DeletedUser
Guest
Heb ze in de wandelgangen wel voorbij horen komen.
Leuk initiatief trouwens!
Ja je bent er zelf ook een gestart toch?
Ben eig wel benieuwd naar wie er nou echt werkelijk zijn gestart hier.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Heb ze in de wandelgangen wel voorbij horen komen.
Leuk initiatief trouwens!
Ja, ben zelf ook gestart met een premadeBen benieuwd hoever we zullen komen met de huidige samenstelling.
DestU. pmade denk?
Nee zo geniaal ben ik helaas ook weer niet
Ja, ben zelf ook gestart met een premadeBen benieuwd hoever we zullen komen met de huidige samenstelling.
Super ver als je even dat grote gat tussen ons dichtedelt.![]()
Premade van 4 man, nice
Premade van 4 man, nice
Ach ja, wie het kleine niet eert is het grote niet weerd zullen we dan maar zeggen. Of klein maar fijn om er nog een klassieker doorheen te gooien. Het lijkt mij echter wel duidelijk dat dat die premade is. De grote vraag is echter in hoeverre het iets serieus wordt, ik ben benieuwd.
M. zei tegen Y. dat doorvertelde aan W., dat H. tegen Z. vertelde dat de serieusheid weg was na combi limited haul en PA beurs, met combinatie dat alles al classic speelde en w50 volgens de blog grote kans was dat het iets speciaals word.. Wereld heel serieus starten met het vooruitzicht dat w50 weer wordt gestart met combinatie van de classics, is het niet echt waard om iets serieus te starten gezien geen enkele van die spelers 3 werelden tegelijkertijd gaat spelen.