlijke aanvallen, we zijn er aangekomen. Touché
Fijne avond nog!

Heb je trouwens nog een soort competentie profiel waaraan ik mijn posts kan peilen? Anders blijf ik zulke onderontwikkelde nuchterheid blèhren
 

DeletedUser77660

Guest
Ik zal de reacties die hier geplaatst zijn afgelopen 5 minuten zeker onthouden.

Fear's besluit:

Kata NAP opzeggen: NOT DONE
Spy's: TOTALLY FINE

Dit laat ik niet zomaar gebeuren ;)
 

DeletedUser64230

Guest
Ik dacht dat ik, wanneer niet serieus, domme shit kon lullen. Maar dit is echt next level, ik weet niet wat men kan doen om jullie blindheid te doen verdwijnen haha

Weetje, sterkte! Ik hoop dat je stam bij elkaar blijft anders wordt je stuk voor stuk opgeveegd.
 

DeletedUser77660

Guest
Sorry maar begrijp nu eens NIKS van je bovenstaande post, dus veel succes met de volgende iig + grow a skin
 

DeletedUser5114

Guest
Over spionnen zijn al genoeg woorden geweest, de info die TMS kreeg had opzich geen tactische of strategische waarde. Maar het is natuurlijk wel zo dat als dit soort dingen door iemand verspreid worden diegene ook tactische/strategische info zou kunnen delen met TMS en dat is zorgwekkend.

Je zegt het precies goed Dirk, het zou kunnen dat er ook tactische/strategische info zou worden doorgespeeld.
Om TMS te beschuldigen dat hij een spy zou hebben zonder enig bewijs, behalve dat hij een screenshot zoals die heeft ontvangen is vrij belachelijk.
 

DeletedUser5114

Guest
Het is maar net waarover je je zorgen wilt maken, ik zou me eerder zorgen maken over de ontevredenheid binnen de stam.
Dan dat ik me zorgen maak over ''een wat als situatie''
 

DeletedUser64230

Guest
Dit weten we dan ook niet, maar dat iets uit onze skype chat gedeeld is geeft wel reden tot zorgen natuurlijk. En legitimeert ook de angst dat er meer info gedeeld wordt.... Ik zal nu iniedergeval uitkijken met wat ik in die chat plaats tot bekend is wie dit gelekt heeft.

Ik zag al dat je opzettelijk vermeed om de onzin die je stamgenoten uitkraamde te ondersteunen, en ik snap wat je hier zegt dan ook volledig.

Waar ik nogsteeds niet bij kan is welk aandeel TMS heeft in het doen ontstaan van dit informatie lek.
En het feit dat hij deze "nutteloze" informatie gebruikt om oproer te creëren is volgensmij alleen maar slim. (blijkt de nutteloze info toch wel nuttig eigenlijk. Misschien niet tactisch of strategisch, zeker wel emotioneel)
 

DeletedUser77452

Guest
Het punt van het op't AF knallen van deze info sloot aan bij mijn doel, namelijk:
Ik wil aantonen dat El Major totaal ongeschikt is als leiding binnen Deluxe
Om mijn mening verder te onderbouwen, toon ik een stukje getypte tekst van hem die erg duidelijk aangeeft
wat voor een impulsief en getriggerde persoonlijkheid hij heeft, en dat hij meer geeft om zijn premade groepje en niet zoveel /cared om de rest.

Op het profiel staat 'Voor een Deftige Conversatie: neem contact op met (o.a.) El Major'
Ik toon enkel aan dat als je die deftige conversatie wilt, dat je dan vooral geen contact moet opnemen met El Major,
hij neemt beslissingen voor de stam, zonder dat de stam hierachter staat, en knalt Deluxe op delete zodra hij zijn zin niet krijgt.

Lijkt mij persoonlijk niet een leider waar ik achter zou willen staan.
Maargoed, dat moet ieder voor zichzelf beslissen natuurlijk.

Overigens, dat ik info krijg, doordat mensen in Deluxe zich uitspreken over hun ontevredenheid binnen de stam, en de aparte dingen die daar gebeuren
(zoals dat sommige forumpostjes bij willekeur worden verwijderd als deze te kritisch zijn of niet naar de zin van de leiding binnen Deluxe).
Dit wil nog niet zeggen dat ik een spy heb in Deluxe of zelf opzoek ben naar informatie uit deze stam. Ik krijg het simpelweg aangereikt, geboren uit ontevredenheid over Deluxe.

Als het zo slecht in een stam eraan toegaat dat leden zelf naar buiten komen met hun ontevredenheid, dan is er toch iets goed mis binnen de stam zelf, nietwaar?

Dont kill the messenger :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.893
Reflecteer deze situatie eens naar het echte leven, werknemers die niet tevreden zijn dat naar de concurrent lopen?
Ik weet niet welke leeftijdscategorie aanwezig is op het AF maar ik ben iemand die problemen oplost, uitpraat met de desbetreffende personen.
Mol = backstabber zo simpel is het.

Wij zijn niet te instabiel om deze info in de stam te houden, er is op dit moment maar 1 persoon dat dat niet kan, Summervibes je uitspraken zijn echt vergelijkbaar met die van een puber.
Alleszinds heel duidelijk dat je in RL de kinderfase nog niet gepasseerd bent want dan zou je iig begrip hebben voor het feit dat noch jullie, noch Mono, noch Fide & noch wij een mol in de stam willen.

Maar zoals verwacht past het perfect in jullie winkel en dan krijg je van die incompetente reacties als de jouwe.

Ik vind het iig wel enorm interessant hoe het opzeggen van een KATA NAP zo in de spotlight komt te staan, iedereen die er kritiek op geeft op het AF, maar gebruik maken van een mol mag dan weer wel?
Ik kon jullie kritiek op de KATA NAP zeker plaatsen en begreep deze ook maar nu moet je niet gaan lullen dat TMS niet fout is in het ontvangen van deze info.
Een mol is en blijft een mol, of het nu een speler is die niet tevreden is of een vriendje van TMS is allemaal hetzelfde, TMS ontvangt interne info & gebruikt deze wat volgens mij even lullig is als het opzeggen van een KATA NAP.

In mijn ogen is TMS even hard in fout als de speler die de info lekt & als ze beiden de gemoederen willen bedaren stoppen ze met het misbruiken van die info en zegt of TMS wie het is of komt de speler in kwestie er voor uit.

Heb na jou post gemerkt dat zolang "het zaakje" in jullie voordeel draait het oké is maar wanneer er bijvoorbeeld een kata nap opgezegd gaat worden en dit niet in jullie winkel past heel de wereld het moet weten & er langs alle hoeken commentaar komt.
Momenteel sla je toch zelf de plank redelijk mis. Er zit een verschil in, om informatie vragen of om informatie toegespeeld te krijgen. In dat laatste geval moeten jullie eerst maar eens bij jezelf zoeken. Om het iets duidelijker te maken als voorbeeld hieronder de Finity & Angels regels omtrent spy'en;
Spionage

Spionage is altijd een lastig punt. Je hebt niet altijd in de hand van welke spelers je informatie toegestuurd krijgt. Daarom is het accepteren van informatie gewoon toegestaan. Vragen om informatie bij andere spelers laten we echter niet toe. Alweer vanwege het imago en de reputatie. Krijg je informatie binnen? Geen probleem. Het vragen om informatie bij anderen is echter uit den boze.
Erg simpel om dan -in dit geval- maar de ontvanger de schuld te geven terwijl de verspreider zich in eigen gelederen bevindt. Beetje krom, nietwaar? Iets met een splinter en een balk
 

DeletedUser77014

Guest
dat sommige forumpostjes bij willekeur worden verwijderd als deze te kritisch zijn of niet naar de zin van de leiding binnen Deluxe.
Dan zou ook ik kwaad worden als ik in Deluxe zat. Ik zelf verwijder tientallen berichten per dag, maar alleen als het dubbelzinnig is, geen betekenis heeft of het topic te vol maakt waardoor belangrijke informatie gemist word. :p
 

DeletedUser77660

Guest
Ik sluit me aan bij sommige uitspraken, het laatste wat ik te zeggen heb is dat ik er intern enorm veel werk in aan het steken ben om dit in de toekomst te vermijden.
 

DeletedUser77660

Guest
Ik wil toch nog even verduidelijken dat ik team TMS niet kwalijk neem dat zij info ontvangen, dat hebben ze natuurlijk niet zelf in de hand.
Wél dat jullie dit laten gebeuren omdat ik afgaande op je posts ervan uitging dat je iemand bent die het spel graag proper speelt, dan verwijs ik door naar je correcte stelling richting de KATA NAP
 

DeletedUser7072

Guest
Het kan ook best gezellig zijn in onze chat hoor, dit soort gesprekken hebben we ook, en dat wil ik wel met jullie delen :)

jawel.png
 
Reactiescore
2.508
1zeyrcs4oqqcv.png


Ik moet zeggen dat, dit best veel dingen kan betekenden. Bevestigd wel wat vermoedens. Maar een hele groep voor een rim naabje. Jullie moeten echt stoppen met ons zo serieus nemen :p

Pas voortaan beter op Dirk, het staat slordig dat we weten met wie je contact heb gehad. Stond ik vrij recent bovenaan, dan had ik Ricardo vannacht wakker laten blijven, nu verwacht ik een cadeautje in het weekend? Op z'n vroegst dan, aangezien Eagle nog (deels) moet herbouwen en jij toch iets van troepen in je nieuwe front wil?
 

DeletedUser64230

Guest
Ik wil toch nog even verduidelijken dat ik team TMS niet kwalijk neem dat zij info ontvangen, dat hebben ze natuurlijk niet zelf in de hand.
Wél dat jullie dit laten gebeuren omdat ik afgaande op je posts ervan uitging dat je iemand bent die het spel graag proper speelt, dan verwijs ik door naar je correcte stelling richting de KATA NAP

Haha hier zeg je dus eigenlijk jullie hebben gelijk maar ik vind het niet leuk dat muppets "nutteloze" info deelt die mn eigen stamgenoot vrijgeeft.
Stoute handpoppen!
 

DeletedUser7072

Guest
Zijde 1:
Stammen: Deluxe
Zijde 2:
Stammen: ~DB~

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 202
Kant 2: 11
Verschil: 191

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,500,638
Kant 2: 75,984
Verschil: 1,424,654

chart


Onze dorpenbouwers hebben al 1.4 miljoen punten voor ons opgebouwd, en als we de uitbouw van die dorpen meetellen zitten we zelfs tegen de 2 miljoen aan. Topstam dus!
 
Bovenaan