DeletedUser74005
Guest
Destu is indd niet de pmade van howlin.
Ik begin ook steeds solo en doe gewoon mijn eigen gangetje. Eventueel wandel ik ergens een stam binnen en is het een goede/slechte dan blijf ik of ga ik na een tijdje om mijn ontslagbrief. En dan blijf ik gewoon mijn gangetje gaan. Zowel in de positie van stamloos en stamlid kijk ik steeds uit naar een betere stam waar ik vervolgens een nette solli voor zal schrijven en op het antwoord wachten. Als ik binnen mag dan ga ik terug gewoon mijn gangetje richting mijn nieuwe stam, tot er eventueel weer een betere stam is waartoe ik wil behoren. Als ik niet binnen mocht, dan blijf ik in mijn oude stam (voor zover ze dat nog willen). En vice versa vice versa vice versa... Uiteindelijk krijg dan, vlak voor het einde van het persoonlijk verhaal, de kans om een solli te sturen naar de beste stam op w47 (=/= grootste stam, =/= nr.1 stam) en word ik onder de loep genomen door de Grote Raad die over mij, de nederige dienaar, een oordeel zal vellen. En vanaf dan is het persoonlijke verhaal voorgoed voorbij.
"Ik sta alleen aan de start en ik ga mijn eigen gang. Onderweg worden groepen mensen ontmoet waarin we ons dan als symbionten zullen gedragen voor het hoger doel. Na enige tijd verkiest dan een van die symbionten een nieuwe weg in te slaan. Misschien als doel om tot een sterkere groep symbionten toe te horen of misschien klaar om de wereld nog even zelfstandig af te kunnen wandelen. En beide hebben hetzelfde doel, om op het einde van de wereld, tot de oppersymbionten te behoren.
Ja, dit is een saaie tekst.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet saai, integendeel. Maar ik ben wel benieuwd waarom je er voor kiest zo'n betoog te houden en wat je er mee denkt te zeggen?
That's how it goes.
De startende accounts lijken anders aardig serieus te gaan?
Haha nice try boys
Ja, ik doe ook mee met de premade!
Dikke mindfuck, andere kant van de wereld en straks met drie stammen van uiteindelijk 5 accounts elk samensmelten voor de winst. Alles is ingecalculeerd en we starten volle bak!
Eehhh,, Nee.
Creed was een Pmade waar de spelers pas bij elkaar in de stam kropen toen ze allemaal safe lagen en de beginfase hadden overleefd, niet? Als je dan ziet dat Howlin ook de oprichter was van die stam lijkt het me niet zo moeilijk om in te beelden dat die succesvolle tactiek nog eens wordt toegepast.
M. zei tegen Y. dat doorvertelde aan W., dat H. tegen Z. vertelde dat de serieusheid weg was na combi limited haul en PA beurs, met combinatie dat alles al classic speelde en w50 volgens de blog grote kans was dat het iets speciaals word.. Wereld heel serieus starten met het vooruitzicht dat w50 weer wordt gestart met combinatie van de classics, is het niet echt waard om iets serieus te starten gezien geen enkele van die spelers 3 werelden tegelijkertijd gaat spelen.
Creed was een Pmade waar de spelers pas bij elkaar in de stam kropen toen ze allemaal safe lagen en de beginfase hadden overleefd, niet? Als je dan ziet dat Howlin ook de oprichter was van die stam lijkt het me niet zo moeilijk om in te beelden dat die succesvolle tactiek nog eens wordt toegepast.
Destu is indd niet de pmade van howlin.
Ken jij alle pre-mades?
Het is waarschijnlijk zijn eigen pmade