DeletedUser
Guest
Bij UM ja, bij ons niet hoor Ja ik zie het!
Aiaiaiai Dit verklaard een heleboel.
Bekijk bijlage 10276
Dus de gevolgen zijn dat je dan Wasted moet joinen
Ik vermoed dat het stilaan voorbij is met SHAG, Die nieuwe aanwinst van Wasted gaat ons de das om doen vrees ik
eerder luiheid, we staan al een tijdje 320-120 op jullie voor. Daarbij ben jij inderdaad een van de enige van jullie stam die dorpen winst heeft gemaakt, maar duidelijk niet de reden dat wij vandaag de oorlog hebben verklaard. Misschien een idee om te solliciteren bij Tabula als je bang bent te verliezen door een enorme inactiviteit in je stam? Hopelijk vind je nog plezier in het spel, het straalt er nu niet echt vanaf.Omdat het nu goed uitkomt, ga je effectief een oorlog starten voor de statistieken?
eerder luiheid, we staan al een tijdje 320-120 op jullie voor. Daarbij ben jij inderdaad een van de enige van jullie stam die dorpen winst heeft gemaakt, maar duidelijk niet de reden dat wij vandaag de oorlog hebben verklaard. Misschien een idee om te solliciteren bij Tabula als je bang bent te verliezen door een enorme inactiviteit in je stam? Hopelijk vind je nog plezier in het spel, het straalt er nu niet echt vanaf.
Die opmerking lijkt verdacht veel op die van Ftype, ik zou het bijna een zinloze toevoeging noemen. Jongens moet ik nou echt een knipoog smiley achter elke sarcastische opmerking zetten?
Je hoeft hier niet lang te spelen om te weten dat bepaalde spelers snel ruzie krijgen en dat daardoor een aantal stammen gespleten zijn.
Al hoewel het natuurlijk heel erg lijkt of dat gemeend was, Tabula is inmiddels een opvangkliniek geworden voor zielige spelers die hun stam in de steek willen laten. Maar ik moet jullie eerlijk vertellen dat ik wel degelijk veel respect heb voor Ftype, al heeft hij het af en toe moeilijk met zich aardig te gedragen naar zijn omgeving. Een degelijke speler als hij nooit zijn stam in de steek zou laten. Mogen anderen zeker een voorbeeld aan nemen.
frank lieve jongenEerst als je over iets begint weet dan waar je het over hebt ...
Ten tweede je zegt dat Jurgen geen respect toont als ik dit zo lees verlaag je je zelf wel heel erg , diep triest..
Jurgen bij ons solliciteren ?? hoelang speel je op deze wereld een maand ?
frank lieve jongen
ga jij even terug naar de kleuter school?
die peuters van tegenwoordig kunnen beter begrijpend lezen dat jij dat momenteel doet zeg
ik betaal voor je dat dan weer wel
Jij bent steeds nog even snugger als voorheen merk ik welEerst als je over iets begint weet dan waar je het over hebt ...
Ten tweede je zegt dat Jurgen geen respect toont als ik dit zo lees verlaag je je zelf wel heel erg , diep triest..
Jurgen bij ons solliciteren ?? hoelang speel je op deze wereld een maand ?
Ben ik de enige met vraagtekens?
!Solo! 7 leden &
"Wij staan voor samenwerking en broederschap."
Hoe ben je solo als je met 7 man staat voor samenwerking en broederschap?