Wat zou jij er van denken als ik je nog eens edel?Oei... als we massaal op bb gaan is het zo met ons gebeurt..... wasted heeft er een nieuw talentje bij.
Wat zou jij er van denken als ik je nog eens edel?
PS: WTF is er met het AF gebeurd? Dit is echt lelijk
Als je me kan uitleggen waar ik mijn handtekening nu kan aanpassen kan ik je het misschien vertellenUpdate helaas, gelukkig zijn de oude smileys nog beschikbaar, het liken vind ik ook wel leuk maar het ziet er idd niet uit
Waar speel jij?
Als je me kan uitleggen waar ik mijn handtekening nu kan aanpassen kan ik je het misschien vertellen
Eelco zou het al kunnen weten
Jack cijfertjes, jij ook hier?
Als je me kan uitleggen waar ik mijn handtekening nu kan aanpassen kan ik je het misschien vertellen
Wat zou jij er van denken als ik je nog eens edel?
PS: WTF is er met het AF gebeurd? Dit is echt lelijk
Ja, maar je moet er dan wel bijzeggen dat je eerst royaal met de billen bloot was gegaan tegen ons Dat blijft gewoon een persoonlijk topmoment op w41 voor mij, gewoon omdat dat met voorsprong de leukste strijd puur op skills wasHoooHooo, volgens zette ik destijds de dorpjes voor je leeg zodat en liet ik je de de kerk dorpen pakken zodat je lekker oda kon krijgen.
Oops ja, sorry was het niet de bedoeling?
Ja, maar je moet er dan wel bijzeggen dat je eerst royaal met de billen bloot was gegaan tegen ons Dat blijft gewoon een persoonlijk topmoment op w41 voor mij, gewoon omdat dat met voorsprong de leukste strijd puur op skills was