Top/Flop Stammen

DeletedUser77474

Guest
Een nieuwe stam, een nieuw begin.

Ik kijk al zeker uit naar mijn toekomstige stamgenoten en de rest van de wereld.
 

DeletedUser61651

Guest
Vind het aan de andere kant ook wel jammer voor de wereld, voor wat ik nu zag waren het 4/5 stammen tegen mekaar met ieder wat kwaliteit en kwantiteit, nu is bij vooral Care en mcdo de kwaliteit weggehaald en wie weet wat volgt.

Maar succes :D
 

DeletedUser74418

Guest
Succes gewenst naar Mono, maar ik voorspel dat het binnen 1-2 maanden fout gaat. Misschien zelfs eerder :eek:
 

DeletedUser74418

Guest
Die heb ik ja. Zit vol met gebeurtenissen uit de tw geschiedenis. En op basis van het verleden maakt mijn bol een voorspelling. :cool:
 

DeletedUser68810

Guest
Afgaande op hun beleid mag smetzak serieus gaan groeien anders zullen ze naar de zusterstam moeten :p
 

DeletedUser51467

Guest
Haha ik vind die zusterstam wel hilarisch, nog niet op gelet. Mijn verwachtingen dalen meteen. Daarnaast nog rekening houden met sommige hun ligging zie ik Mono in hun huidige vorm niet lang bestaan. Nu hopen voor hen dat ze het tegendeel bewijzen.
 

DeletedUser77014

Guest
Eigenlijk juist het tegenovergestelde. Als je naar hun ligging bekijkt moet je C44 en C45 apart bekijken + de stammen die er al liggen. In C45 zie je al duidelijk dat ze een cluster hebben en vorm beginnen te krijgen. Deze spelers komen uit 3 stammen: Wonder, McDo en Care/ en de stam is ontstaan uit een voorselectie. Je weet nooit of de spelers die niet zijn uitgenodigd hier wel van op de hoogte waren. Op deze manier kunnen ze onverwachts rake klappen uitdelen.
 

DeletedUser68810

Guest
Ja de zusterstam is evenwaardig hoor! Zijn hun eigen woorden :eek:. Secret Speech "groeide te traag" dus die kreeg een plaatsje in de evenwaardige zusterstam aangeboden. Keep in mind dat ze ook hun edels hadden uitgeleend om 4 Farmers te helpen met vooredelen :rolleyes:. Zowel leiding als stam hebben in mijn ogen heel wat te bewijzen.

Eigenlijk juist het tegenovergestelde. Als je naar hun ligging bekijkt moet je C44 en C45 apart bekijken + de stammen die er al liggen. In C45 zie je al duidelijk dat ze een cluster hebben en vorm beginnen te krijgen. Deze spelers komen uit 3 stammen: Wonder, McDo en Care/ en de stam is ontstaan uit een voorselectie. Je weet nooit of de spelers die niet zijn uitgenodigd hier wel van op de hoogte waren. Op deze manier kunnen ze onverwachts rake klappen uitdelen.

Vind het maar slapjes als ze hun vorige stammen lekker leaven om ze dan direct te gaan fucken :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27267

Guest
Zie dat er weer een hoop verkeerde aannames worden gemaakt. Ik kan niet voor iedereen spreken, dus laat ik dit alleen voor mezelf doen.

Ruim voor de oprichting van Mono heb ik de leiding van McDo ingelicht over mijn onvrede. Toen er gesprekken gaande waren over het oprichten van Mono heb ik aan de leiding laten weten dat ik de stam wel eens zou kunnen verlaten. Toen het bijna in orde was heb ik ook mijn stamgenoten ingelicht. De reden om McDo te verlaten had niks te maken met Mono. Was er geen Mono gekomen dan was het iets anders geworden. De meeste stamgenoten hadden begrip voor de situatie en er zijn afspraken gemaakt m.b.t. NAP.

Verder vind ik de reacties van Project X een beetje jammer. Toen je me aansprak op Skype had je een stuk meer begrip voor de situatie. Echter ben je natuurlijk vrij om je mening te ventileren, ook al komt die voort uit teleurstelling van het feit dat er voor jou enkel plaats was in de tijdelijke zusterstam.

Laat ik afsluiten met te zeggen dat we ons best gaan doen het tegendeel te bewijzen Vetrix. Meer als ons best kunnen we niet doen.
 

DeletedUser77494

Guest
Wil wel gezegd hebben dat ik .ProjectX zijn reactie begrijp, Decay of Reality hoorde bij Wonder, werdt gezegd ja er komen mensen BIJ. ( Niet er gaan mensen weg ) Opeens toen alles al besproken was zei de (substitute of niet laten we in het midden) leiding opeens ja ga maar in de zusterstam.

Na gesprek met 4 Farmers on a Train toch goed inzicht gekregen in hoe dat process is gegaan en hoewel Alex ( Team 4 FOAT ) duidelijk aan heeft gegeven te hebben gevochten voor een plek aan de leden aan wie een plek beloofd was vind ik toch dat het niet helemaal netjes is gegaan.

That being said, Goodluck.
 

DeletedUser68810

Guest
Zie dat er weer een hoop verkeerde aannames worden gemaakt. Ik kan niet voor iedereen spreken, dus laat ik dit alleen voor mezelf doen.

Ruim voor de oprichting van Mono heb ik de leiding van McDo ingelicht over mijn onvrede. Toen er gesprekken gaande waren over het oprichten van Mono heb ik aan de leiding laten weten dat ik de stam wel eens zou kunnen verlaten. Toen het bijna in orde was heb ik ook mijn stamgenoten ingelicht. De reden om McDo te verlaten had niks te maken met Mono. Was er geen Mono gekomen dan was het iets anders geworden. De meeste stamgenoten hadden begrip voor de situatie en er zijn afspraken gemaakt m.b.t. NAP.

Verder vind ik de reacties van Project X een beetje jammer. Toen je me aansprak op Skype had je een stuk meer begrip voor de situatie. Echter ben je natuurlijk vrij om je mening te ventileren, ook al komt die voort uit teleurstelling van het feit dat er voor jou enkel plaats was in de tijdelijke zusterstam.

Laat ik afsluiten met te zeggen dat we ons best gaan doen het tegendeel te bewijzen Vetrix. Meer als ons best kunnen we niet doen.

Ik heb nooit met jou op skype gesproken. En het feit dat spelers in de zusterstam moeten omdat ze niet actief genoeg zijn (dit was de eerste uitleg die we daarvoor kregen in skype) is een zeer flauw excuus. Ga zo vrij zijn om Secret Speech hier nogmaals als voorbeeld te nemen.

5ac43db710de2058e314732c270ab05c.png


Deze grafiek geeft de groei van het account Secret Speech weer. In mijn ogen hebben ze geen slechte groei en lijkt het mij al zeker niet te ontbreken aan activiteit. Leg mij dan eens uit waarom deze speler naar een zusterstam zou moeten? Als je dan toch bezig bent mag je mij ook direct eens uitleggen wat het nut überhaupt is van die zusterstam van jullie? Jullie kunnen ze net zo goed gewoon in de stam nemen want jullie zullen toch sowieso rekening moeten houden met de leden van jullie "evenwaardige" zusterstam.

Verder hoop ik voor de leden van huidig Mono de leiding wat beter draait dan het deed in Wonder. De communicatie daar verliep niet zo soepel en qua gedrag verwacht ik toch net iets meer van een leidinggevend persoon. Hieronder 2 screentjes van het voormalige Wonder stammenforum. Hierin is te zien hoe het nieuws werd aangebracht en hoe Secret Speech zijn onvrede uitdrukte. Ben er zelf ook nog even op ingegaan, maar besloot dat het niet veel nut had :p.

42a48a636155ebf7830b4d15fb352ba3.png

1efd1f5562154491f0bb28a05341c524.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27267

Guest
Ik heb nooit met jou op skype gesproken. En het feit dat spelers in de zusterstam moeten omdat ze niet actief genoeg zijn (dit was de eerste uitleg die we daarvoor kregen in skype) is een zeer flauw excuus. Ga zo vrij zijn om Secret Speech hier nogmaals als voorbeeld te nemen.

5ac43db710de2058e314732c270ab05c.png


Deze grafiek geeft de groei van het account Secret Speech weer. In mijn ogen hebben ze geen slechte groei en lijkt het mij al zeker niet te ontbreken aan activiteit. Leg mij dan eens uit waarom deze speler naar een zusterstam zou moeten? Als je dan toch bezig bent mag je mij ook direct eens uitleggen wat het nut überhaupt is van die zusterstam van jullie? Jullie kunnen ze net zo goed gewoon in de stam nemen want jullie zullen toch sowieso rekening moeten houden met de leden van jullie "evenwaardige" zusterstam.

Verder hoop ik voor de leden van huidig Mono de leiding wat beter draait dan het deed in Wonder. De communicatie daar verliep niet zo soepel en qua gedrag verwacht ik toch net iets meer van een leidinggevend persoon. Hieronder 2 screentjes van het voormalige Wonder stammenforum. Hierin is te zien hoe het nieuws werd aangebracht en hoe Secret Speech zijn onvrede uitdrukte. Ben er zelf ook nog even op ingegaan, maar besloot dat het niet veel nut had :p.

42a48a636155ebf7830b4d15fb352ba3.png

1efd1f5562154491f0bb28a05341c524.png

Dan was het je Co. Ik heb met Bram gesproken via Skype. Wellicht dat je hem zou kunnen benaderen voor een kopie van ons gesprek. Duidelijker als daar zal ik het niet kunnen uitleggen. Bram gaf na afloop van het gesprek aan dat hij alles begreep, maar uit principe geen "zusterstam" zal joinen. Toen is voor de oplossing gekozen die 4 Farmers ook al aangeeft in zijn laatste bericht op het forum uit je screenshot.

De reden was niet om de activiteit in de gaten te houden. Die uitleg vind ik persoonlijk ongelukkig gekozen. Het gaat ook niet om punten, zoals wel duidelijk wordt als je de leden bekijkt. De leden worden niet misbruikt voor edels, clears of def en het gehele stammenforum is gedeeld. Imo is er dus zeker sprake van gelijkwaardigheid. Bij de gesprekken moest rekening gehouden worden met drie partijen, ieder lid die niet unaniem werd aangenomen krijgt op deze manier een kans. Er worden geen leden gewerft in de zusterstam, deze is tijdelijk en verdwijnt binnenkort. Zo snel mogelijk als het aan mij ligt.
 
Bovenaan