Top/flop stammen

Reactiescore
241
o_Oo_O:confused::confused:
 

DeletedUser27049

Guest
Ik vermoed dat het stilaan voorbij is met SHAG, Die nieuwe aanwinst van Wasted gaat ons de das om doen vrees ik :sad:


32b49d5c3a0b613d9cf12d916092d34d.png


8489eef61831a772f523be150bd05930.png





:rolleyes2::biggrin:
 
Reactiescore
241
Oei... als we massaal op bb gaan is het zo met ons gebeurt..... wasted heeft er een nieuw talentje bij.
 

DeletedUser27049

Guest
Wat zou jij er van denken als ik je nog eens edel? :D

PS: WTF is er met het AF gebeurd? Dit is echt lelijk :eek::eek::eek::eek:

Update helaas, gelukkig zijn de oude smileys nog beschikbaar, het liken vind ik ook wel leuk maar het ziet er idd niet uit :sad:

Waar speel jij?
 

DeletedUser

Guest
Update helaas, gelukkig zijn de oude smileys nog beschikbaar, het liken vind ik ook wel leuk maar het ziet er idd niet uit :sad:

Waar speel jij?
Als je me kan uitleggen waar ik mijn handtekening nu kan aanpassen kan ik je het misschien vertellen :p
Eelco zou het al kunnen weten ;)

Jack cijfertjes, jij ook hier? :D
 

DeletedUser75992

Guest
Als je me kan uitleggen waar ik mijn handtekening nu kan aanpassen kan ik je het misschien vertellen :p
Eelco zou het al kunnen weten ;)

Jack cijfertjes, jij ook hier? :D

Er zijn zelfs nog meer spelers van de leuke helft van 41 :cool:
 
Reactiescore
241
Wat zou jij er van denken als ik je nog eens edel? :D

PS: WTF is er met het AF gebeurd? Dit is echt lelijk :eek::eek::eek::eek:

HoooHooo, volgens zette ik destijds de dorpjes voor je leeg zodat en liet ik je de de kerk dorpen pakken zodat je lekker oda kon krijgen. :D
 

DeletedUser

Guest
HoooHooo, volgens zette ik destijds de dorpjes voor je leeg zodat en liet ik je de de kerk dorpen pakken zodat je lekker oda kon krijgen. :D
Ja, maar je moet er dan wel bijzeggen dat je eerst royaal met de billen bloot was gegaan tegen ons :D Dat blijft gewoon een persoonlijk topmoment op w41 voor mij, gewoon omdat dat met voorsprong de leukste strijd puur op skills was :)

Oops ja, sorry was het niet de bedoeling?

Jawel tuurlijk man, ronde 2, heb er zin in :p
 
Reactiescore
241
Ja, maar je moet er dan wel bijzeggen dat je eerst royaal met de billen bloot was gegaan tegen ons :D Dat blijft gewoon een persoonlijk topmoment op w41 voor mij, gewoon omdat dat met voorsprong de leukste strijd puur op skills was :)

Ik ben toen wat dorpen verloren idd, maar die dorpen waren binnen twee weken allemaal weer terug ;) En dat was idd een lekker gevecht haha. Beter dan tegen Koning saint, daar was geen uitdaging aan xD Og Lunchbox nu :S
 
Bovenaan