Top/flop stammen

DeletedUser73497

Guest
Ik zou er niet op ingaan als ik jou was, of in ieder geval niet serieus nemen. Donald kan weinig anders dan zwart maken zonder bewijs te tonen. Je kan hem zijn ongelijk laten zien maar dan verzint hij weer iets nieuws. Donald is een gevalletje hopeloos.

Soms ben je geneigd hier gewoon op te reageren maar idd we hadden het al willen zien :D
 
Reactiescore
161
Nova. top of flop stam? Zal hier wellicht al eens zijn besproken, maar ben benieuwd hoe jullie er nu over denken.
Mijn inziens een absolute flopper.

Ik steun jou inziens. Natuurlijk bekijk ik de situatie van heel dichtbij, en heb ik misschien weinig recht van spreken. Maar enig beleid van rekrutering is geenszins aanwezig, en ik heb van horen zeggen dat zij op puntenaantal spelers naar een moraalbrekers-/opleidingsstam doen. Waanzin.
 

DeletedUser

Guest
Yes zeker.
Ik ben samen met een aantal anderen ontslagen uit Nova. Ondertussen zijn dat al 5 spelers die ontslagen zijn onder het mom "Plaats maken voor nieuwe recruits". Stuk voor stuk krijgen we dan uit het niets de volgende mededeling in de bus.

Uitleg vragen heeft geen eens zin. Je moet ze al vol gaan spammen om reactie te krijgen. Uiteindelijk komen ze dan met iets dergelijks als dit af.


Je hebt het ook over de edelrichtingen van spelers he. :p Die worden bewust niet eens gemaakt, die moet iedereen zelf maar regelen. Vandaar dat sommige spelers ook compleet door elkaar heen aan het groeien zijn.
Toevallig heb ik daar ook nog een leuk voorbeeldje van hoe de leiding er zelf mee om gaat. :p


Een probleem is dus dat de stam bestaat uit 49 leden.
Waarvan iedereen natuurlijk weet dat die hartstikke vast komen te liggen, en ze willen gewoon door recruiten. :)D) Het grootste probleem zit hem daar denk ik niet eens. Die zit hem in het beleid van de leiding (en een aantal billenlikkers) en dan vooral Jecovib. Hopelijk krijg je met die pm's daar iets meer inzicht toe. Het forum kan ik helaas geen citaten meer van plaatsen want dat kan ik dus niet meer zien.

Edit: Het aller grappigste is misschien nog wel dat er letterlijk op het vertrouwde forum heeft gestaan niet naar de mening van 'kleine' spelers te luisteren en het doel is ze uiteindelijk er allemaal uit te knikkeren zodat er plaats komt voor grotere spelers. Uiteraard mocht dat maar een beperkt groepje leden weten, maar dat is bij deze dus ook uitgelekt.

Maar als je het er niet mee eens bent. Waarom ben je dan toch overgestapt? :confused:
 

DeletedUser76545

Guest
Jordy?
Ik moet toch een stam hebben he, lig compleet omringd.
 

DeletedUser

Guest
Jordy?
Ik moet toch een stam hebben he, lig compleet omringd.

Jordi, een lettertje verschil :p

Maar goed, het is dan misschien inderdaad niet de meest handige actie om dit op deze manier op het AF te posten ondanks dat ik het met je eens ben.
 

DeletedUser4771

Guest
Maar als je het er niet mee eens bent. Waarom ben je dan toch overgestapt? :confused:

Ik denk dat ze weinig andere keus hebben met het huidige cluster van Nova. Info van 'je stam' op het forum gooien zou ik het persoonlijk niet willen noemen. Hoe kan je het je stam noemen als je zonder tegenspraak tot een keuze wordt gedwongen.

1) kick
2) mb-stam joinen of opgeedelt worden.

Als je naar het cluster van Nova. kijkt mag jij mij vertellen welke andere keuze deze spelers hebben.

Buiten het feit dat ik het tamelijk onprofessioneel vindt om zo met loyale leden om te gaan, mis ik hier ook een groot stuk humaniteit...:(
 

DeletedUser65510

Guest
Ik denk dat ze weinig andere keus hebben met het huidige cluster van Nova. Info van 'je stam' op het forum gooien zou ik het persoonlijk niet willen noemen. Hoe kan je het je stam noemen als je zonder tegenspraak tot een keuze wordt gedwongen.

1) kick
2) mb-stam joinen of opgeedelt worden.

Als je naar het cluster van Nova. kijkt mag jij mij vertellen welke andere keuze deze spelers hebben.

Buiten het feit dat ik het tamelijk onprofessioneel vindt om zo met loyale leden om te gaan, mis ik hier ook een groot stuk humaniteit...:(

Een keuze hebben ze inderdaad niet, of ze moeten puur voor principes kiezen & zich met andere woorden laten weg edelen, maar daar helpen ze ook niemand mee. Kan hun keuze perfect begrijpen dat ze toch naar die sub-stam zijn getrokken. Dat de leiding puur op punten indeelt & niet op kwaliteit & loyaliteit, zegt ook genoeg. Nova zal, als de leiding zo doorgaat, vrij snel aan z'n einde komen.
 
Reactiescore
13
Een keuze hebben ze inderdaad niet, of ze moeten puur voor principes kiezen & zich met andere woorden laten weg edelen, maar daar helpen ze ook niemand mee. Kan hun keuze perfect begrijpen dat ze toch naar die sub-stam zijn getrokken. Dat de leiding puur op punten indeelt & niet op kwaliteit & loyaliteit, zegt ook genoeg. Nova zal, als de leiding zo doorgaat, vrij snel aan z'n einde komen.

benieuwd wanneer hun het vuur op ons gaan openen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ze weinig andere keus hebben met het huidige cluster van Nova. Info van 'je stam' op het forum gooien zou ik het persoonlijk niet willen noemen. Hoe kan je het je stam noemen als je zonder tegenspraak tot een keuze wordt gedwongen.

1) kick
2) mb-stam joinen of opgeedelt worden.

Als je naar het cluster van Nova. kijkt mag jij mij vertellen welke andere keuze deze spelers hebben.

Buiten het feit dat ik het tamelijk onprofessioneel vindt om zo met loyale leden om te gaan, mis ik hier ook een groot stuk humaniteit...:(

Dat kan ik nog wel begrijpen, als hij voor z'n account kiest. Maar ik weet niet of het dan wel zo handig is om dit allemaal zo op het AF te verkondigen, er van uitgaande dat er ook spelers van Nova. het AF lezen tenminste.
 

DeletedUser

Guest
Als ze dit lezen , zoals jij vermeld zou ik me diep schamen naar hun stambeleid :eek::rolleyes:

Jaa we weten niet welk beleid ze voeren, we weten enkel dat Doctore en een aantal anderen naar de MB stam zijn verwezen. Staat verder geen reden bij, maar even wachten op een reactie van de leiding. (als die er komt)
 

DeletedUser76545

Guest
Dus nu gooi je alle info van je stam hier op het AF in de hoop dat je toch niet gekicked wordt? :rolleyes:

Juistem, maar aangezien het toch zo'n zooitje ongeregeld is zal dat wel meevallen. Sterker nog, het heeft ze volgensmij een beetje wakker geschud daar. Heb daarnet een nette pm gekregen met uitleg waarom ik ontslagen ben. Ik kan niet zeggen dat ik het met de punten eens ben, maar ze doen nu in ieder geval een poging om het netjes uit te leggen :) Daarnaast is de leiding onderling ook met elkaar bezig, dus denk dat mijn post hen wel ten goede is gekomen.
Verder kloppen de bovenstaande reacties van de andere spelers ook.

Jordi, een lettertje verschil :p

Maar goed, het is dan misschien inderdaad niet de meest handige actie om dit op deze manier op het AF te posten ondanks dat ik het met je eens ben.

Jordi, jou ken ik nog. Heb op w21 met jou gespeeld. Heel lang geleden, ik dacht dat je gestopt was.
 

DeletedUser

Guest
Jordi, jou ken ik nog. Heb op w21 met jou gespeeld. Heel lang geleden, ik dacht dat je gestopt was.

Serieus?:confused: Kan ik me niet echt herinneren, nog een voormalig .SuperRunner die dus nog actief is :p

Of was het niet op .SuperRunner?
 
Bovenaan