Top/Flop Stammen

DeletedUser51467

Guest
Mensen die oordelen over 1 onmogelijke wereld... :confused:

Je hebt kwantiteit en kwaliteit. Wat nu over is op W47 van _TBR_ en Dark is wat mij betreft kwaliteit (en dit zijn de spelers op W49), dan heb je Meow en Fire! die hebben ook kwaliteit, alleen ook de kwantiteit.

Kwaliteit + kwantiteit vs kwaliteit... Do the math.

Net alsof jullie op W47 geen kwantiteit hadden, dat hadden jullie juist meer dan kwaliteit denk ik. Als ik in jullie stam spelers zie zitten zoals Extralucifer met in gedachten wat hij op W42 heeft gedaan, dan nog een mb van w42 tenzij er andere spelers opzitten. Daarbij nog eens de kata's die jullie blijkbaar nodig hebben. Dat neigt naar een flop voor mij.
 

DeletedUser77254

Guest
Net alsof jullie op W47 geen kwantiteit hadden, dat hadden jullie juist meer dan kwaliteit denk ik. Als ik in jullie stam spelers zie zitten zoals Extralucifer met in gedachten wat hij op W42 heeft gedaan, dan nog een mb van w42 tenzij er andere spelers opzitten. Daarbij nog eens de kata's die jullie blijkbaar nodig hebben. Dat neigt naar een flop voor mij.

Als je front gaat delen door de kwantiteit die we hadden, in vergelijking met de andere stammen, heb je niet mogelijkheden, die de RIM stammen wel hebben.

Maarja, we gaan het beleven deze wereld. Ik heb goede hoop over W49. :)
 

DeletedUser73749

Guest
Moet ik Rhyperior hier serieus nemen? Ik zie alleen maar een gefrustreerde speler die niet bij de grote stam hoort.

Dit zag je al aankomen vanaf je start in het zuid-westen, waarom geen restart?

Ik hoef niet bij de 'grote' stam hoor, sinds dag 1 al niet. Frustratie komt meer voort uit het feit dat het spel wat ik altijd heel gaaf vond is verpest door mensen die bang zijn voor iedere uitdaging en het daarom nodig achten met iedereen in de omgeving in een stam te kruipen en samen 100k+ pp (meer dan duizend(!) euro) erdoorheen te jagen.

Dat dat me ongetwijfeld vandaag of morgen mijn account gaat kosten zal me letterlijk niets schelen. Alle tijd was het al meer dan waard door Reeken's edeltactiek te aanschouwen. Net zolang de boerderij kata'en tot je gebacktimed wordt :rolleyes:

Lekkere bijl/lc verhouding ook, maargoed hij farmt toch niet. Daar geef ik hem ook groot gelijk in overigens, waarom het spel spelen als je ook gewoon honderden euro's kan spenderen?

Verder is Deluxe niet een stelletje boosters en daarom 'nooobs'. Natuurlijk zijn er wat pp gebruikt, maar wie gebruikt ze niet tegenwoordig? Als je wilt meekomen is het nou eenmaal nodig.

Verklaring voor die 2e dorpen is uiteraard (zoals je zelf aan aangeeft) de overmacht van Deluxe in haar regio. Dan is het lastig om direct gelijkwaardige dorpen te vinden om over te nemen. Nu in dit stadium, komen er meer 3k+ dorpen en zal je ook zien dat deze steeds meer overgenomen worden.

Recruit to win spelen zonder ook maar 1 moment nadenken over de edelruimte --> enorme faal van de leiding. Gevolg is dat iedereen nu weer belachelijk veel pp kwijt is om die dorpjes op te bouwen. Enig inzicht had dat al kunnen voorkomen, maar ik had niet anders verwacht van spelers die een week geleden een farm record hadden waarmee ze rond rang 200 stonden terwijl ze top 25 stonden. Dit omschrijven als 'overmacht' klinkt wel lekker natuurlijk.

Ik zeg niet dat wij een topstam zijn, maar ik durf zeker te zeggen dat wij nog wel even zullen meedraaien in deze omgeving.

Controversiële uitspraak zeg, meedraaien zal lastig worden met al die 300k vs 3k gevechten in jullie omgeving.
 
Reactiescore
489
Gin Tonic, moet je echt met PP spelen om de top te bereiken? Als je met die gedachte een wereld begint, ben je verkeerd begonnen vrees ik. Het edelen van BB's onder 2k punten snap ik helemaal niet, ofja, toch niet als je zonder PP speelt :p
 

DeletedUser

Guest
Als je front gaat delen door de kwantiteit die we hadden, in vergelijking met de andere stammen, heb je niet mogelijkheden, die de RIM stammen wel hebben.

Maarja, we gaan het beleven deze wereld. Ik heb goede hoop over W49. :)

Natuurlijk kwamen jullie op W47 vast te liggen. In plaats van 1 van de 4 stammen aan te vallen zat je iederen in de core te recruiten om daarna te internen. Dan ben je verbaasd dat je plots vast ligt terwijl er lang genoeg de tijd was om naar de RIM te groeien en daar voor safe te zorgen.
 

DeletedUser75951

Guest
McDo is al aan het internen :D

lostknight dorp 006 (477|441) K44 6,958 Blaze Suprime [McDo] lostknight [McDo] 2016-06-05 18:52:24
lostknight dorp 005 (477|440) K44 4,236 Blaze Suprime [McDo] lostknight [McDo] 2016-06-05 00:10:03
 
Reactiescore
3.540
McDo is al aan het internen :D

lostknight dorp 006 (477|441) K44 6,958 Blaze Suprime [McDo] lostknight [McDo] 2016-06-05 18:52:24
lostknight dorp 005 (477|440) K44 4,236 Blaze Suprime [McDo] lostknight [McDo] 2016-06-05 00:10:03

Jezus moet je nou elke scheet gaan benoemen? Blaze stopt bij gebrek aan tijd, lost ligt tegen hem aan. Tevreden?
4 farmers pakt (begrijpelijk) 5 dorpen van señor en je zegt niks :D
 
Reactiescore
382
Jezus moet je nou elke scheet gaan benoemen? Blaze stopt bij gebrek aan tijd, lost ligt tegen hem aan. Tevreden?
4 farmers pakt (begrijpelijk) 5 dorpen van señor en je zegt niks :D

Zoals je zelf ook al zegt is dat begrijpelijk, omdat enra 4 of hansjuh ze anders hadden gepakt. Of weetikveel wie ze allemaal aangesproken hadden.
 
Reactiescore
489
Lol, omdat Senor stopte nadat jullie zijn dorpen edelden hebben we dat gedaan :D
Komt daarbij dat die dorpen nog vol troepen stonden dus echt internen was het niet :p
 

DeletedUser75951

Guest
Jezus moet je nou elke scheet gaan benoemen? Blaze stopt bij gebrek aan tijd, lost ligt tegen hem aan. Tevreden?
4 farmers pakt (begrijpelijk) 5 dorpen van señor en je zegt niks :D

Ja, ik vermeld graag dingen :) Zie het als een soort: 'reporter ter plaatse' :p

En dat van Farmers is een heel ander verhaal zoals ze zelf al hebben aangehaald.
 
Reactiescore
3.540
Lol, omdat Senor stopte nadat jullie zijn dorpen edelden hebben we dat gedaan :D
Komt daarbij dat die dorpen nog vol troepen stonden dus echt internen was het niet :p

Was meer een vergelijking voor 2 gestopte spelers die alle twee geinternd werden omdat dat nou eenmaal de logische oplossing is :rolleyes:
 

DeletedUser75951

Guest
Was meer een vergelijking voor 2 gestopte spelers die alle twee geinternd werden omdat dat nou eenmaal de logische oplossing is :rolleyes:

De logische oplossing is een nieuwe speler zoeken voor dat account en edels gebruiken om andere spelers te edelen :)
 
Reactiescore
3.540
Genoeg spelers te vinden hoor om een account even over te nemen :D

Kan :p ik betrap mezelf er nu al weer op dat ik ze probeer te verdedigen, terwijl ik pas wist dat ze gingen fuseren toen de dorpen veroverd waren en er dus eigenlijk niks mee te maken had ;)
 

DeletedUser68810

Guest
Kan :p ik betrap mezelf er nu al weer op dat ik ze probeer te verdedigen, terwijl ik pas wist dat ze gingen fuseren toen de dorpen veroverd waren en er dus eigenlijk niks mee te maken had ;)

No worries wij weten ondertussen ook al dat jij even weinig weet als wij :D:boer:
 
Bovenaan