Top/flop stammen

DeletedUser57788

Guest

Aiaiaiai Dit verklaard een heleboel.

Bekijk bijlage 10276

Dus de gevolgen zijn dat je dan Wasted moet joinen :D:D

Het verstand van een pindanoot heb jij , alsof ik in men eentje beslis wie wel of niet in de stam komt.

Ik vermoed dat het stilaan voorbij is met SHAG, Die nieuwe aanwinst van Wasted gaat ons de das om doen vrees ik :sad:


32b49d5c3a0b613d9cf12d916092d34d.png


8489eef61831a772f523be150bd05930.png





:rolleyes2::biggrin:

Het nodige lef hebben jullie wel he? 2 Maanden terug liep quasi heel Shag te janken & te dreigen dat ze op delete zouden gaan, omdat er enkele een aanvalbare ban kregen van een week , waar wij trouwens nog een regeling voor gemaakt hebben. Waar ik zo dikwijls met men stam heb moeten overleggen & enkele spelers heb moeten overtuigen om zich aan die afspraken te houden.

Nu hebben wij te kampen met zware activiteitsproblemen & wordt er een recruit geaccepteerd die niet bepaald traditioneel is. Vervolgens hebben jullie nog eens het lef om er mee te lachen. Hoor je ons janken? Hoor je ons zeggen van oh nee he, de stam laat ons in de steek, wij gaan op delete (de spelers die wel nog actief zijn).
Een beetje wederzijds respect staat niet slecht hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75992

Guest
Spijtig om te lezen dat er spelers beginnen te rennen aan jullie front, of er in de eerste plaats al niet waren. We bedanken je inzet voor een aantal spelers indertijd om de wereld niet kapot te maken.
Echter bestond de stam Shag toen helemaal niet en de spelers die destijds liepen te janken hebben hun koffers inmiddels al lang gepakt en zitten niet in onze stam. Wat we nu overhouden is een stam met een stuk beter gemotiveerde (en meer ervaren) spelers in het noorden. Deze spelers hebben lol en maken wel eens grapjes, ook af en toe ten koste van sommige spelers in de vijandelijke stam. Dat hoort hier naar mijn persoonlijke mening alsnog op dit P&P forum, je ziet direct dat er weer leven in dit topic word geblazen.

Je moet toegeven dat het erg grappig is dat een aantal spelers iets stoers op het profiel hebben staan zoals "barbaren edelaars zijn niet cool en we gaan ze pakken", terwijl ze alsnog het besluit maken om er een te rekruteren en die tekst niet eens van hun profiel verwijderen. Dat zou jij waarschijnlijk in onze situatie best leuk hebben gevonden. Misschien kunnen jullie die speler een hoop bijleren en wie weet is het een topspeler over een paar maanden en heb je de juiste keuze gemaakt. Met andere woorden: neem de opmerkingen (vooral van Jack) met een korreltje zout. Verder wens ik jullie veel succes in de oorlog die vanmiddag gestart is. Ik hoop dat je ons nieuwe strijdlied een beetje kan waarderen.

Groeten,
Casper (wel in Shag)
 

DeletedUser57788

Guest
Ik houd me in eerste instantie niet bezig met zo'n nutteloze dingen hoor.
Ten tweede, ik doel eerder op spelers die in mijn gebied barbarendorpen edelen, zullen de gevolgen moeten dragen & dat weet elk persoon die het verstand op de juiste plaats heeft.
Ten derde, er zitten heel wat spelers in shag die destijds ook liepen te 'janken' omtrent siq hoor, ook meerdere spelers die meermaals gevraagd hebben om hen uit te nodigen.

En een oorlog die deze namiddag gestart is? Kom op haha, je bent me wel een lachertje. Omdat het nu goed uitkomt, ga je effectief een oorlog starten voor de statistieken? De oorlog is al lang bezig , ik heb die statistieken niet nodig om te weten waar ik sta. 50+ overnames in het groen voor mijn account & geen enkele verlies (als je recaps niet meetelt tenminste).

Nu goed, succes met je oorlog tegen inactieve spelers, kan je dat al een oorlog noemen? :confused:
 

DeletedUser75992

Guest
Beginnen over wederzijds respect en dan met zulke opmerkingen is erg jammer. Natuurlijk ben je gefrustreerd, maar je hoeft ons niet belachelijk te maken. Dit toont eerder dat je een slechte verliezer bent. Als je last hebt van inactiviteit zoek je toch naar nieuwe spelers? Daar heb je al twee maanden volgens jouw redenering de tijd voor gehad.

En nog even een ding,
Omdat het nu goed uitkomt, ga je effectief een oorlog starten voor de statistieken?
eerder luiheid, we staan al een tijdje 320-120 op jullie voor. Daarbij ben jij inderdaad een van de enige van jullie stam die dorpen winst heeft gemaakt, maar duidelijk niet de reden dat wij vandaag de oorlog hebben verklaard. Misschien een idee om te solliciteren bij Tabula als je bang bent te verliezen door een enorme inactiviteit in je stam? Hopelijk vind je nog plezier in het spel, het straalt er nu niet echt vanaf.
 

DeletedUser57788

Guest
Ben jij wel op de hoogte van hoe deze wereld in elkaar zit? :p

Ik hoef eerst en vooral al helemaal niet te solliciteren bij tabula, echter ben ik ook niet van plan om mijn stam in de steek te laten omdat sommige leden inactief worden.
Het is overigens helemaal niet zo simpel om nieuwe spelers te vinden voor een onaantrekkelijke wereld als dit.
 

DeletedUser76055

Guest
eerder luiheid, we staan al een tijdje 320-120 op jullie voor. Daarbij ben jij inderdaad een van de enige van jullie stam die dorpen winst heeft gemaakt, maar duidelijk niet de reden dat wij vandaag de oorlog hebben verklaard. Misschien een idee om te solliciteren bij Tabula als je bang bent te verliezen door een enorme inactiviteit in je stam? Hopelijk vind je nog plezier in het spel, het straalt er nu niet echt vanaf.

Iemand weet precies niet echt goed hoe de wereld in elkaar zit... :rolleyes:
 

DeletedUser75992

Guest
Die opmerking lijkt verdacht veel op die van Ftype, ik zou het bijna een zinloze toevoeging noemen. Jongens moet ik nou echt een knipoog smiley achter elke sarcastische opmerking zetten?
Je hoeft hier niet lang te spelen om te weten dat bepaalde spelers snel ruzie krijgen en dat daardoor een aantal stammen gespleten zijn.

Al hoewel het natuurlijk heel erg lijkt of dat gemeend was, Tabula is inmiddels een opvangkliniek geworden voor zielige spelers die hun stam in de steek willen laten. Maar ik moet jullie eerlijk vertellen dat ik wel degelijk veel respect heb voor Ftype, al heeft hij het af en toe moeilijk met zich aardig te gedragen naar zijn omgeving. Een degelijke speler als hij nooit zijn stam in de steek zou laten. Mogen anderen zeker een voorbeeld aan nemen.
 
Reactiescore
13
Die opmerking lijkt verdacht veel op die van Ftype, ik zou het bijna een zinloze toevoeging noemen. Jongens moet ik nou echt een knipoog smiley achter elke sarcastische opmerking zetten?
Je hoeft hier niet lang te spelen om te weten dat bepaalde spelers snel ruzie krijgen en dat daardoor een aantal stammen gespleten zijn.

Al hoewel het natuurlijk heel erg lijkt of dat gemeend was, Tabula is inmiddels een opvangkliniek geworden voor zielige spelers die hun stam in de steek willen laten. Maar ik moet jullie eerlijk vertellen dat ik wel degelijk veel respect heb voor Ftype, al heeft hij het af en toe moeilijk met zich aardig te gedragen naar zijn omgeving. Een degelijke speler als hij nooit zijn stam in de steek zou laten. Mogen anderen zeker een voorbeeld aan nemen.

Eerst als je over iets begint weet dan waar je het over hebt ...
Ten tweede je zegt dat Jurgen geen respect toont als ik dit zo lees verlaag je je zelf wel heel erg , diep triest..
Jurgen bij ons solliciteren ?? hoelang speel je op deze wereld een maand ?
 

DeletedUser74659

Guest
Eerst als je over iets begint weet dan waar je het over hebt ...
Ten tweede je zegt dat Jurgen geen respect toont als ik dit zo lees verlaag je je zelf wel heel erg , diep triest..
Jurgen bij ons solliciteren ?? hoelang speel je op deze wereld een maand ?
frank lieve jongen
ga jij even terug naar de kleuter school?
die peuters van tegenwoordig kunnen beter begrijpend lezen dat jij dat momenteel doet zeg <3
ik betaal voor je dat dan weer wel :D
 
Reactiescore
241
Frank ik denk dat je het niet helemaal goed hebt gelezen, Casper zegt juist dat hij Jurgen respecteert...
 

DeletedUser75839

Guest
frank lieve jongen
ga jij even terug naar de kleuter school?
die peuters van tegenwoordig kunnen beter begrijpend lezen dat jij dat momenteel doet zeg <3
ik betaal voor je dat dan weer wel :D

Ai moppie, die peuters van tegenwoordig gebruiken ook hoofdletters. :D:D;)
 
Reactiescore
1.869
Eerst als je over iets begint weet dan waar je het over hebt ...
Ten tweede je zegt dat Jurgen geen respect toont als ik dit zo lees verlaag je je zelf wel heel erg , diep triest..
Jurgen bij ons solliciteren ?? hoelang speel je op deze wereld een maand ?
Jij bent steeds nog even snugger als voorheen merk ik wel
 

DeletedUser61134

Guest
Ben ik de enige met vraagtekens?
!Solo! 7 leden &
"Wij staan voor samenwerking en broederschap."

Hoe ben je solo als je met 7 man staat voor samenwerking en broederschap? :eek:
 

DeletedUser51839

Guest
Ben ik de enige met vraagtekens?
!Solo! 7 leden &
"Wij staan voor samenwerking en broederschap."

Hoe ben je solo als je met 7 man staat voor samenwerking en broederschap? :eek:

Barbs edelen doeie toch solo? Heb je jouw stam toch niet voor nodig? :x
 

DeletedUser75992

Guest
Laat je niet voor de gek houden, sommige mensen in Whisky drinken alleen bier. Sterker nog, in SHAG rookt denk ik de helft van de spelers niet eens.

Heeft wat weg van Tabula, waar de grootste hobby van Louise het verleden erbij halen is.
 

DeletedUser51839

Guest
Ah die stamnamen vertegenwoordigen niets meer den dag van vandaag :x
 
Bovenaan